Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Így tudod megszeretni a futást!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
címkék: edzésmódok, fitness, futás

Így tudod megszeretni a futást!

hirdetes

Így tudod megszeretni a futást!

A futás rendkívül jó hatással van a szervezetre, mégsem képes rá mindenki, hogy ezt a mozgásformát válassza. Adunk néhány tippet, amivel te is meg fogod szereti a futást! 

A futás az egyik leghatékonyabb zsírégető módszer, több kalóriát égethetsz el vele, mint bármilyen kardiogyakorlattal. Egyre népszerűbb mozgásforma, hiszen nincs másra szükséged hozzá, mint egy jó minőségű futócipőre. Bármikor és bárhol űzheted. Nem köthető nemhez és életkorhoz, nem kell hozzá semmilyen edzettségi szint.

A legtöbb ember azért kezd el futni, hogy leadjon néhány kilót, azonban számos pozitív előnye van az alakformáláson kívül a futásnak. Sokan azért nem szánják rá magukat, mert korábbi negatív tapasztalat miatt teljesen elment a kedvük tőle.

hirdetes

 

Futás közben sokan szúró fájdalomra panaszkodnak, amit általában a helytelen légzéstechnika okoz. Egy kis gyakorlással könnyedén orvosolhatod ezt a problémát. Ügyelj a fokozatos légzésre! Ha már régóta futsz, és akkor érzed a szúró fájdalmat, inkább hagyd abba és folytasd sétálva. Az elején biztosan nehezebben fog menni, ezért nem kell, hogy maratonokat fuss.

A szúró fájdalmat az is okozhatja, hogy nem melegítettél be a mozgás előtt. Sokan nem tartják fontosnak a bemelegítést, pedig érdemes rá legalább 5 percet szentelni mozgás előtt.

hirdetes

hirdetes

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

2018-05-01

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

2018-05-26

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!


2018-05-15 Ezért jó a HIIT edzés

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.

2018-05-02 Formáld át magad 3 nap alatt

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

2018-05-23 Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.