Túlélő edzés

Túlélő edzés



Legyél feketeöves a fitneszben, próbáld ki magad !
 

Ne feledd: „ Ami nem öl meg, az erősít ! „
 

Harcművészeti alapokon nyugvó  edzés, ahol a kondicionális képességek ( állóképesség, erő, mozgáskoordináció, egyensúly ) fejlesztése a cél. A harcművészet eszköz, amelynek segítségével megfigyelheted és átalakíthatod a tested, a tudatod és az érzelmeidet. Edzésprogramunk segít felépíteni benned a kitartást, erőt, rugalmasságot és segít megvalósítani, hogy magasabb szintre emelkedj az  edzésben. Gyakorlataink megmozgatják az egész tested a fejed búbjától a talpadig.  A 60 perces tréning garantálja, hogy néhány edzés után erősebbnek, kitartóbbnak érezd magad és a testsúlyod is ideális maradjon.
 

Milyen egy edzés ?


Egyszóval: túlélő.  Választhatsz, hogy mit szeretnél tanulni:

 

  1. Kyokushin, K 1  illetve Wado-ryu alaptechnikákat (ütések, rúgások földharctechnikák, esések, dobások, formagyakorlatok )
  2. Önvédelmet ( kés ellen ill. pusztakezes )
     

Az edzések felépítése:

 

  1. bemelegítés
  2. az adott edzésre tervezett technikák gyakorlásának előkészítése rávezető gyakorlatokkal
  3. az előkészített technikák gyakorlása egyénileg ill. páros gyakorlatok formájában
  4. erősítés szabadgyakorlatokkal ill. igény szerint súlyzós gépeken és szabadsúlyokkal
  5. nyújtás


Az edzésen használt segédeszközök: pontkesztyű, rúgópajzs, boxzsák. Az első edzés előtt állapotfelmérést végzünk és igény szerint kiegészítésképpen személyre szabott kardio-és súlyzós edzéstervet ill. étrendet készítünk.
 

 


címkék: