Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal! - Edzésterv

Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal!

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Mindenkinek a szíve vágya az, hogy elégedetten nézhessen bele a tükörbe. Ehhez viszont tenni akarás és tettek is kellenek. Most megmutatjuk neked, mi az a 6 teljesen egyszerű gyakorlat, amivel hihetetlenül gyorsan átformálhatod a tested!

Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal! - Fitten és csinosan a strandszezonra

 

Te is sok mindent kipróbáltál már, de egyik sem működött igazán, vagy nem olyan gyorsan, ahogy szeretted volna? Mit szólnál, ha azt mondanám, ezekkel a gyakorlatokkal 4 hét alatt átformálhatod a tested úgy, hogy láthatóan feszesebb, karcsúbb leszel és simább lesz a bőröd is! Nem csak a fogyásodat, de az anyagcserédet is garantáltan megdobja, és négy hét múlva elégedetten nézel vissza magadra a tükörből! Ehhez pedig semmi más nem kell, csak ezt a 6 egyszerű gyakorlatot kell követned a megadott módon, 4 héten keresztül. Kihívás elfogadva?

 

1.    Plank

 

Szerintem sokaknak ismerősen cseng a plank nevezetű gyakorlat. Számomra ez az, ami renkdkívül becsapós. Amikor először néztem egy ilyen több napos kihívást, úgy gondoltam, hogy ez tök könnyű lesz….nem volt az! Amennyire könnyen kivitelezhetőnek tűnik, annyira fárasztó! Viszont tudod miért jó? Mert formálja a hasat, hátat, karokat, lábakat, és a popsit is!

hirdetes

 

 

2.    Fekvőtámasz

 

Lehet, hogy elcsépeltnek hangzik, és olyan „snassz”, hiszen ezt az iskolában is mennyit csináltuk. De tény, hogy az egyik legjobb alakformáló gyakorlatok egyike, amit nem nagyon tudsz semmivel ilyen hatásosan helyettesíteni. Ha nehéz az elején, akkor csináld a női verziót belőle (tedd le a térded, kulcsold össze a bokáidat, és emeld meg a lábfejed). Így is izzasztó és hatékony lesz, ne aggódj! Ezzel a gyakorlattal formába hozhatod a karod, hasad és derekadat is!

hirdetes

 

 

3.    Hegymászó

 

Gyilkos gyakorlat, de pofon egyszerű, és csak úgy olvadnak tőle a fölös kilók! A lényege, hogy fekvőtámasz helyzetben tartod magad, közben pedig felhúzod a mellkasodig (ameddig csak bírod) először a bal, aztán a jobb lábadat, és ezt ismétled. Ha igazán szuper eredményt szeretnél, akkor érdemes keresztbe csinálni: azaz a bal térded a jobb kezed felé, a jobb térded a bal kezed felé húzod. Ez a gyakorlat szuper popsit, derekat, karokat, lábakat, és hasat csinál!
 

 

Lapozz a többi szuper gyakorlatért!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő alakformálás edzésmódok fitness fogyás mozgás
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.