A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre
Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Bemutatjuk, hogy milyen hatással van a rendszeres mozgás a szervezetre!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Augusztus 21. Kedd - Sámuel
hirdetes
 | Szerző: LK
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, egészséges életmód, fitness

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

hirdetes

Bemutatjuk, hogy milyen hatással van a rendszeres mozgás a szervezetre!

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!  

Azzal mindenki tisztában van, hogy a tökéletes, formás alak eléréséhez elengedhetetlen a rendszeres mozgás, edzés. A legtöbb ember ezért iktatja be a sportot a mindennapjaiba, pedig számos más pozitív hatása van a rendszeres mozgásnak a szervezetünkre és a testünkre. 

 

hirdetes

Segítségével megelőzhető az elhízás 

A rendszeres testmozgással megelőzhető az elhízás. A felesleges kalóriák a segítségével elégethetők, így nem raktározódnak el a szervezet zsírraktáraiban. Ahhoz azonban, hogy biztosan elkerüljenek a plusz kilók, az étkezésre is érdemes odafigyelni egy kicsit. 

 

Fejlett izomzatot eredményez 

A rendszeres edzéstől megerősödnek az izmok, így a csontok védettek lesznek a sérülésektől.

 

Megszünteti az alvászavarokat 

Az, hogy mit teszel nap közben, hatással van az éjszakai pihenésedre is. A mozgás kellemesen elfáraszt, amivel elősegíti a nyugodt pihenést. Ha kialszod magad, sokkal jobban fog indulni a napod, energikusabb leszel és az akadályokat is könnyebben veszed.

 

Erősíti az immunrendszert 

A rendszeres sportolás erősíti az immunrendszert, azonban vigyázni kell vele, hiszen a túledzés éppen ellenkező hatást vált ki. Ha tehát szeretnéd egy kicsit erősíteni az immunrendszered az őszi-téli időszakra, ne a gyógyszereket válaszd, inkább a rendszeres testmozgás mellett dönts! 

 

Segítségével megelőzhetőek a szív- és érrendszeri megbetegedések 

A gyógyszerek helyett gyakran csak egy kis testmozgásra lenne szükség, hiszen a rendszeres mozgással a szív- és érrendszeri megbetegedések is megelőzhetőek a szakemberek szerint. A magas és az alacsony vérnyomás is kezelhető a segítségével.

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

2018-06-24

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.


2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

2018-06-21 Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

A megfelelő edzésforma megtalálása nagyon nehéz, de a horoszkópodnak megfelelővel garantált a fogyás.

2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Sokoldalúsága, enyhén földes, sós, édeskés íze miatt a szójaszósz a legtöbb konyha egyik alapvető hozzávalójának számít. Világszerte...

Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.