6 perc a feszes fenékért!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes
 | Szerző: Kósa Krisztina
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, fitness

6 perc naponta, ha te is ilyet szeretnél

hirdetes

6 perces edzés

Napi 6 perce tényleg mindenkinek van, és nyilván az lenne a legideálisabb, ha mindig volna időnk magunkra, némi testmozgásra, alakformálásra. Ha a feneked az a részed, ahol elkezdenéd az próbát, akkor a következő gyakorlat tökéletes lehet kezdésnek, főleg, ha utána naponok belül láthatóvá válik az eredmény.

 

Guggolás

 

Állj terpeszbe úgy, hogy a lábaid kicsit szélesebben legyenek, mint a csípőd. A lábfejed nézzen kifelé. 

Ereszkedj guggolásba, és számolj lassan háromig, amíg ott is tartod magadat. 

Ereszkedj még egy kicsit lejjebb, ismét számolj háromig, majd gyere cissza az előző testtartásba. 

Újabb háromig való számolás következik, és a gyakorlat újbóli ismétlése. 

hirdetes

Mindezt egy teljes percen keresztül ismétled, de figyelj arra, hogy ne erősltesd túl a combodat. 

 

Arabeszk

 

Ez voltaképpen egy speciális testtartás, melyet akár már a balettben is láthattatok. 

Állj terpeszbe, mely csípőszélességű, majd a jobb karodat nyújtsd ki a plafon felé, a jobb lábadat pedig húzd hátra, és emeld is fel a földtől. 

A lábujjaid lefelé nézzenek, a térded pedig balra. Engedd le, és emeld fel a lábadat tizenötször, majd ugyanígy csináld azzal a kitétellel, hogy a térded most jobbra nézzen. 

Ismételd meg a gyakorlatot úgy, hogy mindezt ellentétesen is elvégzed.

Szánj rá nyugodtan annyi időt, amennyi jól esik, de nagyjából másfél perc alatt meg lehet oldani ezt is kényelmesen.

 

 

Lapozz a folytatásért!

 

hirdetes
hirdetes

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

2017-04-21

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!

6 tipp a hatékonyabb edzéshez, amit minden sportolónak meg kellene fogadnia!

6 tipp a hatékonyabb edzéshez, amit minden sportolónak meg kellene fogadnia!

2017-04-24

Gondoltál már arra, hogy miként teheted egyszerre hatékonyabbá és környezetkímélőbbé az edzéseket? Ezeket a tanácsokat érdemes megfogadni!


2017-04-25 5 hasizom erősítő gyakorlat, amikhez csak egy székre és 10 percre lesz szükséged!

Szeretnél látványos hasizmokat szerezni, de nem tudsz vagy nem akarsz terembe járni? Ezeket a hasizom erősítő gyakorlatokat egy egyszerű szék mellett is elvégezheted!

2017-04-19 A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

2017-04-26 Ezért nem tudsz lefogyni a jelenlegi edzéseddel

Szigorú diétát követsz, ráadásul az edzésterved is bizonyítottan hatékony, mégsem látod az eredményeket? Kiderült, hogy miért van ez, és mit kell tenni ilyen esetben!

2017-04-20 Hihetetlen átalakulás egy év alatt

Mindig nagy lendületet ad egy ilyen sikersztori: ez a srác megelégelte a puhány testét, és eldöntötte, változtat az addigi életén! Nézd meg, hova jutott!

Ez történik a testeddel, ha felhagysz az edzéssel!

Ha legközelebb megfordul a fejedben a henyélés gondolata, akkor csak jusson eszedbe ez a néhány ijesztően motiváló tény az edzés hanyagolásáról!

Kókuszos kölespuding - A mennyei édesség diétádhoz

Az egyik legősibb termesztésű gabonánkról a kölesről sokan nem hallottak, s emiatt kevesen is fogyasztják pedig nem csupán egészséges, hanem diéta...