Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Tömegnövelés egészségesen

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: alakformálás, edzésmódok, egészséges életmód, mozgás

Tömegnövelés egészségesen

hirdetes

Tömegnövelés egészségesen - Légy az a férfi, aki lenni akarsz!

Ha te is azon gondolkozol, hogy tavasszal ideje megújulni, formába lendülni és egy kis izmot építeni, akkor most következő cikkünk biztosan a hasznodra lesz. Ha mindezt egészségesen szeretnéd tenni, akkor oda kell figyelned néhány dologra, hogy szervezeted végig kiegyensúlyozott maradjon. Lássuk a tippeket!

 

Amíg a nőket a tavasz kezdetok leginkább a fogyókúra foglalkoztatja, addig a férfiakat az, hogy hogyan tudnának szép, tónusos izomzatot kiépíteni nyárra, hogy a strandon büszkén vonulhassanak végig. Ha neked is megfordult a fejedben, hogy ideje nekiállni valamilyen tömegnövelő edzésnek, de nem szeretnéd ész nélkül csinálni, akkor fontos, hogy néhány alapszabályt betarts az edzések közben.

hirdetes

Ki fogunk térni arra is, hogy nem mindegy mit és mennyit eszel, de erről bővebben itt olvashatsz nagyon hasznos dolgokat: egészséges termékek férfiaknak. Ha marad benned még kérdés esetleg, a Fitwebshop oldalán készséggel állnak rendelkezésedre bármilyen témában. Kérdezz bátran és nézz szét termékeik között ide kattintva, hogy te is egészségesen tudd csinálni az edzésprogramodat!

A helyes tömegnövelésnek 3 alapszabálya van: étkezés, edzés és pihenés. Egyik sem fontosabb, vagy elhanyagolhatóbb a másiknál, mindegyiknek ugyanolyan fontos szerepe van. Fontos, hogy edzés után a mikrosérülések gyógyulni tudjanak. Vagy az, hogy megfelelően visszatöltsd az elvesztett energia és tápanyag mennyiséget. Mit gondolsz, te eddig megfelelően csináltad? Mindhárom szabályra kellő hangsúlyt fektettél? Esetleg most állnál neki és nem érzed az arányokat? Most sorra vesszük, hogy a három alapszabályból melyik miért olyan fontos, és miért KELL betartani mindegyiket!

Ne hagyd ki a 3 alapszabályt! Lapozz, hogy te is megtudd, helyesen dolgozol-e!


 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

2018-05-24

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

2018-05-16

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

2018-05-23

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!


2018-05-15 Ezért jó a HIIT edzés

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.

2018-05-12 A legjobb gyakorlatok vállfájás ellen

Ha sokat fáj a hátad-vállad, akkor ezeket a gyakorlatokat neked találták ki! Tegyél meg mindent azért, hogy enyhüljön, majd el is múljon a fájdalom, három olyan módszert mutatok most be, ami már sok embernek segített! 

2018-05-01 3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

2018-05-02 Formáld át magad 3 nap alatt

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.