notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Íme, 4 módszer, melyekkel elérheted, hogy laposabb legyen a hassad. Csak oda kell figyelni néhány dologra. Mindez edzés nélkül.

4 módszer, amitől laposabb lesz a hasad (edzés nélkül!)

KerOrs
hirdetes

Gondoltad volna, hogy a lapos has eléréséhez több köze van az életmódnak, mint az edzésnek??!  
Azt mondják, hogy 80%-ban játszik szerepet a zsírégetésben az életmódod és az étrended és csak 20%-ban befolyásolja ezt a hatást a testmozgás. Ezt már sokféle variációban láthattuk, de ha már százalékokat adunk meg, mi a 100%-os elkötelezettségben hiszünk. 
Nézzük tehát a legjobb „haslaposító” gyakorlatokat, melyeket edzés nélkül végzünk – ne érts félre, nem azt mondjuk, hogy nem kell edzened, hisz edzés nélkül ne várj csodákat. Ez csak 4 módszer, amikre érdemes odafigyelned, hogy a hasad szép lehessen.
Megmutatjuk a legjobb módszereket, melyekkel edzés nélkül lapos hasad lehet. Természetesen az edzés se maradjon el a mindennapjaidból

1. módszer – Aludj többet!

Nem csak az alvás mennyisége az, ami számít, hanem az alvás minősége is nagyon fontos. A testedben lévő zsírsejtek termelik a leptin nevű hormont, mely szabályozza az éhséges és a jóllakottság érzését. Ez a hormon azonban csak az alvás bizonyos szakaszaiban termelődik és, ha kimaradnak ezek a szakaszok – mert nem pihensz eleget – , akkor megzavarod a hormonszintedet, megzavarod a tested jelzéseit, tehát a szervezeted a kalóriákat inkább eltárolja, mintsem elégeti azokat. A legjobb döntés, ha beruházol egy minőségi matracra vagy veszel új redőnyüket és alszol egy jót.
 
 

Megmutatjuk a legjobb módszereket, melyekkel edzés nélkül lapos hasad lehet. Természetesen az edzés se maradjon el a mindennapjaidból

A nassolás mozgásban tartja az anyagcserédet a főétkezések között. Gondolj úgy a testedre, mint egy kandallóra. Megvan? Oké. Egy kandallónak folyamatosan szüksége van fára, hogy tovább égjen. Nos, a tested és az anyagcseréd sem különbözik ettől. Muszáj megetetned valami jóval, gyakran. A jó alatt értékes, organikus ételeket értek. Ha viszont nem eszel eleget, a szervezeted átáll „túlélő” üzemmódra, vagyis zsírrétegként mindent elraktároz. Ezért mondjuk mindig, hogy soha ne hagyj ki egy étkezést sem!!!

Néhány ötlet nassolásra:

- tonhal zöldségekkel
- hummusz zöldségekkel
- magvak
- kemény főtt tojás
- edámi sajt
- joghurt (felejtsd el az ízesített, Danone termékeket! Válassz inkább natúr ízeket, amit feldobhatsz magvakkal)
hirdetes
- tofu
- fehérje turmix
 
 

Megmutatjuk a legjobb módszereket, melyekkel edzés nélkül lapos hasad lehet. Természetesen az edzés se maradjon el a mindennapjaidból

 

2. módszer – Javíts a testtartásodon!

Nagyon sok ember nem figyel oda a testtartására, ami a hasad kidülledéséhez vezet (ahogy ezt a képen is láthatod). Nem egészséges és valljuk be, nem is túl esztétikus látvány főleg, ha egy csinosabb ruhát választottál aznapra..

A rossz testtartás eredménye:

- alacsonyabb, teltebb megjelenés
- ízületi kopás
- a hasad kidülled
- fennáll a gerincferdülés és púposság
- előnytelen megjelenés
hirdetes
- félénk, visszahúzódó, bizonytalan kinézet
- stb...
 
Ha úgy érzed, neked sem tökéletes a testtartásod, menj egy csontkovácshoz, hogy orvosold ezt a problémát. 
A helyes testtartást azonban otthon is fejlesztheted a rendszeres testedzéssel, azonban mindig figyelj oda, hogy korrekten végezd a gyakorlatokat és ne erőltesd meg magad a súlyokkal. Tudd, hogy mit bírsz és ne vállald túl magad.
 
 

Megmutatjuk a legjobb módszereket, melyekkel edzés nélkül lapos hasad lehet. Természetesen az edzés se maradjon el a mindennapjaidból

 

3.    módszer – Iktasd ki az összes cukrot az étrendedből – még a gabonát is!

Igen, jól olvastad, még a gabonát is! A cukor okozza a zsír eltárolását, vagyis a felesleges glükóz elárasztja a szervezetedet. Amikor több energiával vagy kalóriával töltöd meg a szervezetedet, mint amennyire valójában szüksége lenne, a májad cukortároló kapacitását ez mind meghaladja. Így a májad maximálisan tele van, a felesleges cukor pedig átalakul a májban zsírrá és visszatér a véráramba, ami elárasztja a tested és eltárolja a zsírt. Ekkora jön létre a probléma a túlzott mennyiségű inzulinnal, ami azt „üzeni” a zsírsejtjeidnek, hogy maradjanak ott, ahol vannak! … aranyos, nem igaz?

A következők tartalmazzák a cukor valamilyen formáját:

- torták
- piték
- gyümölcsök
- méz
- alkohol
- agave
- barna rizs
- teljes kiőrlésű péksütemények
- bármi más, amihez cukrot adsz hozzá…
Ahhoz, hogy szép, lapos hasad legyen, tartózkodj azoktól az ételektől, melyek puffadást okoznak és tele vannak cukorral.
 
Természetesen nem kell örökre búcsút mondanod ezeknek az ételeknek...de ha például gyorsabban szeretnél fogyni valamilyen esemény miatt vagy majd a bikiniszezonra a nyaralás előtt szeretném magad gyorsabban formába hozni, akkor érdemes lemondani egy időre ezekről az ételekről.
A mindennapokban viszont mértékkel (!) fogyaszthatod őket - ha a teheted reggel, hogy energiával töltsenek fel a napra.
 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Diéta kontra fogyókúra

2019-10-22

Diéta kontra fogyókúra

Manapság szinte nincs nő, aki elégedett lenne alakjával, súlyával. Mindenki fogyókúrázni, diétázni akar. Érdemes tehát áttekinteni mikor beszélünk fogyókúráról és mikor diétáról, hogyan kezdjünk hozzá, mennyi ideig tartson… Megszámlálhatatlan kérdést lehet feltenni a témával kapcsolatban

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

2019-10-21

A lúgosító étkezés. Minden amit tudnod kell!

Jó elindulás lehet, ha úgy fogunk neki, hogy minden héten eggyel több lúgosító ételt teszünk az étrendünkbe és egy savasítót száműzünk, míg el nem éri a lúgosítás a hatását. Ha ez bekövetkezett, utána szintén fokozatosan kell megteremteni az egyensúlyi étrendünket is. További tippek a lúgosító étkezésről a cikkben

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

2019-10-20

A BMI értéke, mitől függ a testtömegindex?

A BMI kifejezéssel egyre többször találkozhatunk. testtömeg és a testmagasság méterben mért négyzetének a hányadosa, amelyet gyakran alkalmaznak a túlsúly vagy soványság a meghatározásához. A következőkben bemutatjuk, hogy mit tehetnek a normál súlyú elhízott emberek annak érdekében, hogy a zsírtöbbletüket zsírmentes testtömeggel helyettesítsék

 Segíthet a fogyásban a háziorvos?

2019-10-17

Segíthet a fogyásban a háziorvos?

Vajon  miért nem segítenek az ilyen-olyan rövidtávú diéták? Ha tartós súlycsökkenést akar elérni, kérje háziorvosa segítségét, aki olyan kezelést ajánl majd, amely megkönnyítheti és ezáltal sokkal eredményesebbé teheti a fogyókúrát. Az alábbiakban Dr. Torzsa Péter háziorvos nyilatkozik erről a megoldásról

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

2019-10-11

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

A hízás hátterében sok esetben valamilyen hormonális probléma áll.

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

2019-10-03

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

A balti-tengeri étrend csökkenti az elhízás és a gyulladások kockázatát – derült ki a Helsinki Egyetem kutatásából.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
69 953
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 154 868
Közösség

Szótár

Kálium

A kálium a makroelemek közé tartozik és a három legfontosabb olyan ásványi anyag közé... Tovább

B5-vitamin

B5-vitamin   Pantoténsav. A β-alanin 1,3-dihidroxi-2,2-dimetilvajsavval acilezett... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 144

Átlagos értékelés: 4.7