Hét napos gyakorlatsor, amit imádni fogsz te is!

hirdetes

7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ha eleged van a haszontalan gyakorlatokból, akkor ez a cikk neked lett kitalálva!

Hétnapos kihívás mindenkinek

A lapos has és a keskeny derék nem elérhetetlen álom és ezekkel a gyakorlatokkal már egy hét után lényeges változást fogsz tapasztalni. Nem igényel semmilyen különleges felszerelést sem! Azt azért természetesen hozzáteszem, hogy nem fognak ezek a gyakorlatok sem csodát művelni, nehogy azt hidd, hogy egy hét alatt megszabadulsz 15-20 kilogrammtól, mert ez nem így működik, DE! A változás szembetűnő lesz, nem csak te, hanem a környezetedben élők is észre fogják majd venni, hogy alakul az a bizonyos álomalak. 

 

Még egy nagyon fontos dolgot megjegyeznék, aztán tényleg jönnek a gyakorlatok! Ha szeretnél látványos eredményt elérni, szeretnél fogyni, formálódni, akkor mindenképpen oda kell figyelned az étkezésre is, mindenképpen diétát kell tartanod, mert az nem működik, hogy cukrot cukorral, zsírt zsírral, kenyeret kenyérrel eszel, csak azért, mert most elkezdtél mozogni. A kettő minden esetben együtt jár, együtt viszont olyan eredményt leszel képes elérni, amiről eddig tényleg csak álmodtál! Ha szükséged van pár diétás tippre, akkor lapozgasd újságunkat, csatolok egy linket, itt számtalan cikket találhatsz diétával, fogyással, fogyókúrával kapcsolatban: fogyókúrás cikkek a Vitalzone.hu portálon. 

                                                                                     

hirdetes

A vékony derék titka a megfelelő gyakorlattípusban rejlik. Ha még a táplálkozásodon is változtatsz, akkor szuper hatékonyan le tudsz adni a hasi zsírból, most pedig nézzük a gyakorlatokat, a következő oldalon megmutatom mindet! 

 

Hétnapos kihívás mindenkinek

Pókember plank – 1 percig minimum

Helyezkedj el a padlóra úgy, hogy az alkarodon és a lábujjhegyeden támaszkodsz, lábaidat összezárod és elemeled a tested a padlótól. Tartsd magad megfeszülve ebben a helyzetben. Az egyik térdedet húzd fel az azonos oldali könyököd irányába. Ismételd meg a másik térdeddel is.

 

Négyütemű fekvőtámasz

Az egész testet megmozgatja. Állj egyenesen, lábak vállszélességben, karok előre nyújtva. Ebből a helyzetből guggolj le lassan, egyenes háttal. Tedd le magad elé a kezedet, gyors mozdulattal rúgd ki magad alól a lábaidat és kerülj át fekvőtámasz kiindulási helyzetbe. Innen ugraszd ki a lábaidat széles terpeszbe, majd vissza. Egy mozdulattal rugózd vissza a lábaidat magad alá és emelkedj fel guggoló helyzetből kezdő pozícióba.

 

Orosz twist

Ülj le egyenes háttal és a kinyújtott lábaidat emeld a magasba. Találd meg az egyensúlyodat úgy, hogy egy kicsit hátradőlsz felsőtesttel. Fordítsd el a törzsedet balra, majd jobbra, kezeiddel érints meg az adott oldalon a padlót, miközben a lábaid végig a magasban vannak.

hirdetes

 

Hanyattfekvés lábemeléssel - 2×25

Feküdj hanyatt, kezeid a lábad mellett a talajon. Lábaid kinyújtva egyenesen, bokák összezárva. Lábaidat emeld el a padlótól olyan magasra, hogy azzal 90 fokos szöget zárjon be. Lábaid végig maradjanak kinyújtva. Innen térj vissza kiindulási helyzetbe.

 

Váltott térdfelhúzás – 3×12

Feküdj hanyatt, derekad érintkezzen a padlóval. Ülj fel egy kicsit, annyira, hogy a felsőtested elemelkedjen kissé a talajtól. Kezeid a tarkódon, kinyújtott, összezárt lábaid elemelve a talajtól. Innen kezdj el lassú, pedálozó mozdulatokat végezni, a lábad sose érje a talajt. A jobb térdeddel a bal könyöködet, a ballal a jobb könyöködet érintsd meg.

 

Kagyló- 2×15

Feküdj oldalt, emeld el a felső testedet a talajtól, támaszkodj az alkarodon, lábaid összezárva. Emeld el a felül elhelyezkedő térdedet az alsótól úgy, hogy a lábfejeid együtt maradjanak. Végezd el mindkét oldalon.

 

Reverz plank – 2×10

Feküdj hanyatt, majd nyomd ki magad karral. Egész tested egyenes, lábaid összezárva. Szorítsd össze a farizmokat. Emeld fel az egyik lábad a magasba és tartsd ott 5 másodpercig, majd tedd vissza a földre. Végezd el a másik lábaddal is.

 

Forrás

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
akaraterő alakformálás edzésmódok egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás fogyás fogyókúra

Szótár

Body Mass Index

  A BMI (testtömegindex) a fizikai kondíció felmérésére használt nemzetközi... Tovább

Linda

  Linda: a halál 3 rúdja   10/9/8/7/6/5/4/3/2/1 ismétlés, időre a... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 135

Átlagos értékelés: 4.9