Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Szuper feneket és combokat varázsolhatsz ezzel a 3 székes gyakorlattal!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness, fogyás, mozgás, sport

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

hirdetes

3 gyakorlat a csinos popsiért és combokért

Ki ne szeretne karcsúbb, formásabb lábakat és feszes, kerek popsit? Ha te is erre vágysz, ismerd meg ezt a 3 pofon egyszerű gyakorlatot, és valósítsd meg álmaidat!

 

Mindenki szeretné tökéletesíteni magát: kicsit laposabb has, feszesebb combok, kerekebb popsi, kinek mire van igénye. Sokszor azonban nem a hirtelen sok és kemény edzés az, ami meghozza az eredményét, hanem a jó öreg, egyszerű és jól bevált gyakorlatokkal lehet a leglátványosabb eredményt elérni. Gondolok itt például a guggolásra. Ha minden nap guggolsz párat, súlyok nélkül is fergeteges eredményt érhetsz el, és kondibérletre sem kell költened! A most következő 3 gyakorlat könnyedén elvégezhető otthon is! Semmi másra nem lesz szükséged, csak 1 székre, és persze kitartásra! Ja majdnem kifelejtettem a legfontosabbat: új, rövid szoknyákra és nadrágokra is, mert ettől garantáltan szuper csini lábaid és gyönyörű popsid lesz!

hirdetes

 

A most következő gyakorlatokat azért is szeretem, mert nem telnek sok időbe és az otthon kényelmében is bármikor elvégezhetőek, mindemellett tényleg szuper eredményt lehet elérni velük. Csupán fogjunk egy széket, és álljunk neki a gyakorlatoknak, figyelve a helyes testtartásra. A lényeg, hogy rendszeresen végezzük ezeket, és garantálom, hogy álom combjaid és feneked lesz jutalomként!

 

1. Láblendítés

 

Állj meg a széked mögött és kezeiddel kapaszkodj meg a háttámlában. Sarkaid legyenek összezárva, a lábfejek nézzenek kifelé, közben pedig kissé hajlítsd be a térdeidet és a jobb lábfejedet tedd a bal bokád mögé. Mindvégig tartsd a törzsedet egyenesen és szorítsd össze a farpofáidat, majd emeld meg hátrafelé a jobb lábadat. Csinálj 2 emelést, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. 15-20-szor ismételd mindkét oldalra.

 

 

Könnyítés: Nem is annyira könnyítés, mint a helyes gyakorlat elvégzéséhez elengedhetetlen tipp, hogy ne emeld a lábaid túl magasra. Nem az a lényeg, hogy magasra lendíts, hanem hogy feszüljenek és dolgozzanak az izmok. Ha a derekad folyamatosan le-fel jár, akkor helytelenül végzed a gyakorlatot, sose lesz olyan eredménye, amit szeretnél, ráadásul a gerincedet is kinyírod vele. Szóval alacsonyabbra, de helyesen!

 

Nehezítés: Nehezítésként, ha nem vagy teljese edzetlen, akkor egyszerűen ne kapaszkodj a székbe, vagy csak hajlítsd be jobban a térdeidet, és végezd így a gyakorlatot.
 

Lapozz a másik 2 szuper egyszerű gyakorlatért!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

2018-05-23

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Formáld át magad 3 nap alatt

Formáld át magad 3 nap alatt

2018-05-02

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!


2018-05-16 A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

2018-05-26 Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

2018-05-01 3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.