21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Egy olyan korszakban, ahol a legtöbb ember ülőmunkát végez és a szabadideje nagy részét is inaktívan tölti, az egyszerű változtatások is látványos eredményeket képesek hozni. A lépcső választása lift helyett drasztikus módon képes megnövelni az anyagcsere sebességét.

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Míg néhány embernek sikerül tartania magát a kitűzött célokhoz, addig a legtöbben nem vagyunk képesek véghezvinni, amit elterveztünk. Éppen ezért szeretnénk bemutatni nektek egy nagyon egyszerű mozgásprogramot, ami segíthet az alakformálásban.

 

A jól kivitelezett mozgással képesek vagyunk szép eredményeket elérni, ehhez viszont tartani kell magunkat a tervhez. Higgyétek el, nem lesz nehéz. A programot 3 részre tudjuk felosztani: könnyű, mérsékelt és nehéz hétre. A legjobb az ebben a programban, hogy 21 napig tart, így még annak sem fog gondot okozni, akinek nehezére esik a mozgás, mivel ennyit mindenki kibír! És ha végig csinálod, látni fogod az eredményt, fogyni fogysz egy kicsit, nőni fog az állóképességed, izmosodni fogsz, és a tested is át fog alakulni! Az eredményt látva biztos vagyok abban, hogy nem fogsz megállni ennyinél, és továbbra is mozogni fogsz, ami pedig nagyon jó! Nézzük tehát ezt a 21 napos programot! 

hirdetes

 

#1 Könnyű hét

hirdetes

Az első héten, a nap elején és a nap végén is 5 percet kell sétálni. Olyan tempót kell választani, ami már nem andalgás, viszont még képesek vagyunk/lehetnénk mellette beszélgetést folytatni. Nem kell kifulladni. Ahogy a napok haladnak előre, minden egyes nap növeljük 2 perccel az alap időt. Ez azt jelenti, hogy a második napon már nap elején és végén is 7-7 percet sétáljunk. A harmadik napon 9-9-et és ezt így folytassuk tovább. A hét utolsó napján már 18-20 percet kell, hogy sétáljunk. Jöjjön a következő 2 hét, lapozz egyet, ott folytatom! 

 

Forrás

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás edzésmódok
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.