Tippek a tavaszi fáradtság elkerüléséhez

hirdetes

Így számolhatsz le könnyedén a tavaszi fáradtsággal

LK
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A tavasz egy igazán gyönyörű évszak, azonban van egy negatív hatása is, hiszen gyakran találkozunk a tavaszi fáradtsággal ebben az időszakban. A következőkben bemutatjuk, hogy hogyan számolhatsz le a tavaszi fáradtsággal! 

Így győzheted le a tavaszi fáradtságot!

A megfelelő alvás a legfontosabb a fáradtság legyőzéséhez

A rohanó életmódnak köszönhetően az alvás az, amin a legtöbbet spórolunk, ami nem helyes. Az első lépés ahhoz, hogy legyőzzük a tavaszi fáradtságot, az a megfelelő mennyiségű alvás, ami a felnőtt embereknél minimum 7 óra, de mindenkinek saját magának kell kitapasztalnia azt, hogy a szervezetének pontosan mennyi alvásra van szüksége. Ha nem pihensz eleget, akkor sokkal kevésbé tudsz koncentrálni a napi teendőidre. Állítsd össze gondosan a napirendedet, így biztosan időben le tudsz feküdni. 

 

 

Ügyelj a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelre 

A megfelelő folyadékbevitel fontosságát nem lehet elégszer elmondani! Ha nem iszol elég folyadékot, a vérnyomásod könnyen leeshet, így az oxigén nem tud megfelelően eljutni az agyadba, amitől fáradtnak érezheted magad. Legalább két liter folyadékbevitel ajánlott, lehetőleg víz, de különböző teák is hasznosak lehetnek.

 

Pihenj egy wellness hétvégén 

Manapság egyre népszerűbbek a wellness hétvégék, nem véletlenül, hiszen egyre többen kezdik felismerni az előnyeit az ilyen jellegű pihenéseknek. A wellness egyfajta testi-lelki feltöltődés, melynek eléréséhez a különböző wellness szolgáltatások, az egészséges étkezés, illetve a mozgás is hozzájárul, melyek mind elérhetők egy wellness szállodában. Ha a tökéletes wellness hotelt keresed, mindenképp meg kell ismerned az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa-t, ahol élvezheted a gyönyörű vidéki környezetet, illetve a kényelmet. Ismerd meg jobban a szállodát ide kattintva

hirdetes

 

 

Ügyelj a vitaminok bevitelére 

 

Ha fáradt vagy, érdemes magnéziumot fogyasztanod, mivel a magnéziumnak kiemelt szerepe van a vércukorszint fenntartásában, emellett a B-vitaminoknak is rendkívüli szerepe van a frissesség érzetben. A D-vitamin hiány is oka lehet a tavaszi fáradtságnak, ezért ha kisüt a nap, tölts több időt a szabadban!

 

 

Mozogj rendszeresen

A mozgás rendkívül fontos a kiegyensúlyozott, egészséges életmód eléréséhez, azonban sokan nem tudják, hogy a tavaszi fáradtság ellen is tehetnek a mozgással. Ha kicsit kocogsz, vagy tempósabban sétálsz, már az is segítségedre lehet a fáradtság ellen!

hirdetes

 

 

Engedd be a természetes fényt az otthonodba

A mesterséges fényt sajnos nem mindig tudjuk elkerülni a munkahelyen, ezért legalább otthon húzd fel a rolót, és engedd be a napfényt az otthonodba! Lehetőleg tölts több időt a szabadban, és engedd át magad a napfény 

 

 

Ne hagyd ki a reggelit! 

A reggeli a legfontosabb étkezés, amit a nagy rohanásban rengetegen kihagynak. Ne hagyd el a reggeli étkezést, hiszen ebből is nyerhetsz energiát! Bátran fogyassz szénhidrátban és fehérjében gazdag ételeket! Nassolásnál inkább a magvakat részesítsd előnyben! Gyógynövényekkel is leküzdheted a fáradtságot, az egyik ilyen például a ginzeng. Arra viszont figyelned kell, hogy ez a növény lassan fejti ki a hatását, napok kellenek ahhoz, hogy érzékeld a változást. A salaktalanító és tisztító kúrák is jók lehetnek a tavaszi fáradtság ellen. Legalább három napot szánj erre a kúrára!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

Twist

Core izmok erősítése - Csak a feneked érinti a földet - Lábaid összezárva - Törzsből... Tovább

Gurtni

  Csuklóra erősíthető fogáserősítő heveder, melynek hurkos vége a csuklóra... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 215

Átlagos értékelés: 4.7