Zsírégetés eredményesen

Tippek a hatékony zsírégetéshez

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Amikor az emberek úgy döntenek, hogy lefogynak, a legtöbben egy formás hasú verziójukat képzelik el lelki szemeik előtt. Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen kevés dolog annyira motiváló, mint újra belebújni azokba a nadrágokba, amik már évek óta túl szűkösek, és látni, ahogy a tükörből egy egyre formásabb has tekint vissza ránk.

Tippek a hatékony zsírégetéshez

A hasi zsírfelesleg leadása továbbá egészségesebbé teszi az embert: számos kutatás állította már párhuzamba egymással a szélesebb derekakat és a szívbetegséget, a cukorbetegséget illetve néhány daganatos megbetegedést is. Viszont egyetlen részt (például has) megcélozni korántsem olyan egyszerű, mint azt a legtöbben gondolnák. Sokkal hatékonyabban töltheted edzéseidet, ha olyan gyakorlatokat iktatsz be, amelyek első sorban a hasról égetik a zsírt, de a test más részein is hasonló hatásuk van. A következőkben ilyenekről lesz szó!

 

Fuss emelkedőn

Nem számít, hogy egy edzőtermi emelkedős futópadon, vagy egy domb oldalán végzed futó gyakorlatodat, az emelkedőn végzett futás 50%-kal is hatékonyabb kalóriaégető lehet, mint a sík terepes verzió. Kezdj egy 5-10 perces emelkedő sétával, majd válts kocogásra, szintén 5-10 percre. A pulzusod így szép fokozatosan növekszik majd, a kocogás idejének lejárta után pedig kezdődhet az igazi futás, komolyabb tempóban.

hirdetes

 

Tartsd észben, hogy nem kell mindent beleadnod és sprintelned, de erőltesd magad meg annyira, hogy közben ne tudj fenntartani egy beszélgetést a melletted lévővel (ha van/lenne). Az 5-10 perc futás után lassíts ugyan ilyen hosszú kocogásra, majd futás, és így tovább. Addig váltogasd a tempót, amíg összesen 30-45 perc futást nem tudhatsz magad mögött.

hirdetes

 

Próbáld ki a jógát

Tény, hogy egy jógázás nem fog annyi zsírt leégetni rólad, mint egy evezőpadozás vagy egy emelkedőn való felfutás, de segíthet csökkenteni a fentebb említett kortizol hormon termelését, csökkentve ezzel a lerakódott zsír mennyiségét. A jóga hasonlóan pozitív hatással van az elmére is. A rendszeres jógázásnak köszönhetően jobban odafigyelsz majd arra, hogy miből mennyit eszel, elkerülve ezzel azt, hogy túledd magad.  A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás fogyás fogyókúra
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.