Youtube feliratkozás
 

A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd és lendületed egész évben kitartson

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: akaraterő, alakformálás, egészséges életmód, életmód

A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd egész évben kitartson

hirdetes

A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd egész évben kitartson és ne add fel

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Hivatalosan már a tavasz is elkezdődött, már 3 hónapja tapossuk az új esztendőt. De vajon neked kitart a lendületed? Bízom benne, hogy neked igen, de nekem őszintén be kell vallanom, most eljutottam arra a pontra, hogy szükséges némi motivációt találnom az elkövetkezendő hónapokra, hogy végig kitartsak a célom mellett. Ezért most veled is ismertetem, hogy mi az a 3 módszer, amivel nyíl egyenesen tudsz haladni a célod felé.

 

Ahogy telnek a hetek és napok, arra lettem figyelmes, hogy egyre könnyebben meggyőzöm magamat arról, hogy egy extra kocka csoki senkinek sem árt. De mindnyájan tudjuk, hogy nagyon is árt, hiszen ez egyenes út a régi rossz szokások felé, amik aztán szépen meggátolnak bennünket az áhított cél elérésében. Mert ez után jön majd az, hogy ha egy napot kihagyok, az még nem a világ vége, aztán pedig 1 hónap múlva rájövünk: semmi sem változott! Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, 3 olyan pofon egyszerű dolgot kell követnünk, amikre nem is gondolunk első körben! Lássuk mik ezek!

hirdetes

 

1.    Határozd meg az időkeretet!

 

Ez az első és legfontosabb lépés, és ezt a  legnehezebb betartani is, jól tudom. De kezdjük az alapokkal. Először is adj magadnak egy reális célt, hogy mikorra és mennyit szeretnél változni. Valami egzotikus helyre mész nyaralni? Az időpont is meg van már? Szuper, akkor te már pontosan tudod, mikorra szeretnéd elérni az áhított alakot. Ezt az időkeretet felállítani és betartani nagyon fontos, két dolog miatt is. Az egyik, hogy nincs több kifogás és halogatás, hogy majd holnaptól elkezdem: kezd el most! A másik, hogy ha elképzeled magad a folyamat végén, akkor tarts ki emellett. Azaz a heti edzéseidet ne hagyd ki, ne add fel vagy csalj a diétáddal stb. Mert ha arra gondolsz, +így fogok kinézni pár hónap múlva”, akkor az valóban legyen is úgy! Ez a fajta időkeret azért is fontos, mert motivációt ad számunkra, valamit végeredményt, hiszen van egy időpont, amikor konkrétan learathatjuk munkánk gyümölcsét.

Ez persze nem azt jelenti, hogy utána fel kell mindent adni, el kell dobjuk magunktól az összes súlyzót, és holnaptól visszatérhetünk a régi rossz szokásainkhoz és helytelen életmódunkhoz. Nem, viszont az időre elért eredmény további lendületet és motivációt ad ahhoz, hogy folytassuk, új célokat tűzzünk ki magunk elé, és folytassuk amit elkezdtünk. Ez az életmódváltás alapja. Ez egy hosszú távú befektetés, amiért a szervezetünk rendkívül hálás lesz, mi pedig roppant büszkék. Na meg amúgy is… milyen jól fogunk kinézni a strandon egy apró kis bikiniben, miközben koktélt szürcsölünk? Legyen ez az ünneplése az elért céljaidnak, és a motiváció ahhoz, hogy érdemes ezt tovább csinálni, nem pedig feladni.
 

Ne maradj le a másik két módszerről sem, lapozz tovább!

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Legyen könnyebb a reggeli ébredés a következő tippekkel!

Legyen könnyebb a reggeli ébredés a következő tippekkel!

2018-06-21

Nehezen kelsz ki reggel az ágyból? Folyton elkésel a munkából, mert mindig tovább alszol? Az alábbi tippekkel könnyebben indíthatod a reggeleket.

Ezek a kiemelkedően sikeres emberek napi szokásai

Ezek a kiemelkedően sikeres emberek napi szokásai

2018-07-05

A sikerről nem álmodni kell, hanem tenni érte. Azonban a legtöbben nem tudják hogyan kezdjék, miként váljék belőlük sikeres ember. Mi most összegyűjtöttük a legsikeresebb emberek napi szokásait amit te magad is átvehetsz tőlük.

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

2018-06-24

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.


2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-07-04 Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

2018-07-05 A depresszió árulkodó jelei, amiket csak kevesen ismernek fel

Ha a következő tüneteket vagy viselkedési formákat észleled magadon, akkor meglehet, hogy a depresszió áll a dolgok háta mögött. A megoldás a probléma felismerésével kezdődik!

2018-07-04 A citromos víz pozitív hatásai

A citromos víz sokak kedvence, különösen a nyári hőségekben tud igen frissítő hatást adni. Sokan pedig fogyasztó hatása miatt isszák, azonban sokan nem tudják, hogy ezeken kívül még számos más pozitív hatása van.

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.