Tippek a boldogabb élethez - Tedd meg ezt az egy-egy dolgot 15 napon keresztül, hogy boldogabb életet élj

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

CZs
hirdetes

A mai rohanó világban, a sok-sok feladat és stressz között olykor bizony nem könnyű pozitívnak maradni. Ha úgy érzed, kicsit lemerültél, és elveszítetted az életerődet, ezt a cikket neked írtuk! Tedd meg ezt a 15 dolgot 15 napon át, hogy kiegyensúlyozott, boldog életet élhess.

Tippek a boldogabb élethez

​​​​​​1.nap: 10 percig összpontosíts magadra

Ha úgy érzed, kicsit összecsaptak fejed fölött a hullámok, állj meg egy pillanatra. Hagyd abba a munkát, halkítsd le a telefonodat, és az e-mailjeidet se nézd meg csak 10 egész percig. 10 percet a gyerekek is kibírnak nélküled, 10 percet a mosás vagy a főzés is várhat. Egyszerűen csak ülj, vagy feküdj le, és ürítsd ki a gondolataidat. Ami a legfontosabb, hogy a 10 perc alatt egyetlen problémára, stresszes szituációra vagy elvégzetlen feladatra se gondolj. Csak légy magadban 10 percet.

 

2.nap: 15 perc napsütés

Végre vége a hideg télnek, itt az ideje kicsit feltöltődni D-vitaminnal. 15 perce márpedig mindenkinek van erre. Adj magadnak egy kis szünetet, ülj ki a kertbe, vagy sétálj egyet a közeli parkban. Élvezd, hogy ez a 15 perc csak a tiéd, és csak arra kell szánnod, hogy magadba szívd a Nap sugarait.

 

3.nap: Felejtsd el a közösségi médiát ebédidőig

A lényeg, hogy legyen egy reggeled, ami nem azzal kezdődik, hogy a telefonod után nyúlsz, és valamelyik közösségi média felületet kezded böngészni. Hidd el, sokkal több időd marad majd arra, hogy mentálisan is felkészülj az előtted álló napra, így az esetleges stresszes szituációkat is könnyebben kezeled majd.

hirdetes

 

4.nap: Írd ki magadból a negatívumot

Teljesen mindegy, hogy valami általánosról van szó, esetleg ezen a napon történt valami, ami stresszessé tett, vagy felzaklatott, vesd papírra. Tényleg papírra, kézzel és tollal, fogalmazd meg a hozzá kapcsolódó gondolataidat. Egyszerűen csak írd ki magadból a problémát.

 

5.nap: Vezess listát az aznapi teendőidről

Reggel, amikor felkelsz, készíts egy listát arról, hogy aznap pontosan mit kell tenned. A rendszerezettség, az előrelátás segít kezedben tartani a dolgokat. Ha valamit elvégeztél, húzd ki a listáról.

 

6.nap: Egyél valamit, amit nagyon szeretsz

Akkor is, ha éppen diétázol. Adj magadnak egy napot, amikor olyanokat eszel, amikért különösen rajongsz. Persze a mértékletesség fontos, azért ne edd túl magad. A lényeg, hogy ezen a napon még az étkezések is boldoggá tegyenek.

 

7.nap: Írj egy listát azokról a dolgokról, amikért hálás vagy

Nos, talán alig jut majd eszedbe valami, ha belelendülsz, akár az is előfordulhat, hogy egy teljes órán át ülsz majd a papír fölött, és nem győzöd sorra venni azokat a dolgokat, amikért hálás vagy. Írj össze minden olyan dolgot, ami boldoggá tesz az életedben, amiért szerencsésnek érezheted magad.

 

8.nap: Ma ne vigyél magaddal ebédet

Keress egy helyet a munkahelyed közelében, ahol megebédelhetsz. Egyszer igenis kiveheted az ebédszünetet ahelyett, hogy az asztalodnál fogyasztanád el az elcsomagolt ételt. Ez a nap, ma legyen!

 

A kvöetkező oldalon folytatjuk, lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Milyen pajzsmirigyproblémákra figyelmeztethet a súlycsökkenés vagy–gyarapodás?

2019-05-22

Milyen pajzsmirigyproblémákra figyelmeztethet a súlycsökkenés vagy–gyarapodás?

Az edzések és az étkezések aránytalanságán kívül az embernek meglepően sok dolog miatt változhat meg a súlya. Például ha valaki gyógyszereket kénytelen szedni, akkor elképzelhető, hogy a mellékhatások közé tartozik, hogy felszed néhány extra kilót.

A tudomány szerint a növények egészségesebbé és boldogabbá tesznek bennünket

2019-05-21

A tudomány szerint a növények egészségesebbé és boldogabbá tesznek bennünket

A legtöbben gyilkosok vagyunk. Na persze ezt nem a szót hétköznapi értelmében kell venni, de sokan biztosan számos növény haláláért felelnek – többért, mint amennyire vissza tudnának emlékezni.

Étkezés edzés előtt? Ezeket az ételeket válaszd!

2019-05-21

Étkezés edzés előtt? Ezeket az ételeket válaszd!

Mit egyél edzés előtt? Mit ne egyél edzés előtt? Hogyan hozd ki magadból a maximumot? Íme néhány szuper hatékony tipp az edzés előtti étkezéshez.

Ha ezeket a tüneteket tapasztalod, te is D-vitamin hiányban szenvedsz

2019-05-20

Ha ezeket a tüneteket tapasztalod, te is D-vitamin hiányban szenvedsz

A D-vitamin az egyik legfontosabb vitamin szervezetünk számára, testünk azonnal jelez, ha nem található meg a kellő mennyiség. Mik a D-vitamin hiány tünetei? Mit tehetsz ellene?

Immunrendszerünk és a stressz

2019-05-15

Immunrendszerünk és a stressz

A stressz egy fizikai, vagy érzelmi traumára adott reakció, amely kihatással van az idegsejtek működésére, a DNS-re, illetve az immunrendszerre.

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

2019-05-14

Gluténérzékenység és az IBS! Mi a különbség?

Mi a különbség a gluténérzékenység és az IBS között? Néha még a szakembereknek is nehéz megállapítani Nagyon hasonlóak a tünetek, és ugyanúgy élik meg a betegek. Hasmenés és gyomorfájás, puffadás, hányinger és hányás, egyéb emésztőszervi problémák.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
138 756
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 057 845
Közösség

Szótár

Edzésgyakorlatok

  Azok a tevékenységek, gyakorlatok, amelyeket az edzés céljának elérése érdekében az... Tovább

Glikogén

Az állati szervezet legfőbb energiaforrása. Ez egy olyan keményítő, amely... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 151

Átlagos értékelés: 4.7