Legyen tökéletes kerek popsid és feszes combod ezzel a 3 gyakorlattal!
Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Szuper feneket és combokat varázsolhatsz ezzel a 3 székes gyakorlattal!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Augusztus 21. Kedd - Sámuel
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness, fogyás, mozgás, sport

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

hirdetes

3 gyakorlat a csinos popsiért és combokért

Ki ne szeretne karcsúbb, formásabb lábakat és feszes, kerek popsit? Ha te is erre vágysz, ismerd meg ezt a 3 pofon egyszerű gyakorlatot, és valósítsd meg álmaidat!

 

Mindenki szeretné tökéletesíteni magát: kicsit laposabb has, feszesebb combok, kerekebb popsi, kinek mire van igénye. Sokszor azonban nem a hirtelen sok és kemény edzés az, ami meghozza az eredményét, hanem a jó öreg, egyszerű és jól bevált gyakorlatokkal lehet a leglátványosabb eredményt elérni. Gondolok itt például a guggolásra. Ha minden nap guggolsz párat, súlyok nélkül is fergeteges eredményt érhetsz el, és kondibérletre sem kell költened! A most következő 3 gyakorlat könnyedén elvégezhető otthon is! Semmi másra nem lesz szükséged, csak 1 székre, és persze kitartásra! Ja majdnem kifelejtettem a legfontosabbat: új, rövid szoknyákra és nadrágokra is, mert ettől garantáltan szuper csini lábaid és gyönyörű popsid lesz!

hirdetes

 

A most következő gyakorlatokat azért is szeretem, mert nem telnek sok időbe és az otthon kényelmében is bármikor elvégezhetőek, mindemellett tényleg szuper eredményt lehet elérni velük. Csupán fogjunk egy széket, és álljunk neki a gyakorlatoknak, figyelve a helyes testtartásra. A lényeg, hogy rendszeresen végezzük ezeket, és garantálom, hogy álom combjaid és feneked lesz jutalomként!

 

1. Láblendítés

 

Állj meg a széked mögött és kezeiddel kapaszkodj meg a háttámlában. Sarkaid legyenek összezárva, a lábfejek nézzenek kifelé, közben pedig kissé hajlítsd be a térdeidet és a jobb lábfejedet tedd a bal bokád mögé. Mindvégig tartsd a törzsedet egyenesen és szorítsd össze a farpofáidat, majd emeld meg hátrafelé a jobb lábadat. Csinálj 2 emelést, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. 15-20-szor ismételd mindkét oldalra.

 

 

Könnyítés: Nem is annyira könnyítés, mint a helyes gyakorlat elvégzéséhez elengedhetetlen tipp, hogy ne emeld a lábaid túl magasra. Nem az a lényeg, hogy magasra lendíts, hanem hogy feszüljenek és dolgozzanak az izmok. Ha a derekad folyamatosan le-fel jár, akkor helytelenül végzed a gyakorlatot, sose lesz olyan eredménye, amit szeretnél, ráadásul a gerincedet is kinyírod vele. Szóval alacsonyabbra, de helyesen!

 

Nehezítés: Nehezítésként, ha nem vagy teljese edzetlen, akkor egyszerűen ne kapaszkodj a székbe, vagy csak hajlítsd be jobban a térdeidet, és végezd így a gyakorlatot.
 

Lapozz a másik 2 szuper egyszerű gyakorlatért!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

2018-06-19

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro


2018-06-09 Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

Itt a nyár, de a tested még nem áll készen rá? Kövesd ezt a 9 tippet, hogy gyorsan formába hozd magad.

2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-01 Így fogyj le a kritikus területekről!

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan

2018-07-04 Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Sokoldalúsága, enyhén földes, sós, édeskés íze miatt a szójaszósz a legtöbb konyha egyik alapvető hozzávalójának számít. Világszerte...

Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.