Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Formáld át magad könnyedén 3 nap alatt a nyárra!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: alakformálás, edzésmódok, egészséges életmód, fitness, fogyás, fogyókúra, mozgás, sport

Formáld át magad 3 nap alatt

hirdetes

Alakformálás 3 nap alatt

Mindenki szeretne formás idomokat, csak sajnos időnk nincs elég hozzá. Legalábbis a kifogások listáján előkelő helyet foglal el a „nincs időm” edzeni mondat. Ha te is mindig erre fogod, akkor most nincs kibúvó: ezzel a gyakorlatsorral 3 nap alatt átformálhatod a tested, és megszabadulhatsz a feleslegtől a hasadon és derekadon!

 

Itt az ideje cselekedni, nem pedig kifogásokat gyártani! Most egy olyan szuper, és mindössze 3 napos kihívást mutatok nektek, amikre a leginkább időhiányban szenvedők sem mondhatnak nemet! Sőt, annyira kedvet kaptam én is, hogy ki is próbálom! Ki tart velem? Ki meri bevállalni ezt a kihívást?

 

A hasi zsír nem csak bosszantó, de egy csomó egészségügyi problémához is vezethet, mint a magas koleszterinszint, szívbetegség, stroke, vagy cukorbetegség. Egy tanulmány szerint a hasi elhízás magával hordozza a korai halálozás esélyét is, ami azért lássuk be, elég ijesztő. Mondhatni még egy ok arra, hogy rendszeresen végezzünk hasizom gyakorlatokat.

hirdetes

 

Ez a 3 napos edzésterv csodákat fog tenni a testeddel, különösen a hasaddal és a derekaddal, és nem többet, mint naponta összesen 6 percet vesz igénybe! Nem is sok, igaz? Ne feledd, ha az egészségedről van szó, nem létezik kifogás!

 

1. NAP – Formáld át magad kifogások nélkül

 

A program első része 3 egyszerű feladatot tartalmaz. Ezek nagyjából 6 percet vesznek igénybe. Ha van időd és erőd, többször is megismételheted. Vágjunk bele!

 

Felhőkarcoló – oldalanként 10x

 

Vedd fel a plank tartást. Fordítsd el a tested bal oldalra, hogy oldalsó plankba kerülhess. Told ki magad, egy T betűt formálva a testeddel. Térj vissza alkar plankba és ismételd meg jobb oldalra is.

 

Ablaktörlő – oldalanként 10x

 

Feküdj hanyatt a talajon, a karjaidat tedd magad mellé oldalra. Emeld fel a lábaidat összezárva és kezdd el őket együtt mozgatni, mint egy ablaktörlő lapátot jobb és bal oldalra. A derekad végig maradjon a padlón!

 

Kúszás – 36x

 

Vegyél fel plank helyzetet megint, alkartámasszal, és kezdj el lépegetni a karjaiddal és lábaiddal, mintha kúsznál. Próbáld meg végig egyenesen tartani a csípődet és a hátadat, hogy a tested párhuzamos maradjon a talajjal.
 

Lapozz a többi napi programért!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

2018-05-16

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

2018-05-23

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

2018-05-24

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.


2018-05-26 Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

2018-05-02 Formáld át magad 3 nap alatt

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

2018-05-01 3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

2018-05-04 Így sportolj a terhességed alatt!

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.