Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

5 perces fenékgyakorlatok lefekvés előtt

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: fitness

5 perces fenékgyakorlatok lefekvés előtt

hirdetes

5 perces fenékgyakorlatok lefekvés előtt

A nap villámgyorsan elrohanhat az ember feje felett – biztosan veled is előfordult már, hogy azon kaptad magad, hogy eljött a lefekvés ideje, de szinte semmire nem jutott idő nap közben, beleértve az edzést is.

Szerencsére vagy egy jó kis gyakorlatsorozat, ami nem csak a fenék tájékát képes formába hozni, de elég csak napi 5 percet szánni rá (akár lefekvés előtt is). Ne félj, nem kell izzasztó edzésbe kezdened, valahányszor magadra öltöd a pizsamát, ezek a mozgások igazán könnyedén elvégezhetők!

 

A legjobb eredmények érdekében legalább heti három alkalommal ejts meg egy ilyen kis mini fenékedzést, és minden alkalommal 10-15 ismétlést végezz az összes gyakorlatból. Próbáld meg úgy végigcsinálni őket, hogy ne hagyj közöttük pihenőidőt, és egyik gyakorlatból közvetlen a másikra válts át.

hirdetes

 

Az összes alábbi gyakorlathoz feküdj oldaladdal a padlóra, és támaszd meg a fejed a padlóhoz közelebb eső kezeddel, a másikat pedig tedd a hasad elé némi extra stabilitás érdekében. A csípőd mindig maradjon ebben a helyzetben, és igyekezz ne előre-hátra dülöngélni a gyakorlatok elvégzése közben. Most pedig jöjjenek a gyakorlatok, a következő oldalon megmutatom mindet! 

 

hirdetes

hirdetes

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Formáld át magad 3 nap alatt

Formáld át magad 3 nap alatt

2018-05-02

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

2018-05-01

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!


2018-04-27 Nyomós érvek a kettlebell mellett

A kettlebell előnyei - Tudd meg te is, miért kellene minél hamarabb elkezdened a kettlebell-edzéseket, szakértőnk elmondja, miért olyan jó a kettlebell! Mindenkinek el kellene kezdenie a kettlebell-edzést!

2018-05-15 Ezért jó a HIIT edzés

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.

2018-05-16 A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.