Alak

6 perc a feszes fenékért!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Március 25. Szombat - Irén
hirdetes
 | Szerző: Kósa Krisztina
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, fitness

6 perc naponta, ha te is ilyet szeretnél

hirdetes

6 perces edzés

Napi 6 perce tényleg mindenkinek van, és nyilván az lenne a legideálisabb, ha mindig volna időnk magunkra, némi testmozgásra, alakformálásra. Ha a feneked az a részed, ahol elkezdenéd az próbát, akkor a következő gyakorlat tökéletes lehet kezdésnek, főleg, ha utána naponok belül láthatóvá válik az eredmény.

 

Guggolás

 

Állj terpeszbe úgy, hogy a lábaid kicsit szélesebben legyenek, mint a csípőd. A lábfejed nézzen kifelé. 

Ereszkedj guggolásba, és számolj lassan háromig, amíg ott is tartod magadat. 

Ereszkedj még egy kicsit lejjebb, ismét számolj háromig, majd gyere cissza az előző testtartásba. 

Újabb háromig való számolás következik, és a gyakorlat újbóli ismétlése. 

hirdetes

Mindezt egy teljes percen keresztül ismétled, de figyelj arra, hogy ne erősltesd túl a combodat. 

 

Arabeszk

 

Ez voltaképpen egy speciális testtartás, melyet akár már a balettben is láthattatok. 

Állj terpeszbe, mely csípőszélességű, majd a jobb karodat nyújtsd ki a plafon felé, a jobb lábadat pedig húzd hátra, és emeld is fel a földtől. 

A lábujjaid lefelé nézzenek, a térded pedig balra. Engedd le, és emeld fel a lábadat tizenötször, majd ugyanígy csináld azzal a kitétellel, hogy a térded most jobbra nézzen. 

Ismételd meg a gyakorlatot úgy, hogy mindezt ellentétesen is elvégzed.

Szánj rá nyugodtan annyi időt, amennyi jól esik, de nagyjából másfél perc alatt meg lehet oldani ezt is kényelmesen.

 

 

Lapozz a folytatásért!

 

hirdetes

Unod a magányos kardiót? Ütőre fel!

Unod a magányos kardiót? Ütőre fel!

2017-02-09

Szórakozás és zsírégetés egyben! Halottál már a squash-ról? Tudtad mennyi pozitív hozadéka van a rendszeres játéknak? Részletekért kattints!

Gyerek a konditeremben!

Gyerek a konditeremben!

2017-02-07

Soha nem lehet elég korán kezdeni. Ugyanakkor fontos az egészséges fejlődés is. Tippek és gondolatok ahhoz, hogy mikor tanácsos elkezdeni a konditermi edzést.

4 hetes derék-, és csípőformáló torna mindenkinek!

4 hetes derék-, és csípőformáló torna mindenkinek!

2017-03-02

Formáld te is derekadat és csípődet ezzel a szuper hatékony és intenzív tornagyakorlattal. Már négy hét után látni fogod a változást, kezdd el még ma!


2017-02-23 30 napos zsugorfelülés kihívás mindenkinek!

Közeleg a nyár, észre sem veszed, de már itt is lesz a bikiniszezon! Érdemes minél hamarabb elkezdeni mozogni, hogy elérd a vágyott alakot, kezdd ezzel a kihívással!

2017-02-06 Terepfutás - Vegyük lábunkra a természetet!

A terepfutás az egyik legjobb lehetőség azoknak, akik szeretnek sportolni és a természettel is szoros barátságot ápolnak. Hogyan kezdjük, merre induljunk? A válaszokért, kattints!

2017-02-01 A fitneszmodellek kulisszatitkai - Interjú Kazári Mónikával

Kazári Mónika fitneszmodell és személyi edző mesél a szakma rejtelmeiről és eddigi sikereiről.

2017-01-04 Hatásos „alakszobrászat” edzés 20 perc alatt

Legyen végre eredménye az újévi fogadalmaidnak, ne engedd, hogy kudarcba fulladjon elhatározásod a fogyásról! Mutatunk egy alapos és hatásos edzést, amivel lefaraghatod a felesleget

Első lépések kezdő futóknak!

Ha végre elhatároztad magad, hogy ledobsz egy pár kilót, érdemes rávenned magad arra is, hogy rendszeresen fuss. Nem kell méregdrága edzőtermekbe...

Ezekre figyelj oda kardió edzésnél!

A kardió gépek nagyon hasznosak lehetnek, ha kevés időd van edzeni, viszont a rövid idő alatt hajlandó vagy nagyon keményen dolgozni. Akár kora reggel,...