Az eredményes fogyókúra titka

Ezekkel a módszerekkel biztosan eredményes lesz a fogyókúrád!

H.Róbert
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A kívánt testsúly eléréséhez vezető út olykor igen nehéz lehet. A fogyás folyamata nem csupán abból áll, hogy lemondunk desszertről. Sokkal jobban összetett folyamat, ami teljes életmódbeli változtatásokat igényel. Nem csoda, hogy gyakran nehéz betartani minden lépést, de az alábbi tippekkel könnyen motivált maradhatsz és hamar ledobhatod azokat a plusz kilókat.

Tippek az eredményes fogyókúrához

Állíts fel célokat!

 

Fontos, hogy a céljaidat kapcsold egy bizonyos időponthoz, ne csak annyit mondj magadnak, hogy ’Le fogok fogyni’. Ha motivált akarsz maradni, akkor gondolj egy számodra fontos eseményre, mint például hogy: ’Le fogok fogyni a következő osztálytalálkozóra’ vagy ’Le fogok fogyni a nyári medencés buliig’. 
Az időpont ne legyen irreálisan közeli, hisz valószínűleg, ha jövőhéten lesz az adott esemény és te 10kg-tól szeretnél megszabadulni, jó eséllyel csalódni fogsz. A túl távoli időpont se jó, hisz így nem fogod érezni, hogy sürget az idő, és úgy gondolod ráérsz még elkezdeni. A sikerélményhez a legjobb módszer, ha kisebb célokat állítunk fel viszonylag rövid időre. Például, hogy a következő 10 hétben minden hét alatt fogyni fogok 1 kg-t. A heti -1 kg könnyen és gyorsan elérhető, így a kisebb célok elérése sikerélményben fog részesíteni ez pedig motiválni fog a továbbiakban. 

hirdetes

 

Keress egy edzőtársat!

 

Keress a családodból vagy barátaid közül valakit, aki szintén szeretne megszabadulni pár kiló feleslegtől. Együtt sokkal élvezetesebb a sportolás is, és maga a tudat is segíteni fog, hogy nem egyedül csinálod ezt az egészet. Ha a barátod vár rád, hogy elmenjetek futni, sokkal kisebb az esély arra, hogy kihagyd az aznapi testmozgást, illetve ő sikerei téged is motiválni fognak. 

hirdetes

 

Jegyzeteld az fejlődésed! 

 

A legjobb, ha a naptáradba vagy határidőnaplódba vezeted az elmúlt hetek, és napok eredményeit. Hidd el, hogy nagyon jó érzés lesz visszanézni, hogy honnan indultál és most hol tartasz. Ha két hete még csak 2 km-t futottál 15 perc alatt, most pedig már 8 perc alatt megteszed azt a távot, az motiválni fog arra, hogy ne hagyd abba hisz látod magadon a fejlődést és az eredményeket. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő alakformálás egészséges életmód fogyás fogyókúra
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.