Szálkásítás, body building, testépítés, fogyókúra, folyadékbevitel, ásványvíz, testtömeg csökkentés

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2015. Május 28. Csütörtök - Emil, Csanád

Szálkásítás

Reális célokat tűzz ki magad elé


Minthogy a body building a látványra, az illúzióra épül, elég nehéz meghatározni a célt, pedig ez messzemenően fontos az átlag fölötti teljesítmény eléréséhez. A célkitűzés keményebb munkára sarkall. Lehet, hogy nem érsz el egy precízen meghatározott célt a testépítésben - pl. egy bizonyos testsúlyt vagy testzsírszázalékot -, mert az emberi testtel kapcsolatos tényezőket soha sem lehet pontosan kordába szorítani. A lényeg a célok behatárolása. A célkitűzés legnagyobb adománya az lehet, ha a fejlődésről visszajelzés érkezik, pl. a tavalyi évhez képest szálkásabb lett a testünk.

Body building

Szálkásítás

Szálkásítás

Fókuszálj az időzítésre


Az időzítés a testépítés alapja. A diétát hat héttel a verseny előtt elkezdeni talán beválik egy olyan személy számára, aki egész évben viszonylag zsírmentes, de semmi garancia sincs a sikerre ilyen rövid idő alatt. Az időzítés szorosan összefügg a célkitűzés elméletével, de ez a realitás talaján kell, hogy nyugodjon. Ha előzőleg 7 kg-ot 12 hét alatt sikerült leadnod, és ugyanezen idő alatt most 15 kg feleslegtől akarsz megszabadulni, akkor újra kell tervezned az étkezési programod. Jobban jársz, ha több időt hagysz magadnak a verseny előtti diétázásra. Az a testépítő, aki a verseny előtt már három héttel formában van, jobban ki tudja aknázni egész éves munkájának lehetőségeit, mint az, aki három nappal a megmérettetés előtt próbál manipulálni a feltöltéssel vagy vízhajtással.


Fokozatosan változtasd az étrended


Mondjuk, hogy az utóbbi három hónapban számolatlanul tömted magadba a kalóriákat. Ha a verseny kezdetétől számítva van még 16-18 heted, akkor nem kell radikálisan megváltoztatnod az étrended, viszont ne várd meg a 12. hetet, hogy majd akkor keményen elkezded a valódi diétát. A fokozatos változás segíteni fog abban, hogy átvészeld a legkegyetlenebb 1-8. hét közé eső időszakot. Nem lehet minden átmenet nélkül váltani a nyalánkságokról az egysíkú pulyka - barna rizs menüre. Három-négy hét alatt állj rá a valódi, verseny előtti diétára. A hirtelen váltás nem csak a tested, de a közérzeted és az akaraterőd is megviseli.



Forrás: http://www.vitalzone.hu/szalkasitas.html#ixzz35CBk1JAw

Ossza meg!

Vissza: Funkcionális edzés
címkék: verseny
Testtípusok, Te melyikbe tartozol?

Testtípusod megmutatja, milyen vagy!

Testépítés  szempontjából  az  embereket  3  fő  típusba,  úgynevezett  szomatotípusba  lehet  besorolni. 

Ha aputested van, biztos utánad is bomlanak a nők!

Aputested van? Akkor utánad bomlanak a nők!

Nagyon úgy néz ki, hogy az  "aputest" vagy "dadbod"  lett 2015 új szava. Egy 19 éves lány internetes magazinban megjelent írása futótűzként terjed az aputestű férfiakról, akik után bomlanak a nők!

A Mannavita goji bogyó gyümölcslé

Típus: új
Feladva: 2015-05-14

Melyik a kedvenc szabadtéri sportod?

Otthon végezhető fenék gyakorlatok és leírásuk

Fenék gyakorlatok otthonra és tippek a helyes végrehajtásért - képekkel

Ebben a cikkben 4 gyakorlatot mutatok Nektek, amelyek otthon is végezhetőek. Nem csupán szimpla leírást fogsz olvasni hanem apró praktikákat amelyekkel biztosan helyesen hajtod majd végre őket.

Mivel közlekedsz? - Egész napi hangulatodat határozza meg

Mivel közlekedsz? Egész napra meghatározza hangulatodat

A legújabb brit kutatások szerint, azok az emberek, akik autó helyett kerékpárra, vagy saját lábukra – illetve tömegközlekedésre váltottak, jelentős javulást értek el mentális egészségükben.

Eseménynaptár

2015 Május

H K Sz Cs P Sz V
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
             
őszibarack

Egy gyümölcs, melyet nem hagyhatsz ki az étrendedből

Szépíti a bőrt, ínycsiklandó, lédús és isteni finom. Ha ez még nem lenne elég, számos egészségügyi hatással is alátámaszthatjuk, miért éri meg fogyasztanod ezt a szuper gyümölcsöt, az őszibarackot. Igaz, még nincs itt a szezonja, ám más formában is hozzájuthatsz ehhez az értékes gyümölcshöz.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőkézből értesülhessen a legfrissebb hírekről, eseményekről!

GI diéta kókuszcukorral

GI diéta kókuszcukorral

A GI diéta részét alkotó kókuszcukor kiemelt élettani hatású inulindús, természetes édesítő, amely jótékony tulajdonságai révén kiváló alternatíva a mindennapok étrendjében diétázók, cukorbetegek, fogyókúrázók, gyermekek és sportolók számára. 

Ismerd meg a Crossfit edzést

Egyre népszerűbb edzésforma - a CrossFit

A fitness világában egyre nagyobb népszerűségnek örvend a crossfit, melynek alapvető célja a nagyobb erőnlét elérése.

3 perces otthon végezhető gyakorlat, a löttyedt kar ellen - Video

3 perces otthon végezhető gyakorlat, a löttyedt kar ellen - Video

Nagyon sok embernek jelent problémát az intehető háj vagy integető izom névre keresztelt rész a felkar alsó felén - a tricepsz. Erre a részre irányuló gyakorlatokkal lehet orvosolni a problémát amit legtöbb esetben a megereszkedett bőr - főleg idősebb korban - és az izom...

Narancsos álom

Narancsos álom

Turmixold össze a hozzávalókat!

A legfinomabb kókuszcukor

Íme a legfinomabb természetes és egészséges cukor

A természetben előforduló finom és egészséges édesítők szervezetünkre ható jótékony tulajdonságai a finomított, mesterséges, gyártott cukorhelyettesítőkkel szemben.

A különleges kókuszcukor

A különleges kókuszcukor

Az elmúlt években hazánkban is felfedezték a kókuszcukor különleges előnyeit, melyek közül említendő aminosav, vitamin, nyomelem, magas inulin és komplex ásványi anyag tartalma mellett alacsony glikémiás indexe (GI 35) is.

Teabolt.com

Teabolt.com

Cím: 3530 Miskolc, Széchenyi u. 60.
Telefon: 06 30/230-1000
Email: info@teabolt.com
Weblap: www.teabolt.com/

Melyik típusú kókuszolaj a legjobb?

Melyik típusú kókuszolaj a legjobb? Hogyan válasszon kókuszolajat?

Az alábbi tanulmány bemutatja, hogy milyen típusú kókuszolajokkal találkozhat a vásárló a piacon és azok miben különböznek egymástól.  

A sikeres fogyókúra titka egyszerű: csökkentett kalória-tartalmú étrend, rendszeres testmozgás és egy fogyást támogató étrend-kiegészítő használata. Cikkünkben bemutatunk egy, a szerkesztőségünk által is kipróbált táplálékkiegészítőt, melyet másoknak is s

Kipróbáltuk, működik! Megmutatjuk az eredményes fogyás receptjét

A sikeres fogyókúra titka egyszerű: csökkentett kalória-tartalmú étrend, rendszeres testmozgás és egy fogyást támogató étrend-kiegészítő használata. Cikkünkben bemutatunk egy, a szerkesztőségünk által is kipróbált táplálékkiegészítőt, melyet másoknak is szívesen...