Így tudsz kényelmesen és egyszerűen fogyni

hirdetes

Így tudsz kényelmesen és egyszerűen fogyni

LK
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Bemutatjuk most a legegyszerűbb módszert, amivel könnyedén fogyhatsz! Ha ezt megteszed, egészséges leszel, és a betegségek kialakulásának kockázata is sokkal kevesebb lesz nálad! 

Így tudsz kényelmesen és egyszerűen fogyni

Sétálj, ha fogyni szeretnél 

A sétáról már egy ideje tudjuk, hogy jó módszer, ha fogyni szeretnél. Nem kell hozzá semmi egy kis időn kívül. Rengeteg tanulmány bizonyítja, hogy ez a mozgásforma hatékony fegyver különböző betegségek ellen, és az elhízás is megelőzhető a segítségével. Az egészséged megőrzése érdekében érdemes legalább heti öt alkalommal fél órán át lendületesen sétálnod, mivel a szakemberek szerint így rengeteg súlyos betegség kockázatát csökkentheted. Az aktív pihenés egy különleges vidéki szállás területén mindig jó módszer lehet arra, hogy formában tartsd magad, mégis jól érezd magad közben. 

 

Az életkor előrehaladtával az emberek sokkal hajlamosabbak a hízásra, ez a mozgásforma pedig nem igényel olyan nagy erőfeszítéseket, mint egy edzés, vagy egy kiadós futás. Néhány dologra azonban érdemes odafigyelned, hogy még hatékonyabb legyen!

hirdetes
Így tudsz kényelmesen és egyszerűen fogyni

Érdemes idővel többet sétálnod és változtatnod az útvonaladon, ugyanis ha nem emeled időnként a terhelést, le fog állni a fogyásod.

Ha már egy ideje elkezdtél rendszeresen sétálni, érdemes néhány gyorsabb szakaszt beiktatnod ebbe a folyamatba, így még hatékonyabb lesz ez a fajta edzés.

Ne lépj túl nagyokat, úgy sétálj, ahogyan minden nap szoktál, azzal viszont sokat tehetsz az alakodért, ha egy kicsit emelsz a tempón. Mindenképp kényelmes cipőben indulj el, hiszen egy kényelmetlen darab viselése fájdalmakat okozhat. Fontos a megfelelő méret kiválasztása is.

hirdetes

Félévente érdemes cserélned a cipődet, ha rendszeresen sétálsz benne.

Így tudsz kényelmesen és egyszerűen fogyni

Az étkezésre is érdemes odafigyelned, hiszen hiába sétálsz rendszeresen, intenzíven, ha rengeteget és rendszertelenül eszel.

Tervezd meg előre, hogy mit fogsz enni, így könnyebb lesz ehhez tartanod magad.

Kisebb adagokban, többször étkezz. Lehetőleg sok zöldséget és gyümölcsöt fogyassz, a cukros, zsíros ételeket pedig kerüld el.

Biztosan rengetegszer hallottad már, de nem lehet elégszer elmondani, hogy mennyire fontos a megfelelő folyadékbevitel.

Naponta legalább 2 liter vizet fogyassz el, ami jót tesz az anyagcserédnek.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
diéta

Szótár

Edzésterhelés összetevői

  A szervezetre ható terhelési ingerek összessége. Megkülönböztetünk külső és... Tovább

D-vitamin

A D-vitamin-hatású vegyületek szteroidszármazékok. Táplálkozás-élettani szempontból a D2-... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes