Ismerd meg te is minden idők legjobb gyakorlatait az egészséges kondíció fenntartásához

hirdetes

Minden idők 5 legjobb sportja a jó kondíció eléréséhez és fenntartásához

cs
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ha nem vagy rutinos testépítő vagy sportoló - és csak az egészséged megőrzése érdekében szeretnél edzeni, vagy esetleg, hogy gond nélkül beleférj a kedvenc ruháidba - az edzőtermi környezet akár zavarba ejtő is lehet számodra. A tempós gyaloglás a futópadokon, a szobabiciklik és a súlyzógépek látványa elég lehet ahhoz, hogy fejvesztve menekülj az edzőteremből.

Legjobb gyakorlatok

Szerencsére a legjobb gyakorlatok nagy részének elvégzéséhez nem kell konditerembe menned és az se gond, ha az erőnléted meg sem közelíti a maratoni futókét. Ezek a gyakorlatok rendkívül hasznosak az egészséged megőrzése szempontjából, példaul segítenek a testsúlyod megtartásában, fejlesztik az egyensúlyérzékedet és mozgáskoordinációdat, erősítik a csontjaidat, védik az ízületeidet, megelőzik a hólyagproblémák kialakulását, és még a memóriádat is fejleszik. 

1. Úszás 

Az úszás a legjobb edzésformák egyike. A víz felhajtóereje segíti a testet a mozgásban és kíméli az ízületeket is, így sokkal könnyebben tudsz mozogni a víz alatt, mint a szárazföldön. Dr. I-Min Lee, a Harvard Orvosi Karának professzora szerint "az úszás különösen hasznos mozgásforma az ízületi gyulladásban szenvedő betegek számára,  mivel kevésbé terheli az ízületeket."

hirdetes

Kutatások kimutatták , hogy az úszás a mentális állapotunkat is fejleszti és kedélyjavító hatása is van. De választhatod a vízi aerobicot is , amely szintén remek módja a kalóriák elégetésének és test feszesítésének.

Úszás az egyik leghatékonyabb sport

 

2. Tai Chi 

Ez a kínai harcművészeti ág különböző mozdulataok és relaxációs technikák kombinációja, amely áldásos hatással van a testre és az elmére is. "Mozgás közbeni meditációként" is szokták emlegetni. A tai chi kecses mozdulatok sorozata, amelyben minden mozdulat finom átkötéssel kapcsolódik a következőhöz.Mivel a tai chit rendkívül sok szinten oktatják kezdőtől a haladóig, bármilyen korú és erőnlétű embernek ajánlható és érdemes kipróbálnia. "Különösen ajánlom idősebb embereknek, mivel a gyakorlatok fejlesztik az egyensúlyérzéket, amely idős korra egyre csökken" - állítja dr. Lee.

hirdetes

 

A helyes mozdulatokat tai chi órákon sajátíthatod el. A legközelebbi tai chi oktatásról érdeklődj a közeledben lévő egészségházakban vagy kultúrházakban. 

Legjobb sportok - Tai chi

Cikkünkben öt tökéletes gyakorlatot osztunk meg veletek, amelyeket szívből ajánlunk nektek. A témában rengeteget olvashatsz honlapunkon, viszont ha első kézből szeretnéd megismerni egy valódi sportoló tapasztalatait és ajánlott termékeit, akkor látogass el a Fitwebshop egészség webáruházba, ahol rengeteg hasznos tippet és kipróbált, hatékony étrendkiegészítőt is találsz. Mi alacsony áraik és megbízhatóságuk miatt csak tőlük rendelünk. Ide kattintva te is megnézheted kínálatukat: táplálékkiegészítő webáruház. 
 

 

A következő oldalon folytatjuk, tarts velünk! ;)

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Szótár

Wellness hotel

Egy wellness hotel tökéletes választás lehet, ha szeretnél egy kicsit kiszakadni a szürke... Tovább

Orbáncfű (Közönséges)

Latin neve: Hypericum perforatum   Eredete, élőhelye   A Közönséges orbáncfű... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.