Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

A három legjobb izmosító gyakorlat nőknek

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: SZ.F.
címkék: fitness

A három legjobb izmosító gyakorlat nőknek

hirdetes

A három legjobb izmosító gyakorlat nőknek

Elhoztam nektek a legjobb, leghatásosabb izmosító edzéseket, minden nőnek kötelezően ajánlom az összeset, próbáljátok ki még ma, nem fogtok csalódni bennük!

 

A nők általában más irányból közelítik meg az izmosítást, mint a férfiak. A másik nemmel ellentétben a nők esetén gyakran az a cél, hogy ez esetleges felesleget nem csak izmokra cseréljék, hanem bizonyos testrészeket körvonalasabbá, láthatóbbá tegyenek.

 

A következő oldalon bemutatott gyakorlatok számos veterán fitnesz modell rutinjának a részét képezik, ezért érdemes őket beiktatni a napi edzésekbe is.

hirdetes

 

Segítségükkel azokat a testrészeket dolgoztatjuk meg, amelyeket a leginkább szeretnénk kiemelni. Lássuk, hogy mit kell tennünk hozzá! Lapozz egyet, megéri! 

hirdetes

hirdetes

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Formáld át magad 3 nap alatt

Formáld át magad 3 nap alatt

2018-05-02

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

2018-05-01

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!


2018-04-27 Nyomós érvek a kettlebell mellett

A kettlebell előnyei - Tudd meg te is, miért kellene minél hamarabb elkezdened a kettlebell-edzéseket, szakértőnk elmondja, miért olyan jó a kettlebell! Mindenkinek el kellene kezdenie a kettlebell-edzést!

2018-05-15 Ezért jó a HIIT edzés

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.

2018-05-16 A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.