Youtube feliratkozás
 

Érdemes-e betegen edzeni? Olvasd el szakértőnk cikkét és tudj meg mindet te is

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: Jobbágy Orsolya
címkék: fitness

Edzés betegen?!

hirdetes

Lehet-e edzeni betegen? Olvasd el szakértőnk cikkét és tudj meg mindet te is

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Aktuális a téma, hiszen ebben a változékony időben hamar megfázhatunk. Sokan még így betegen is látogatják az edzőtermeket, amivel nem csupán saját egészségüket veszélyeztetik, de még a többi vendéget is összefertőzik. Megéri? Nem hinném…

A legfontosabb szabály, hogy lázas betegen tilos sportolni! Ha elhatároztad, hogy rendszeresen fogsz sportolni és igyekszel is ehhez tartani magad, a lehető legrosszabbkor jöhet a megfázás.

 

Mi ilyenkor a teendő? A betegséggel mit sem törődve folytatni az edzést vagy inkább a meleg takaró alatt pihenni?


A lázas, vírusfertőzéstől ágynak esett beteg ne sportoljon! Ha elég erősnek érzed magad hozzá, akkor egy ártalmatlan nátha nem lehet akadálya a sporttevékenység folytatásának. Általában azonban nem árt az óvatosság! A sport elősegíti a vírusok szervezetben való terjedését, így azok legrosszabb esetben a szívet is megfertőzhetik. Az immunrendszer nem képes felvenni a harcot a kórokozókkal szemben, gyulladásos folyamatok indulnak be, szívizomgyulladás (myocarditis) alakulhat ki, mely akár halálos kimenetelű betegség is lehet (persze ez egy extrém eset) A vírusfertőzés következtében az immunrendszer fokozott működésbe kezd, ha ilyenkor sportolsz, dupla stresszhatásnak teszed ki szervezeted. Azt is hozzá kell tennem, hogy az egészséges szervezet számára az erőnlétnek megfelelő sport nem jelent stresszt. De a legyengült és beteg szervezet viszont kíméletet igényel.

hirdetes

 

Szerző: Jobbágy Orsolya

hirdetes

hirdetes

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Így fogyj le a kritikus területekről!

Így fogyj le a kritikus területekről!

2018-06-01

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

2018-05-28

Azok, akik már rég óta rendszeresen edzenek nagyon is jól tudják, hogy mennyire is fontos egy olyan rutint kialakítani, ami gördülékeny, akadálymentes, hatékony gyakorlatozást tesz lehetővé, megkönnyítve ezzel a kívánt fittség elérését és a felesleg leadá


2018-05-26 Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-06-11 Így hozd ki a legtöbbet a pihenőnapjaidból!

A pihenőnap ugyan olyan fontos tud lenni mint egy-egy edzés. Testünk ilyenkor regenerálódik és épül az izomzat, hogy következő alkalommal ismét újult erővel vághassunk neki az edzésnek.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.