Fitnesz, alakformálás, fogyás, naprakész cikkekkel, rengeteg tanáccsal várjuk minden olvasónkat. Böngéssz te is a Vitalzone.hu cikkei között

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Szeptember 25. Hétfő - Eufrozina
hirdetes

Fitnesz

hirdetes

Fitnesz alatt értünk minden edzőtermi, uszodai, tornatermi sportot és mozgást. A fitnesz segít, hogy korodnak, alkatodnak, képességeidnek megfelelő mozgásformát találj melynek segítségével egy lépéssel közelebb kerülsz az egészséges életmódhoz. Olvasd el cikkeinket és tedd meg te is az első lépéesket a fejlődés útján.

2017.09.05.

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

Nem mindenkinek van ideje órákat, vagy akár egy egész órát eltölteni az edzőteremben, azonban ez nem lehet kifogás a rendszeres testmozgás hanyagolására. A tapasztaltabbak már tudják, hogy egy órányi edzés sokkal többet kivesz a napi időből, mint 60 percet, hiszen el kell menni a terembe, elkészülni az edzésekhez,...

2017.09.05.

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

A guggolás az egyik legalapvetőbb gyakorlat, amit mindenkinek rendszeresen el kell végeznie ha tetszik, ha nem.

2017.09.05.

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

Biztosan te is imádod azt az elégedett, fáradt, mégis erőteljes érzést, amikor egy hosszabb edzés után minden porcikád sajog, de tudod, hogy azért, mert jól csináltad. Vagy mégsem? Ha csak fáj, de nem látszik meg, akkor valamit nem csinálsz jól.

2017.07.12.

Így tudod megszeretni a futást!

Így tudod megszeretni a futást!

A futás rendkívül jó hatással van a szervezetre, mégsem képes rá mindenki, hogy ezt a mozgásformát válassza. Adunk néhány tippet, amivel te is meg fogod szereti a futást! 

2017.07.11.

Nagyon fontos dolog az edzés időpontjának a megválasztása

Az egyik legfontosabb: az edzés időpontja

Sokat tűnődtem már rajta én magam is, ki is próbáltam mindent, de a választ attól még nem tudom száz százalékosan: mikor is érdemes edzeni?

2017.07.11.

A reggeli edzés pozitív hatásai

A reggeli edzés pozitív hatásai

A reggeli edzés számos pozitív hatást gyakorol a szervezetre. Itt az ideje, hogy te is megtudd, miért érdemes egy frissítő edzéssel indítanod a napot! 

2017.07.05.

Éges több kalóriát rövidebb idő alatt Burpee gyakorlattal

Éges több kalóriát rövidebb idő alatt Burpee gyakorlattal

A burpee nem más, mint a leghatékonyabb zsírégető edzésmód, ami tetőtől talpig igénybe veszi testünket, ráadásul semmilyen segédeszközt nem igényel. Nincs még egy olyan módszer, ami ilyen hatékonyan képes eltüntetni a felesleget rólunk. Ez a jó hír.

2017.06.28.

Guggolás fontossága

A guggolás művészete

Látszatra a guggolás egyszerű gyakorlatnak tűnik. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed. Ez a mozgás érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. A guggolás megdolgoztatja a combizmokat, a csípő- és a farizmokat, a lábbicepszet és a hátizmok alsó részét. A...


hirdetes

címkék: