notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így kerüld el az orvost és a gyógyszertárakat idén télen!

Így kerüld el az orvost és a gyógyszertárakat idén télen!

hirdetes

Itt a tél, a betegségek ideje, ilyenkor legyengül a szervezet, többet vagyunk betegek. Pontosabban többet betegek azok, akik nem figyelnek erre a tényre, és nem készítik fel szervezetüket, immunrendszerüket. Gyógyszereket szedni nem olyan jó, és nem is olcsó dolog. Sokaknak a munkából való kiesés is gondot jelent, illetve pénzveszteséget. Leírjuk tehát, mit kell megtenned, hogy idén elkerüld a betegségeket.

Erősítsd az immunrendszered, hogy ne legyél beteg télen sem! Immunrendszer erősítése

Az immunrendszer erősítése

 

Az immunrendszer a szervezet védekezőmechanizmusa, az esetleges fertőzés elleni védekezésben részt vevő sejtek, szövetek és szervek összességét értik rajta. Fő feladata, hogy a szervezetben megkülönböztesse a saját és az idegen anyagokat és felismerve, ez utóbbiakat eltávolítsa, megsemmisítse őket.

Immunrendszerünk akkor működik megfelelően, ha sejtjeink jó közegben (lúgos), jó tápanyagot kapnak a megfelelő időben a "normális" működés érdekében.

 

Mozgás

Az immunrendszer hatékonyságát növeli még a testmozgás is. Olyan rendszeres mozgást válasszunk, ami alaposan meg is izzaszt! Az izzadással számottevő mennyiségű savat választhatunk ki szervezetünkből! Mozgás hiányában ezek a savak bent rekednek és elraktározódnak.

A testmozgás hiánya, például az íróasztal előtt történő munkavégzés oxigénhiányt idézhet elő az izmok elégtelen vérkeringése révén. Az oxigénhiány következtében tejsav termelődik, ami ugyancsak terheli a sav-bázis háztartást. Éppen ezért a lehető legtöbbet kell mozogni, még a rövid munka közti szünetekben is illetve rendszeresen kell szellőztetni a munkahelyen.

 

Folyadék

Az immunrendszer hatékonyságát befolyásolja a szervezet folyadék ellátottsága. Az immunrendszer legalapvetőbb támogatója a víz.

 

Friss levegő

Az immunrendszer hatékonyságát nagymértékben növelhetjük a kellő mennyiségű környezeti energia felvételének biztosításával, azaz friss levegő, napfény, természeti környezetben való tartózkodással

 

Természetes immunerősítők

 

Az immunrendszer méregtelenítése szempontjából gyógyszerek helyett természetes készítményeket alkalmazzunk, vagy ezekkel egészítsük ki a szükséges anyagokat, már csak az öngyógyító rendszer támogatása céljából is. A legjobb természetes immunerősítők az aloe vera, kyani és az echinacea.

hirdetes

 

Természetes immunerősítők  Kyäni Természetes immunerősítők

Aloe vera

Az Aloe Vera immunerősítő, gyulladáscsökkentő, méregtelenítő hatású, betegségek esetén elősegíti az általános gyógyulást, regenerálódást. Segíti a szervezetbe bevitt C- és E-vitaminok felszívódását. Ezen kívül az aloe serkenti az emésztést, valamint – gomba- és baktériumölő hatásuk révén – segítenek helyreállítani az bélflóra természetes egyensúlyát. Gyulladáscsökkentő hatása miatt a 21. század kozmetikai ipara is előszeretettel alkalmazza az aloe verát alapanyagként.

Kyani

A Kyäni fő összetevője az alaszkai áfonya. Ezen kívül sok más gyümölcsöt és növényi kivonatot is tartalmaznak ezek a termékek (concord szőlő, málna, gránátalma, aloe vera, noni, tőzegáfonya, goji bogyó, szőlőmag kivonat és virágpor), valamint rengeteg vitamint és ásványi anyagokat. Az áfonya jótékony hatásai közismertek és egyes tanulmányok az áfonya fogyasztását követően kimondott javulást mutattak ki a kognitív műveletek és memória terén. Polifenolokat tartalmaz, főleg antociánokat, melyek antioxidáns és gyulladás-csökkentő hatásúak.

 

Echinacea

Az echinacea az immunrendszer működését serkentő gyógynövény. Kivonatait a gyógyszeripar is felhasználja nátha és meghűlés elleni valamint gyulladáscsökkentő készítmények alapanyagaként. az echinacea immunstimuláló hatásáért a benne nagy mennyiségben fellelhető poliszacharidok és fitoszterolok felelősek. Szintén fokozza és elősegíti a fehér vérsejtek közül a természetes-ölősejtek aktivitását.

hirdetes

 

Étkezési tanácsok

 

Ha immunrendszerünk a megfelelő tápanyaghoz jut hozzá, akkor fokozódik aktivitása és szervezetünk ellenállóbb lesz a különböző fertőzésekkel, betegségekkel szemben ugyanúgy, mint bármelyik halálos kórral szemben. Fogyasszunk minél kevesebb savas és minél több lúgos ételt és italt! Együnk nyugodtan és alaposan rágjuk meg az ételt. A fontos tápanyagok így jobban felszívódnak.

 

Nagyon fontos az elfogyasztott táplálék minősége, előállításának természetes vagy mesterséges módja, valamint kémhatása. veszélyesek; a margarinok, a koffeinmentes italok és az édesítőszerek, mivel elősegítik a rákkeltő anyagok beépülését a szervezetbe. Veszélyes továbbá minden kész, félkész feldolgozott élelmiszer, amik természetesen (sajnos) megkaphatóak bármely élelmiszerüzletben.

 

Savképző ételek

az összes húsféle, halak, állati zsír, vaj, margarin, finomított olaj, diófélék, hüvelyesek, sajt, tojás, fehérlisztből készült ételek, fehér cukor, ecet, édességek.

 

Lúgképző ételek

gyümölcsök, gyümölcslevek (igazi), zöld levelek, zöldséglevek, egyes gyógyteák, gyökérfélék, nyers zöldségek, csírák, burgonya, csicsóka, uborka, tök, hagyma, fokhagyma, fűszernövények, búzakorpa, teljes kiőrlésű gabonából készült termékek, gesztenye, datolya, füge, szójatermékek.

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Kortizol a stressz hormon

2019-06-20

Kortizol a stressz hormon

Gyakran hívják stressz hormonnak, amely a pánikot és az irtózatot hívhatja elő benned. De mint a többi hormon esetében is, van jó oldala is. Ha stresszelsz, a vércukorszinted nagyon gyorsan leesik.

Az érelmeszesedés okát azonosították brit kutatók

2019-06-17

Az érelmeszesedés okát azonosították brit kutatók

Brit kutatók azonosították az érelmeszesedés mögött álló folyamatot, és állatkísérletekben kimutatták, hogy az akne kezelésére általában használt gyógyszer hatékony gyógymód lehet a betegségre.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

A demencia és a szénhidrátbevitel kapcsolata. Figyeljünk rá oda!

2019-06-13

A demencia és a szénhidrátbevitel kapcsolata. Figyeljünk rá oda!

A demencia, a gondolkodás, az érzelmek és a társas képességek hanyatlása, ami korlátozza a társas életet és a teljesítőképességet.

Miért jó, ha izzadunk?

2019-06-11

Miért jó, ha izzadunk?

A mai társadalomban sorra gyártják az izzadásgátlókat és a különböző termékeket, amelyek segítenek meggátolni az izzadást. Azonban izzadni természetes dolog, és egyáltalán nem szégyen!

Létezik-e férfi-klimax?

2019-06-05

Létezik-e férfi-klimax?

Az 50-es évei végén járó férfiak egyre gyakrabban ébredhetnek arra, hogy már nem olyan energikusak, mint régen, és már a szex sem érdekli őket annyira. Egyre többször fordulhat elő, hogy nincs kedvük semmihez, sőt, a barátaik szerint is ingerlékenyebbek.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
247 332
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 371 719
Közösség

Szótár

Finn szauna

  Alapvető jellemzője a magas hőmérséklet, 80 Celsius fok, alacsony páratartalommal... Tovább

inzulinrezisztencia

 Inzulin rezisztens állapotban az adott inzulin jelre bekövetkező válasz a célsejtek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 249

Átlagos értékelés: 5.0