notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Flexi bar az edzésben

Ismerd meg a vibrációs edzést

hirdetes

A vibrációs tréning során a vibráció egy adott frekvencián átterjed a testre, ahol egyedi izomstimulációt indukál. A test mélyizomzatát, elsősorban a gerinctaró izmokat stimulálva a vibrációs tréning bizonyítottan hatásos az izomsérülések rehabilitációjában és megelőzésében, az izomerő fokozásában, az izületi mozgékonyság fenntartásában és a zsírégetésben.

A vibrációs edzés

 A vibráció olyan izomösszehúzódásokat stimulál, amely az egész testet egységes egészként dolgoztatja, eltérően az egyéb edzésmódszerektől, amelyek általában csak a test bizonyos izomcsoportjaira fejtik ki hatásukat. Ez a típusú holisztikus edzésmódszer forradalom a fitnessben és a jövőben megváltoztathatja jelenlegi edzésmódszereinket. 


  A vibrációs tréning hatásai:

  1.   A harántcsíkolt - és simaizmok aktiválása
  2.   A sérült területekről a méreganyagok eltávolítása és a véráramlás sebességének növelése
  3.   A gyenge izmok automatikus kiegyenlítése
  4.   Az izomrostok 100%-os stimulációja

Napjainkban a vibrációs tréningben  kétféle eszközt alkalmaznak:

1. Kézi vibrációs eszközök: A flexi bar is ebbe a kategóriába tartozik. Az egyik legfontosabb előnye ezeknek az eszközöknek, hogy te vagy a vibráció forrása.  Ez azt jelenti, hogy te és a tested teljes összhangban kontrollálod az edzést, ha a tested elfárad, az eszköz automatikusan megáll, nem tudod újra rezgésbe hozni. A flexi bart úgy tervezték, hogy alacsony frekvencián rezegjen,így még a kevésbé edzett emberek is használhatják és élvezhetik a vibrációs tréning előnyeit.
2. Vibrációs gépek: Ezek az eszközök elektromos árammal működnek és először az orosz űrprogramokban alkalmazták őket, hogy az űrhajósok izomerejét és csontsűrűségét szinten tartsák a hosszú űrutazások során. A vibráció a testre a lábakon keresztül terjed át egy vibráló felületről, amelyre ráállsz. Ezek a gépek forradalmasították a vibrációs tréninget, de van néhány hátrányuk is: a gépeken elvégezhető gyakorlatok és a stimulált testrészek száma korlátozott. 

hirdetes
 
Ha erősítő edzésre, állóképesség fejlesztésre vagy rehabilitációs célokra használod, a flexi bar a hatékonyságban  verhetetlen.
Mindenki, az élsportolók és a hobbiszerűen sportoló idősebb generációk is használhatják és elérhetik a vibrációs tréninggel a kívánt eredményt. Ha sportsérülésed van, ha versenyszerűen edzel vagy csak a fittségedet szeretnéd javítani, a flexi bart neked találták ki. A flexi bart használva élvezheted a vibrációs tréning előnyeit:a mélyen fekvő gerinctartó izmokat megdolgoztatva fantasztikus eredményeket érhetsz el! GYORSAN !!! 
 
A vibrációs tréning a testre jelentős fiziológiai hatást gyakorol: a vibrációs tréning minden egyes izomösszehúzódásnál az izomrostok 100%-át stimulálja ellentétben a hagyományos edzésmódszerekkel, amelyek az izomrostok 40-60%át aktiválják. A 100%-os izomroststimuláció a majdnem folyamatos koncentrikus és excentrikus fázisoknak köszönhető. Mivel az izmok ilyen magas frekvencián húzódnak össze a stimuláció gyorsabb és hatékonyabb. Az izmok vérellátása javul, ami elősegíti az edzések utáni regenerációt és a sérülésekből való felépülést, fokozza az izomsejtekben a tápanyagok raktározását és a méreganyagok eltávolítását. A vibrációs edzés felére csökkenti az edzésidőt, soha nem leszel rákényszerítve, hogy lerövidítsd az edzést mert nem lesz rá szükség !
hirdetes
 

Hogyan működik a flexi bar?

A flexi bar az egész testet egységes egészként dolgoztatja. Ha rezgésbe hozod a flexi bart a rezgés átterjed a testre, amely megnyújtja, elmozdítja az izmokat természetes középpontjukból. Ez a megnyúlt helyzet az idegrendszeren keresztül automatikus üzenetet küld az agynak: az izmok megnyúltak. Az agy válaszol a megnyúlt izmoknak: húzódjanak össze, rövidüljenek meg, hogy vissszatérjenek középpontjukba, természetes egyensúlyi állapotukba. Ez a fajta összehúzódás „megnyúlási reflex összehúzódásként” ismert, ezt az izomösszehúzódást testileg nem tudjuk kontrollálni vagy kivitelezni.  
 

Kiknek nem ajánljuk? 

  1. akut sérülések esetén
  2. műtétek után
  3. terhesség harmadik trimeszterében
  4. szív-és érrendszeri problémák esetén 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
88 675
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 910 410
Közösség

Szótár

Kreatin táplálékkiegészítők

  A kreatin az ételekben és a szervezetünkben is természetesen megtalálható aminosav... Tovább

VLCD

A VLCD a very low calory diet angol kifejezés rövidítése, mely a nagyon alacsony... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 200

Átlagos értékelés: 4.8