Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Szeptember 24. - Gellért
hirdetes
 | Szerző: SZ.F.
címkék: edzésmódok, edzőterem

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

hirdetes

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

Biztosan te is imádod azt az elégedett, fáradt, mégis erőteljes érzést, amikor egy hosszabb edzés után minden porcikád sajog, de tudod, hogy azért, mert jól csináltad. Vagy mégsem? Ha csak fáj, de nem látszik meg, akkor valamit nem csinálsz jól.

Az egészséges étrend és rendszeres mozgás alapvető szükségletei az alakformálásnak, azonban számos olyan tipp kering a köztudatban, amik egyáltalán nem segítenek elérni ezt a célt. Íme 7 gyakran ismételt edzés-szabály, amiket nyugodtan elfelejthetsz.

 

1. „Szabály” – soha ne egyél a reggeli edzés előtt

Valóság: a legtöbben azt hiszik, hogy ha nem esznek edzés előtt, akkor több kalóriát égethetnek el közben. Éppen ellenkezőleg: a szervezetnek üzemanyagra van szüksége a megfelelő működéshez. Érdemes tehát egy szénhidrátokban és fehérjében gazdag reggelivel kezdeni a napot, mielőtt hozzáfognánk az edzéshez.

hirdetes

 

2. „Szabály” – csak egy fajta edzést érdemes végezni

Valóság: egy kitűzött cél elérésének mindig több módja is van. Mivel az emberi test rendkívül jól alkalmazkodik a terheléshez, idővel egy bizonyos edzésmód már nem veszi igénybe annyira a testet, hogy hatékony legyen. Ezért érdemes rendszeresen más és más gyakorlatokkal edzeni magunkat, hogy szervezetünk ne szokjon hozzá a megmérettetéshez. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

2017-09-05

Szerencsére, ha okosan használjuk ki, kevesebb idő is elegendő egy megfelelő mennyiségű testmozgás elvégzésére. Megmutatjuk, hogyan fér bele a bemelegítés, erőnlét, kardió mindössze 40 percbe, hogy több időd maradjon minden másra.

Megérkezett a legújabb őrület! Itt a repülő edzés!

Megérkezett a legújabb őrület! Itt a repülő edzés!

2017-05-02

Végre nem álom többet a repülő alakfomálás! Ha olyan edzést kerestél, amelynek minden alkalmát izgalommal várod, akkor nem kell tovább keresgélned, megtaláltad!

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

2017-09-05

Biztosan te is imádod azt az elégedett, fáradt, mégis erőteljes érzést, amikor egy hosszabb edzés után minden porcikád sajog, de tudod, hogy azért, mert jól csináltad. Vagy mégsem? Ha csak fáj, de nem látszik meg, akkor valamit nem csinálsz jól.


2017-04-26 Ezért nem tudsz lefogyni a jelenlegi edzéseddel

Szigorú diétát követsz, ráadásul az edzésterved is bizonyítottan hatékony, mégsem látod az eredményeket? Kiderült, hogy miért van ez, és mit kell tenni ilyen esetben!

2017-04-26 A 10 legjobban kidolgozott hasizom a világon

Mindig is csodáltad a kemény hasizmokat? Akkor ez a videó neked való! Ezek a srácok felkerültek a világ 10 legjobb hasizmának gazdája listájára! Gratulálunk!

2017-04-21 Sztárok átalakulása

A színészek élete nem csak játék és mese. Egy-egy szerepre komoly edzőtermi munkával készülnek, akár hosszú hónapokon át! Meríts erőt a történetükből!

2017-04-19 Mit igyál edzés közben? Vizet vagy izotóniás sportitalokat

Ha az ember mindent megvenne, amire azt mondják, segíti az edzést, akkor hamar kiürülhetne a zsebe. Az izotóniás sportitalok viszont tényleg hasznosak lehetnek!

Európa döntött - A homeopátia hazugság és még veszélyes is!

Semmilyen érdemi bizonyíték nincs arra, hogy a homeopátia tényleg használ (az ezt állító...

Ismerd fel a kalciumhiány tüneteit!

Egészséged megőrzése érdekében figyelned kell a tested jelzéseire, és fel kell ismerned azokat. Ez azonban nem...