notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Karacsú alak diéta nélkül?

Karacsú alak diéta nélkül?

hirdetes

Nem kell feltétlenül fogyókúráznia, ha karcsúnak szeretne tűnni. Akkor sem kell lemondania a vonzó alakról, ha nincs ideje és akaratereje a tornához vagy a diétázáshoz. A fogyókúra és a testedzés nem jelent kizárólagos megoldást azok számára, akik vékonyabbak és vonzóbbak szeretnének lenni. A megfelelő ruhával és kiegészítővel erőfeszítés nélkül érhetünk el csodákat az alakformálás területén. Olvassa el 10 divattanácsunkat, amelyek segítenek abban, hogy karcsú és szép legyen.

Karacsú alak diéta nélkül

1. Asszimetrikus ruhák


Vásároljon olyan ruhákat, amelyek nem tapadnak a testéhez. A nagyméretű kiegészítők, az asszimetrikus formák és az ügyes szabás elrejti a felesleges kilókat a problémás területeken. Ügyeljen rá, hogy a megfelelő méretű ruhát vásárolja meg, mert csak az önre illő darabok teszik szebbé az alakját.


2. Tegye hosszabbá a nyakát és a felsőtestét


Sportos V-nyak. A V-kivágástól vékonyabbnak fog tűnni a nyaka. Minél mélyebb a dekoltázs, annál karcsúbbnak látszik majd a felsőteste.


3. Maradjon az egyszerű formáknál


Kerülje a rakott anyagokat. Mindegy, hogy rakott szoknyáról vagy valamilyen más rakott jellegű ruhadarabról van szó, a rengeteg anyag - ugyanúgy mint a túlzásba vitt kiegészítők - teltebbé teszi az alakot. Előnyösebb, ha az egyszerű formákat választja.


4. Egyszínű ruhák


Hordjon egyszínű ruhákat. Azt már biztos rengetegszer hallotta, hogy a fekete slankít; de azt csak kevesen tudják, hogy a sötétbarnával, a tengerészkékkel és a grafitszürkével ugyanazt a hatást lehet elérni.

hirdetes


5. Tegye karcsúbbá egész testét


Ha nadrágot visel, a nadrág szára majdnem a földig érjen. Olyan hosszúságú nadrágot válasszon, aminek a vége és a föld között csak 1 centiméter van. Kerülje a trapéznadrágokat. Az egyenes szabású nadrágokban vékonyabbnak és hosszabbnak tűnik a lába.


6. Sarkak – a karcsúbb alakért és a jobb testtartásért


Viseljen magassarkú cipőt a nadrágokhoz is. Ha magas sarkúban van, egyenesebben fogja tartani a hátát, ráadásul hosszabbnak fog tűnni a lába. A divatszakértők általában azt tanácsolják, hogy hegyes orrú cipőt válasszunk, ne kereket.


7. A függőleges csíkok elrejtik a pluszkilókat


hirdetes
Ha csíkos ruhát szeretne, válasszon függőleges csíkozásút. A függőleges vonalak optikailag meghosszabbítják a testet, hiszen a szem tudat alatt követi a ruha mintáját; így függőleges csíkozású ruhában karcsúbbnak és magasabbnak tűnhet. Ebben az esetben is igaz, hogy az egyszerű jobb. A többféle vastagságú csíkok és a túl sok szín zavaró a szemnek, így nem érjük el a kívánt hatást.


8. Használjon kiegészítőket


Használjon különféle kiegészítőket, például hosszú nyakláncokat. A fényes és ízléses nyakláncok, amelyek a melléig, vagy akár a derekáig érnek, karcsúbbá fogják varázsolni.


9. A megfelelő szoknyahossz


Ügyeljen rá, hogy szoknyáinak hossza tökéletes legyen. Kicsivel térd alattig érjenek, hogy lábának karcsúbb részeit hangsúlyozzák ki. A rövidebb szoknyák azt a területet is megmutatják, ahol a legtöbb felesleg van, a hosszabbak pedig öreges, divatjamúlt hatást kelthetnek.


10. Az önnek megfelelő méretben vásároljon


Csak a saját méretében válasszon ruhát. Ez a szabály magától érthetődőnek tűnhet; de főleg amikor rossz az önbizalmunk, hajlamosak vagyok túl nagy méretű ruhákat felvenni, amelyekben csak kövérebbnek látszunk. A túl szűk ruhák pedig túlságosan kiemelik a súlyfelesleget, ezért szintén kerülni kell őket.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

 Segíthet a fogyásban a háziorvos?

2019-10-17

Segíthet a fogyásban a háziorvos?

Vajon  miért nem segítenek az ilyen-olyan rövidtávú diéták? Ha tartós súlycsökkenést akar elérni, kérje háziorvosa segítségét, aki olyan kezelést ajánl majd, amely megkönnyítheti és ezáltal sokkal eredményesebbé teheti a fogyókúrát. Az alábbiakban Dr. Torzsa Péter háziorvos nyilatkozik erről a megoldásról

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

2019-10-11

Tedd rendbe a hormon háztartásod, és akkor olvadnak a kilók is!

A hízás hátterében sok esetben valamilyen hormonális probléma áll.

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

2019-10-03

Retteg az elhízástól? Ezt próbálja ki!

A balti-tengeri étrend csökkenti az elhízás és a gyulladások kockázatát – derült ki a Helsinki Egyetem kutatásából.

Csodás fogyást ígérnek a vajas kávé hívei – de valóban működik?

2019-10-01

Csodás fogyást ígérnek a vajas kávé hívei – de valóban működik?

A vajjal dúsított kávé az új őrület a tengerentúlon, és lassan Európába is becsordogál a diéta trend, mellyel állítólag drámai fogyást lehet elérni.

Nassolnivalók kicsit máshogy: 10 egészséges nasi a mindennapokra

2019-09-26

Nassolnivalók kicsit máshogy: 10 egészséges nasi a mindennapokra

Te sem bírod megállni, hogy két étkezés között ne egyél? Egy habos süti, egy kis ropi és már szaladnak is fel a kilók? Ez a 10 egészséges alternatíva segíthet a fogyásban!

Így fogyj diéta és mozgás nélkül! Nem lehetetlen!

2019-09-20

Így fogyj diéta és mozgás nélkül! Nem lehetetlen!

Ki ne szeretne vékony alakot? De edzeni és diétázni? Ezekkel a trükkökkel nem is kell! Ha erre a pár dologra odafigyelsz, nem kell diétákkal sanyargatnod magad!

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
77 492
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
2 015 289
Közösség

Szótár

inzulinrezisztencia

 Inzulin rezisztens állapotban az adott inzulin jelre bekövetkező válasz a célsejtek... Tovább

Aerobik

  Amerikából származó sportág, lényege a zenére végzett testmozgás, amely a test... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 246

Átlagos értékelés: 4.8