Updatemódszer

hirdetes

Update módszer

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Úgy érzed, nem szeretnél egyetlen ételről sem lemondani, de hosszú távon is betartható diétára vágysz
... ha ha kedveled a hagyományos, magyaros ízeket, és hajlandó vagy a hagyományos fogások mellé rendhagyó köretet választani, hogy egészségesebbé és fogyókúrássá váljon a menüd.
Erre a diétára esküszik Schobert Norbi, Rubint Réka, Kunovics Katinka, Szabó Győző, dr. Csábi Bettina, Nagy "Csonttörő" János, Szulák Andrea, Verebes István és Medveczky Ilona

Schobert Norbi és Rubint Réka

A diéta alapelve

A Schobert Norbi nevével fémjelzett update-módszer az ételeket három csoportba osztja. Az 1-es kóddal jelölt ételek reggeltől lefekvésig fogyaszthatóak, ésszerű határok között mennyiségi korlátok nélkül. Ide tartozik például a csirkepörkölt, a hagymás rostélyos vagy a tejfölös karalábéleves. A 2-es jelölésűek - például a teljes kiőrlésű lisztből készült péksütemények, a francia saláta vagy a székelykáposzta - csak délután három óráig fogyasztható. A 3-as kóddal jelölt ételeket déli tizenkét óra után tilos fogyasztani, ilyen például a csoki, a sütemények, a rántott hús, de előtte is csak mértékkel ajánlott. Ha ezekről teljesen lemondunk, meggyorsítható a fogyás folyamata.

hirdetes


Mire figyelj?

  • Tájékozódj a netes fórumokon, vagy szerezd be a Norbi Titok című könyv első és második receptajánlókötetét vagy a Norbi Update 2006-os zsebkönyvet, ahol számtalan készétel és alapanyag update-kódja megtalálható.
  • Tanulmányozd át a listát, esetleg ragaszd ki a hűtőre, hogy mindig szem előtt legyen, ha nassolni támad kedved.
  • Szerezz be otthonra minél többet az 1-es kódú finomságokból, hogyha megéhezel, ezekből tudj nassolni.
  • Keresd meg a listán a kedvenc ételeidet, és sorold be a kódok szerint!
  • Igyekezz naponta ötször enni!
  • Kerüld a cukros italokat, a light, aszpartam-mentes termékek viszont engedélyezettek.  
  • hirdetes
  • A megszokott - mint például a csirkepaprikás zamata - ízekről nem kell lemondanod 
  • Időnként bátran nassolhatsz egyet! 


Elvileg egyetlen étel fogyasztását sem tiltja, csak arra kell figyelned, hogy mit mikor eszel

 

  • állandóan figyelned kell a táblázatokba a foglalt számokra, és arra, hogy melyik étel milyen kóddal rendelkezik
  • ha vegetáriánus vagy, ezt a módszert nem nagyon tudod alkalmazni
  • a túl sok édesítőszer használata a receptekben, az arra érzékeny emberek egészségére negatív hatással lehet
  • az alapanyagok beszerzése nem olcsó mulatság
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Szótár

Erőkeret

  Olyan masszív állvány, mely lehetővé teszi a nagy súlyok biztonságos használatát... Tovább

Ellipszis tréner

    Olyan aerob edzésekre alkalmas eszköz, mely a sífutáshoz hasonló mozgást... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes