notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A leghatásosabb nyújtógyakorlatok

hirdetes

14 szupergyakorlat a test összes izmának nyújtásához!

Sz.F.
hirdetes

Egy világhíres spanyol fitneszedző segítségét kértük, most pedig meg is osztjuk veletek azokat a gyakorlatokat, melyek szerinte a legjobbak, leghatásosabbak. Nézzük, melyek azok a nyújtások, amikre mindenkinek szüksége van! 

Ismerd meg a legjobb nyújtógyakorlatokat

Miért olyan fontos a nyújtás? 

Rendszeresen és alaposan kell nyújtanunk, ugyanis ez nagyon fontos az izomfejlődés szempontjából. Sajnos sokan közületek, elhanyagolják ezt az egyébként egészségügy szempontból is kiemelkedő fontossággal bíró cselekvést. A nyújtást nemcsak azoknak tenném kötelezővé, akik valamilyen sportot űznek, vagy súlyzóst edzést végeznek, hanem mindenkinek! A gyakorlatokat képeken is megmutatom, lentebb viszont megtaláéhatjátok a leírásokat! 

#GALERIA-8#

A nyújtás elhanyagolásával természetesen időt spórol mindenki, de nem érdemes kihagyni, mivel azt is elősegíti, hogy a legközelebbi edzésen a lehető legnagyobb mozgástartományban legyél képes mozogni, így formálva még tónusosabb izomzatot. Nem utolsósorban a megfelelően lenyújtott izom rugalmasabb is, és az összehúzódó-képességének köszönhetően nagyobb erőt tud majd kifejteni. 

hirdetes

 

Megállapítható tehát, hogy testünk kiegyensúlyozottságához, rugalmasságához elengedhetetlen a nyújtás, és természetesen a bemelegítés is! Most pedig nézzük a spanyol fitneszedző által legjobbnak vélt nyújtógyakorlatokat! Ezeket a mozdulatsorokat nagyon lassan kell végezni, nem szabad túlfeszíteni magunkat, és minden pózt ki kell tartani legalább fél percig! A nyújtások közben lazuljunk el annyira, amennyire csak tudunk. A feladatok leírásában találhattok olyat, ami csak az egyik lábról szól, viszont feltétlenül el kell végezni a másik lábbal is! Most már hagyjuk a rizsát, jöjjenek a legjobb nyújtó gyakorlatok! 

 

1. „Teve” póz

Izmok: Egyenes, haránt, belső és külső ferde hasizmok. Végrehajtás: Üljön a „sarkára”, kezével fogja meg és emelje meg csípőjét. A fejét hajtsa hátra. Ne feszüljön meg a dereka.

 

2. Csípőizmok nyújtása

Izmok: közelítő izmok és térdhajlati izom. Végrehajtás: Üljön le a földre, terpessze szét lábait, amennyire csak tudja. Hajoljon lassan előre, kezét tartsa nyújtva maga előtt. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
237 190
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
237 190
Közösség

Szótár

Obezitológus

Az obezitológus az elhízás kezelésében járatos belgyógyász szakorvos. Tovább

Szeder

(Rubus fruticosus)   Eredete, élőhelye   A szeder nemzetségen belül a szeder fajok... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 230

Átlagos értékelés: 5.0

egészség egészséges életmód