notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Tippek a boldogabb élethez - Tedd meg ezt az egy-egy dolgot 15 napon keresztül, hogy boldogabb életet élj

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

CZs
hirdetes

A mai rohanó világban, a sok-sok feladat és stressz között olykor bizony nem könnyű pozitívnak maradni. Ha úgy érzed, kicsit lemerültél, és elveszítetted az életerődet, ezt a cikket neked írtuk! Tedd meg ezt a 15 dolgot 15 napon át, hogy kiegyensúlyozott, boldog életet élhess.

Tippek a boldogabb élethez

​​​​​​1.nap: 10 percig összpontosíts magadra

Ha úgy érzed, kicsit összecsaptak fejed fölött a hullámok, állj meg egy pillanatra. Hagyd abba a munkát, halkítsd le a telefonodat, és az e-mailjeidet se nézd meg csak 10 egész percig. 10 percet a gyerekek is kibírnak nélküled, 10 percet a mosás vagy a főzés is várhat. Egyszerűen csak ülj, vagy feküdj le, és ürítsd ki a gondolataidat. Ami a legfontosabb, hogy a 10 perc alatt egyetlen problémára, stresszes szituációra vagy elvégzetlen feladatra se gondolj. Csak légy magadban 10 percet.

 

2.nap: 15 perc napsütés

Végre vége a hideg télnek, itt az ideje kicsit feltöltődni D-vitaminnal. 15 perce márpedig mindenkinek van erre. Adj magadnak egy kis szünetet, ülj ki a kertbe, vagy sétálj egyet a közeli parkban. Élvezd, hogy ez a 15 perc csak a tiéd, és csak arra kell szánnod, hogy magadba szívd a Nap sugarait.

 

3.nap: Felejtsd el a közösségi médiát ebédidőig

A lényeg, hogy legyen egy reggeled, ami nem azzal kezdődik, hogy a telefonod után nyúlsz, és valamelyik közösségi média felületet kezded böngészni. Hidd el, sokkal több időd marad majd arra, hogy mentálisan is felkészülj az előtted álló napra, így az esetleges stresszes szituációkat is könnyebben kezeled majd.

hirdetes

 

4.nap: Írd ki magadból a negatívumot

Teljesen mindegy, hogy valami általánosról van szó, esetleg ezen a napon történt valami, ami stresszessé tett, vagy felzaklatott, vesd papírra. Tényleg papírra, kézzel és tollal, fogalmazd meg a hozzá kapcsolódó gondolataidat. Egyszerűen csak írd ki magadból a problémát.

 

5.nap: Vezess listát az aznapi teendőidről

hirdetes

Reggel, amikor felkelsz, készíts egy listát arról, hogy aznap pontosan mit kell tenned. A rendszerezettség, az előrelátás segít kezedben tartani a dolgokat. Ha valamit elvégeztél, húzd ki a listáról.

 

6.nap: Egyél valamit, amit nagyon szeretsz

Akkor is, ha éppen diétázol. Adj magadnak egy napot, amikor olyanokat eszel, amikért különösen rajongsz. Persze a mértékletesség fontos, azért ne edd túl magad. A lényeg, hogy ezen a napon még az étkezések is boldoggá tegyenek.

 

7.nap: Írj egy listát azokról a dolgokról, amikért hálás vagy

Nos, talán alig jut majd eszedbe valami, ha belelendülsz, akár az is előfordulhat, hogy egy teljes órán át ülsz majd a papír fölött, és nem győzöd sorra venni azokat a dolgokat, amikért hálás vagy. Írj össze minden olyan dolgot, ami boldoggá tesz az életedben, amiért szerencsésnek érezheted magad.

 

8.nap: Ma ne vigyél magaddal ebédet

Keress egy helyet a munkahelyed közelében, ahol megebédelhetsz. Egyszer igenis kiveheted az ebédszünetet ahelyett, hogy az asztalodnál fogyasztanád el az elcsomagolt ételt. Ez a nap, ma legyen!

 

A kvöetkező oldalon folytatjuk, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A legegészségesebb népek titka

2019-11-16

A legegészségesebb népek titka

Sok példa van rá a történelemben és a jelenben, hogy olyan primitív népek, amelyek egyszerű növényi étrendet követtek, nagy életerőnek és hosszú életnek örvendtek és örvendenek. Vajon vannak tudományos bizonyítéka a húsmentes étrend előnyeinek

A terhesség hatása a gerincoszlopra

2019-11-15

A terhesség hatása a gerincoszlopra

A gerincoszlop 33 csontból áll: 24 különálló csigolyából, öt csigolya pedig keresztcsonttá és másik négy csigolya farkcsonttá olvadt össze. A hátgerinc nagyon erős, ugyanakkor, mivel kisebb részekből tevődik össze, nagyon rugalmas is, és változatos mozdulatokat tesz lehetővé. A csigolyákat a köztük elhelyezkedő rostos porckorongok választják el

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

2019-11-12

Munkahelyi szokások, melyek beteggé tesznek! Ezekre figyelj oda!

Rengeteg olyan munkahelyi szokásunk van, mely hosszú távon károsan befolyásolja az egészségünket, bár nekünk talán föl sem tűnik a rohanó hétköznapokban. Összegyűjtöttük, hogy mire kell odafigyelned a munkahelyeden

Minden idők legnagyobb egészség titka

2019-11-10

Minden idők legnagyobb egészség titka

A cayenne borsot gyógynövénykutatók és sok természetgyógyász a gyógynövények királya címmel illeti. Hatásai olyan sokrétűek, hogy az ember el sem hiszi, hogy egyetlen gyógynövény ennyi mindenre képes lehet. Persze ez az információt nem verik túlságosan nagy dobra, ezért csak a kitartó igazságkeresőkhöz jut el

Csakraerősítő gyakorlatok

2019-10-25

Csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

2019-10-17

Mi az a böjt, és miért van szükség rá?

A böjt nem csak valamiről való lemondást jelent, hanem az 5-7 napig tartó tejes étkez elhagyását, sok folyadék fogyasztással. A következőkben bemutatjuk a böjt kialakulását, illetve megismerheted a böjt pozitív hatásait a szervezetre

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
93 899
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 178 814
Közösség

Szótár

Kamilla

Latin neve: Matricaria recutita   Népi elnevezései: orvosi székfű, pipitér, pipiske,... Tovább

B5-vitamin

B5-vitamin   Pantoténsav. A β-alanin 1,3-dihidroxi-2,2-dimetilvajsavval acilezett... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 151

Átlagos értékelés: 4.7