notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A lapos has titka edzés nélkül: 8 tanács, amit érdemes betartanod

8 tanács a lapos hasért, edzés nélkül

SzSz
hirdetes

Mindenki szeretne lapos hasat, azonban sokan nem szeretünk sok energiát beleölni a céljaink elérésért. A lapos has titka főleg az étrenden múlik, méghozzá alacsony szénhidráttartalmú étrendet kell követni, hogy minél kevesebb legyen a testzsírszázalékunk. Lehetséges nagyobb változtatások nélkül is elérni a lapos hasat? 

Lapos has

A következőkben olyan tanácsokat hozunk, amelyek nem drasztikus változtatások életmódodban, mégis nagyban hozzájárulhatnak egy egészségesebb életmódhoz. Természetesen az edzés és a megfelelően kiegyensúlyozott étrend a leghatékonyabb a lapos has elérése érdekében, azonban érdemes a következő tanácsokat is alkalmazni, ha fogyni szeretnénk. 

 

Tehát a következő 8 tanács segítségedre lehet, hogy lapos hasad legyen edzés vagy étrendváltoztatás nélkül: 

 

1. Aludj időben

 Ha időben alszol a szervezeted kellően kipihenté válik, amelytől lassul az anyagcsere, és jobban felhasználja a nap folyamán elfogyasztott ételekből szerzett tápanyagokat. Ha időben lefekszel, valószínűbb, hogy a késő esti nassolást is elkerülheted. A napi 7-9 óra alvás tökéletes kezdés egy egészségesebb életmód kialakításához, ezzel együtt a laposabb has projekt elkezdéséhez egyaránt. 

 

2. Igyál eleget

 Ezt sosem elég hangsúlyozni, hiszen a megfelelő hidratáció a szerveztünk számára az egyik legfontosabb. Ha kellő mennyiségű folyadékot fogyasztasz, az segíti a vízhajtást, a puffadást és valószínűleg kevesebbet is fogsz enni. 

 

3. Nyugtató fürdő

Egy nyugtató fürdő segít csökkenteni a stresszszintet, és teljes mértékben kikapcsolódhatunk általa. A stressztől a szervezet bizonyos hormonokat termel, amely megzavarhatja az emésztés folyamatát. Ez valakinél stresszevést vált ki, amelytől pedig csak hízni fog. Érdemes magunkra fordítani egy kis időt és pihenni egy kellemes fürdővel. Ezzel párhuzamosan a fürdőzés segít a szervezetből eltávolítani a felesleges vizet, amely által a hasunk is laposabbá válik. 

hirdetes

 

4. Kerüld a rágógumit

Kutatások azt mutatják, hogy rágózás közben sok levegőt nyelünk le, amelytől hasunk felpuffadhat. A rágás imitálja az evést, vagyis a gyomrunk azt érzékeli, hogy ételt fog kapni, ezáltal a gyomorsav előállítás beindul. Ettől a gyomor erősen felpuffadhat, amitől pedig a hasunk is nagyobbnak tűnik. 

 

5. Igyál citromos vizet

Ez a házi készítésű „gyógyszer” egyre népszerűbb. A hideg cukros limonádé helyett inkább csak facsarj bele a vizedbe egy kevés citromlevet. A citrom segíti a méregtelenítést és csökkenti a bélben a gyulladást, ami a súlycsökkentést egyaránt elősegíti. Emellett frissítő és az éhségérzetet is képes elnyomni. 

 

6. Étcsokoládé

Az étcsokoládé fogyasztásánál fontos a mérték. Nem egy tábla csokira gondoltunk, amikor leírtuk ezt a tippet. Naponta 1 kocka étcsokoládé azonban jelentősen segíti az emésztési folyamatokat, hiszen a benne lévő egyszeresen telített zsírok szükségesek szervezetünk számára az emésztés elősegítése érdekében. Emellett az étcsokoládéban található koffeintartalom segíthet a napi feladatok koncentrációja közben. 

hirdetes

 

7. Zöld tea

A zöld tea jótékony hatásait a világ minden táján ismerik. Ez a teafajta tele van antioxidánsokkal, amelyek növelhetik a zsírsejtek felszabadulását. Ez segíthet az energiafelhasználás növelésében és a zsír elégetésének további felgyorsításában. Ezen túlmenően nem csak zsírégető hatása ismert, hanem remek méregtelenítő is, így akár télen-nyáron remek italválasztás. 

 

8. Egyél lassabban

Ha lassabban eszünk az élelmiszer kisebb, könnyebben emészthetővé válik, így a gyomor jól tudja hasznosítani a tápanyagokat és hatékonyan választja ki a felesleges anyagokat. A lassabb evés a túlevés elkerülésében is segítségünkre lesz, hiszen előbb érezzük, hogy tele vagyunk. 

 

A fenti tippek betartásával elindulhatunk a helyes úton egy egészségesebb életmód felé és a súlycsökkenés is beindulhat általuk. Természetesen ezeket helyes étrenddel és edzéssel párosítva kapjuk a legjobb hatást a lapos has felé. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

2019-07-15

Egészséges és hatékony fogyás: lehetséges!

Ismerős helyzet? Kisüt a nap, máris nyitnak a strandok, mi pedig pánikszerűen vágunk bele egy újabb divatdiétába, miközben ész nélkül sanyargatjuk magunkat az edzőteremben. Mindezzel azonban csak a céljaink ellenkezőjét érjük el. Mutatjuk, hogy ezzel szemben mi a hatékony fogyás és alakformálás egészséges receptje.

A békalencse bámulatos átváltozása

2019-07-15

A békalencse bámulatos átváltozása

Új, egészséges ital a láthatáron. Bármennyire furcsának tűnik is, nagy jövőt jósolnak feltalálói a szapora kis zöld vízinövénynek.

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

2019-07-12

Fogy(óz)na? Lehet, hogy nem kellene hinnie kedvenc youtuberének

A mai fiatalok leggyakrabban kedvenc bloggerükhöz fordulnak YouTube-on vagy Instagramon, ha fogyókúráznának. De egyáltalán nem biztos, hogy valóban jó tanácsokat kapnak azoktól, akiket amúgy sokan követnek.

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

2019-07-10

Vedd fel a harcot rostokkal a zsírpárnák ellen!

Itt a nyár, a zöldségek, a gyümölcsök szezonja. Ezek a táplálékok bőségesen tartalmaznak élelmi rostokat, amelyek fontos összetevői étrendünknek, és a súlykontrollban is jelentős szerepet játszanak.

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

2019-06-25

Kávé lehet az elhízás elleni harc kulcsa

London, 2019. június 24., hétfő (MTI) - A Nottinghami Egyetem tudósai felfedezték, hogy a kávé képes stimulálni az energiaégetésben szerepet játszó barna zsírszövetet, ami kulcsfontosságú lehet az elhízás és a cukorbetegség elleni harcban.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
78 739
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 532 887
Közösség

Szótár

Edzéseszközök

  Azok az eszközök és eljárások, amelyek az edzések levezetését segítik. A... Tovább

Orbáncfű (Közönséges)

Latin neve: Hypericum perforatum   Eredete, élőhelye   A Közönséges orbáncfű... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 146

Átlagos értékelés: 4.9