notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hasznos tanácsok az otthoni turmixkészítéshez

hirdetes

Turmixkészítés otthon - tippek, tanácsok

hirdetes

A legtöbb ember imádja a turmixokat, azonban sokan nem tudják, hogy hogyan is lehet finom turmixokat készíteni otthon. A következőkben bemutatjuk a turmixkészítés fortélyait! 

Turmixkészítés otthon

HOGYAN KÉSZÍTSÜK ELŐ A GYÜMÖLCSÖKET ÉS ZÖLDSÉGEKET, MIELŐTT A TURMIXGÉPBE TENNÉNK?

1. Öntsük a gépet egynegyed vagy egyharmad részig vízzel.
2. A gyümölcsöket és a zöldségeket vágjuk darabokra, és lassan dobáljuk bele a bekapcsolt gépbe, (így elkerülhetjük a keményebb darabok, mint például egy répadarab beszorulását.) 
3. A kialakult keverék legyen sűrű, ha tovább sűrűsödik, öntsünk hozzá egy kis vizet.
4. Az ital lágyabb, simább álagának létrehozásához dobjunk még bele egy banánt vagy jégkockákat. A jég lehűti az italt, ami fokozza ízletességét.
5. Ha kész vagyunk, öntsuk át egy kancsóba, és ízlés szerint hígíthatjuk akár vízzel vagy más bolti gyümölcslével.

 

HOGYAN FOKOZHATJUK HÁZI KÉSZÍTÉSŰ ITALAINK EGÉSZSÉGÜNKRE KIFEJTETT HATÁSÁT ?


Italaink frissítő, tápláló és testméregtelenítő hatásának fokozása érdekében a következő összetevőket ajánljuk:

hirdetes
Gyümölcsök és zöldségek: csak alapos mosást és kisebb darabokra történő felaprítást igényelnek. Organikusan termesztett gyümölcsök esetében nincs szükség hámozásra, míg a boltból vásároltaknál feltétlen szükséges ez a művelet is. A zellert zöldjével együtt is belerakhatjuk. Ha forró leveslét öntünk a turmixba, akkor bármilyen főtt zöldség, bab vagy magok is lehetnek benne. 
Friss zöldségek (például: sárgarépa, zeller, káposzta, fehérrépa, spárga
stb.)
Friss gyümölcsök (például: banán, alma, narancs, barack, szőlő stb. ) Sótlan és nyers magvak, illetve mogyorófélék (például: dió, napraforgómag, pekán- vagy hikoridió, tökmag stb.) Tartósítószertől mentes, cukrozatlan, szárított gyümölcsök (pl: datolya, mazsola, barack stb.)


TIPP EGY TÁPANYAGOKBAN GAZDAG REGGELI ELKÉSZÍTÉSÉHEZ
 

1. Válasszuk ki a gyümölcslét, amit a hígításhoz használni fogunk. A legközkedveltebbek:
- Almaecet
- Cukrozatlan kókuszlé
- Édesítés nélküli, hűtött ananászsűrítmény
- Mogyoró és más magokból készült lé, amit a desztillált vízbe helyezett magok mixelésével készíthetünk el.
- Papayalé
- Paradicsomlé
2. Töltsük meg a mixelőedényt egynegyed részig a kiválasztott lével vagy vízzel.
3. Ezután tegyünk bele egy réteg puha zöldséget, például káposztát.
4. Most dobjuk bele az apróra vágott sárgarépát, fehérrépát, almát és mixeljük jól össze. A keverék simaságát úgy érhetjük el, ha mixelés közben sűrű állagban tartjuk.
5. Miután mindent beletettünk, és a keveréket kellőképpen mixeltük, dobjunk még bele egy banánt és jégkockákat, majd hígítsuk egy kis ananászlével.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Pofonegyszerű egészséges reggeli

2020-01-16

Pofonegyszerű egészséges reggeli

A reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugye tudod? De nem mindegy, hogy mi kerül a tányérodra! Ha unod már a zabkását, ezt a 3 perces egészséges receptet imádni fogod!

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

2019-12-19

Ismerjük meg a természetes és a mesterséges édesítőszereket! 1. rész

Ígértem, írok az édesítőszerekről, amikkel a cukrot ki lehet váltani. Úgy gondoltam 2 nagy csoport szerint fogom rendezni őket, TERMÉSZETES és MESTERSÉGES. Ebben a részben a természetes édesítőszerekről lesz szó.

Fitten karácsonykor

2019-12-18

Fitten karácsonykor

A karácsonyi ünnepek élvezetéhez és az egészséges életmód fenntartásához olvasd el az ünnepi fitnesz útmutatónkat!

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

2019-12-13

5+1 isteni finom, diétás desszert a karácsonyi asztalra!

5+1 isteni finom, ráadásul diétás desszertreceptet hoztam most nektek, ismerjétek meg ti is ezeket a diétás karácsonyi desszerteket!

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a hízást, de a gyomorrontást is elkerülhetjük!

2019-12-11

Fogyasszunk mértékkel, együnk tudatosan karácsonykor is. Így nemcsak a...

Karácsonykor finomabbnál finomabb ételek kerülnek az asztalra, a nagymamák mintha versenyt sütnének, rengeteg édességet szolgálnak fel. Ha nem figyelünk oda, akkor könnyedén felszaladhat az ünnepek alatt pár kiló. De jó hír, hogy néhány változtatással kiküszöbölhetjük ezeket a kellemetlenséget.

Mert enni jó!

2019-12-10

Mert enni jó!

Az őszi-téli időszakban jellemző, hogy kevésbé érezzük magunkat aktívnak, mégis egész nap az evésen jár az eszünk. Ráadásul a magyar konyhában ilyenkor különösen népszerűek a zsírosabb fogások, azonban az egyoldalú táplálkozás hosszú távon egészségügyi következményekhez vezethet.

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
148 369
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
148 369
Közösség

Szótár

Horoszkóp

A horoszkóp eredetét keresve több ezer évet kellene visszautazni a történelemben, bár egyes... Tovább

Biorezonancia terápia

  A biorezonancia terápia az embert körülvevő, emberi füllel, szemmel nem... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 129

Átlagos értékelés: 4.7