A legjobb edzés, ami 10 perc alatt fogyáshoz vezet!

10 perces zsírpusztító edzés

EG

Nincs feltétlenül szükséged napi több órára, vagy egy csomó pénzre ahhoz, hogy hatékony edzéseket csinálj! Ezt a nevetségesen egyszerű feladatsort bárhol és bármikor elvégezheted, ugyanolyan hatékony lesz! Ha úgy érzed, hogy szeretnél egy kicsit faragni az alakodból, ez pont neked való!

Brutális edzés 10 perc alatt? PIPA!

A most következő gyakorlat valójában egy köredzés, ami 10 perc alatt úgy lefáraszt, hogy nem is tudsz majd többet csinálni belőle! Sok embernek csak napi 10-20 perce van arra, hogy a testével foglalkozzon – ez pont nekik lett kitalálva! Mielőtt belekezdenénk, tudnod kell, hogy ez nem éppen a legkönnyebb gyakorlatsor! Viszont ez nem lehet baj, hiszen odaszánás nélkül nincs siker!

 

Az egész edzést, mint minden más esetben, legalább 5, de inkább 10 percnyi alapos bemelegítéssel kell kezdened! Ha ez megvolt, és megbizonyosodtál róla, hogy megfelelő mértékben beizzítottad a tested, állítsd be a telefonod/órád időzítőjét 10 perce! Egy lendületes, gyors tempóban kezd neki az első körnek, és addig abba se hagyd a köredzést, amíg meg nem hallod a csipogást! Az egésznek az a lényege, hogy folyamatosan, magas intenzitással dolgozz! Meglátod, az első pár perc után jelentkezni fognak a jótékony tünetek: nem veszed majd már olyan könnyen a levegőt, nehézzé válnak az izmaid, stb. Ne ijedj meg, pont ezt szeretnénk elérni!

Brutális edzés 10 perc alatt? PIPA!

Mi a gyakorlat lényege? Az egész köredzés oldalsó kitörésekből, húzódzkodásból, planksétákból és sprintekből áll. Ezek kivétel nélkül elképesztően fárasztó gyakorlatok, így biztos lehetsz benne, hogy a végére teljesen ki fogsz fáradni!

 

Lássuk, miért is működik ez a brutális és brutálisan hatékony edzésmódszer! Mint majd meglátod, a gyakorlatok úgy vannak összeállítva, hogy a felső- és alsótested felváltva dolgoztassák meg. A pulzusod már az első kör végére az egekben lesz! Az oldalra kitörések kifejezetten alkalmasak rá, hogy azokat az izomcsoportokat is megdolgoztassák, amik egy hagyományos lábemelés során nem dolgoznának! A plankséták első sorban a törzs, kar, és váll edzésért felelősek.

Brutális edzés 10 perc alatt? PIPA!

Végezetül lássuk hát, hogyan is zajlik pontosan az edzés menete!

 

Első gyakorlat: Kitörés oldalra – mindkét lábbal, 10 ismétléssel!

 

Guggoló állásból indulsz. Az egyik lábaddal lépj oldalra egy nagyot, egészen  addig, amíg teljesen ki nem nyújtod azt. Ha ez megvolt, a behajlított sarkadra támaszkodva  húzd vissza a másik lábad! A következő mozdulat pont az ellenkező oldalra történjen!

 

Második gyakorlat: 10 húzódzkodás

 

Ezt sokan nem tudják megcsinálni – ha Te is ide tartozol, csinálj annyit és úgy, ahogy tudsz! Nem feltétlenül baj, ha nem húzod fel magad állig – a lényeg, hogy ne csípőből csináld! A vállak és a hát dolgozzon!

 

Harmadik gyakorlat: 5 plankséta

 

Állj meg egyenesen! Hajolj előre, egészen addig, amíg nem tudsz e tenyereidre támaszkodni! A karjaiddal sétálj előre, miközben a lábad a helyén marad! Amikor a törzsed egyenes lesz, topogj szépen vissza, és állj fel! Ez volt egy ismétlés, még 4 hátra van!

 

Negyedik gyakorlat: 30 mp sprint

 

Ezt kár magyarázni: adj bele mindent! Ha gondolod, lépcsőzéssel is kiválthatod, a lényeg, hogy intenzíven végezd a gyakorlatot!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

2019-04-15

5 tipp, hogy megszeresd a testmozgast

5 szuper hatékony tipp, amik segítenek benne, hogy a testmozgás életed végéig hétköznapjaid fontos része legyen. Fogadd meg ezeket a tippeket, mozogj, élj egészséges, boldog, hosszú életet!

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

2019-04-09

Ezért kell minden nőnek a súlyzós edzés

Sok hölgy irtózik a súlyzós edzésektől, mert azt hiszi, hogy túl izmos lesz miatta. Azonban sokkal több előnnyel jár a súlyzós edzés, mint gondolnád, emellett biztos, hogy nem leszel túl izmos miatta, csak tónusos és feszes alakod lesz. Mutatjuk miért ne hagyd ki a súlyzós edzéseket!

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

2019-04-03

5 egyszerű, otthon is elvégezhető gyakorlat a tökéletes popsiért

5 szuper-egyszerű, de annál hatékonyabb fenékformáló gyakorlat, amit otthon is elvégezhetsz, és tökéletes popsit garantál nyárra. Ne kelljen idén szégyenkezni a strandon.

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

2019-04-02

20 perces kardió edzés otthon, amitől beindul a fogyás

20 perces otthoni kardió edzés, amitől leolvadnak rólad a kilók. Könnyedén, otthon, eszköz nélkül is elvégezhető kardió gyakorlatok, amiktől nyárra bombaformába kerülhetsz. Íme a legjobb otthoni kardió gyakorlatok.

Így lesz a kardió edzés hatékony

2019-04-01

Így lesz a kardió edzés hatékony

A kardió edzések unalmassá válhatnak, hiszen több időbe telhet, mint a szokványos súlyzós edzések. Kutatások kimutatták azonban, hogy egy rövidebb, nagyobb intenzitású kardió edzés is ugyanolyan egészségügyi előnyökkel jár, mint a hosszabb mérsékelt edzések. Lássuk, hogyan csináld hatékonyan!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
178 984
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
873 455
Közösség

Szótár

Edzésgyakorlatok

  Azok a tevékenységek, gyakorlatok, amelyeket az edzés céljának elérése érdekében az... Tovább

Bioszauna

  A klasszikus szauna keringési rendszert kímélő fajtája, ahol a hőmérséklet 40-60... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 229

Átlagos értékelés: 4.8