notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezért válaszd inkább a bringát,biciklizés előnyei,bringa,bicikli,pozitív hatás,bringatúra,egészségmegőrzés,egészség,alakformálás,életmód,sport,alakformálás,

Ezért válaszd inkább a bringát!

hirdetes

Bringázni szuper! Egyszerre támogatjuk vele testi és lelki egészségünket. Ha csak munkába járunk vele, már azzal is sokat tettünk egészségünkért, de igyekezzetek sűrűbben használni. Szuper program például ha barátokkal akartok csinálni valamit vagy leugrani néhány apróságért a boltba.

Ezért válaszd inkább a bringát!

 

A biciklizés előnyei

 

Gyorsaság és környezetkímélés

Bringával gyorsan meg tudsz tenni nagy távokat, gyorsabban és környezetkímélőbben, mint autóval. Ha teheted, mindenképpen válaszd a biciklit autó helyett, hiszen sok időt takaríthatsz meg és a környezetedet is óvod.
 
 

Stresszűző!

Amellett, hogy észrevétlenül ápoljuk fizikai megjelenésünket, és javítjuk belső szerveink egészségügyi állapotát, mentálisan is felfrissülünk egy kiadós tekerés után. A szabadság érzése és a mozgás öröme együtt járul hozzá ahhoz, hogy megszabaduljunk a felgyülemlett feszültségtől és gondoktól. Tehát, ha úgy érezzük, pattanásig feszültek idegeink, érdemes nyomban bicajra ülni és a tüdőnkkel együtt agyunkat is kitisztítani.
 
 

Maradj fitt és élj tovább!

A biciklizés az egyik legjobb módja annak, hogy megőrizzük az egészségünket, és az évek múlása ellenére is fitten tartsuk alakunkat. A biciklizés szervezetre gyakorolt pozitívumait számos kutatás bizonyította már.
 
A kerékpárosoknak irigylésre méltó alakja van. Talán ennél megfelelőbb bizonyítékra nincs is szükség ahhoz, hogy elfogadjuk a tényt, a biciklizéssel rövid idő alatt is látványosan erősíthetőek izmaink.
A combok, és vádli mellett az olyan problémás területek, mint a farizom és a csípő környéke szintén fokozatosan fognak átalakulni, ezzel elérve az elvárásainknak megfelelő állapotot. Természetesen az erős izomzat nem csak a megjelenésünk miatt fontos, hiszen a fájdalommentes mozgás és megfelelő tartás alapvető feltétele.
hirdetes
 
Többek között javul az állóképesség, fejlődik az izomzat, a tüdő kapacitása és a szívműködés. A testünk fizikai állapotával együtt az életminőség javulását is eredményezi. Részben ezért állítják a kutatók, hogy azok, akik rendszeresen kerékpároznak, hosszabb ideig élnek.
 
hirdetes
 
 

Az erős immunrendszerért!

A megbetegedésekkel, fertőzéssel, vírusokkal szemben az erős immunrendszer nyújt védelmet a szervezet számára. Az aktív életvitellel és rendszeres sportolással - mint például a biciklizés - erősíthető a szervezet ellenállóképessége. Emellett a kutatási eredmények azt mutatják, hogy a daganatok kialakulásának kockázata alacsonyabb a két keréken közlekedők között.
 
 

Hátfájdalom, gerincbetegségek ellen!

A biciklizéssel az alsóhát és a lábak egyszerre erősödnek, ami egyben kihat a gerinc állapotára, védelmére. A megfelelő tartás eléréséhez tehát fontos, hogy folyamatosan törekedjünk a csigolyák állapotának megőrzésére. Ezzel nem csak a különböző gerincbetegségek kerülhetőek el, de a kellemetlen, mozgásban korlátozó hátsajgás is. A fájdalommentes élet pedig az öregedés gondolatát képes előzni, tehát mindenképpen törekedni kell rá.
 
 
 

Biciklizz a Balaton körül!

 
Nincs is jobb, mint egy kellemes bicikli túra, ami közben gyönyörködhetünk a tájban. Hazánkban a Balaton az egyik legkedveltebb célpont, ha bringatúráról van szó. Én már sokszor körbetekertem a magyar tengert, és mindig megállapítottam, hogy a legjobb, ha Alsóörs a kiinduló- és végpontja a túrának. Szeretek erre a nyugodt helyre visszaérni egy hosszú, sportos nap után. Ha nem csak a biciklizés miatt megyünk a Balatonra, akkor is remek célpont lehet Alsóörs, hisz kirándulóhelyek és túraútvonalak is találhatóak a környéken, így biztos, hogy sosem fogunk unatkozni, ha ezt a várost választjuk a balatoni “bázisunknak”.  Ha a párunkkal megyünk, és egy kis romantikára vágyunk, mindenképp a szállodát válasszuk, ha pedig a baráti társaság tervezi, hogy körbetekeri a Balatont, akkor a bungalow az ideális választás, ahol a nap végén bográcsolásra és sütögetésre is van lehetőség. Én már alig várom a jó időt, és hogy újra nyeregbe pattanhassak, hogy aztán két keréken tudjak gyönyörködni a csodás Balatoni panorámában! 
 
 
 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Még az édes is sós Válasszuk a csökkentett sótartalmú élelmiszereket!

2019-06-25

Még az édes is sós Válasszuk a csökkentett sótartalmú élelmiszereket!

Budapest, 2019. június xx. – A sótlan ételeket ízetlennek tartjuk, sokunk kezében pedig már az első falat előtt ott a sószóró – derült ki a Kométa Mindennapok felmérésből*.

Bélrendszeri problémák kiváltó okai: Stressz és helytelen táplálkozás!

2019-06-24

Bélrendszeri problémák kiváltó okai: Stressz és helytelen táplálkozás!

Nagyon fontos oda figyelni a helyes étrendre! Nem győzöm hangsúlyozni a tudatos táplálkozást! Fontos a megfelelő minőségű és mennyiségű zöld zöldség fogyasztása.

Mi van a kosaradban Piroska?

2019-06-20

Mi van a kosaradban Piroska?

Szeretem megfigyelni az embereket, ki mit tesz a kosarába, a hozzá járó fizikumot, és kedélyállapotot is. Komolyan még mindig nem értem...

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

2019-06-17

A legegészségesebb salátanövény a spenót!

A spenót vagy paraj (Spinacia oleracea) a disznóparéjfélék (Amaranthaceae) (korábban: libatopfélék) családjába tartozó, világszerte elterjedt kultúrnövény. Közép- és Délnyugat-Ázsiában őshonos. Ismert nevei még: spinót, spenát, spinát, spinác, barátparéj.

Énidő nem is tudod milyen fontos

2019-06-17

Énidő nem is tudod milyen fontos

Fontos, hogy legyen mindenkinek önmagára szentelt minőségi ideje, amit például önfejlesztésre szán, vagy csak pihen, meditál.

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

2019-06-17

Soványan kövéren! Zsigeri izmok elzsírosodása.

A belső szervek között lerakódó zsírt nevezzük zsigeri vagy más néven viszcerális zsírnak. Mivel a belső szervek közelében található ezért felszaporodása különösen megnöveli bizonyos betegségek kockázatát.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
311 403
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 435 790
Közösség

Szótár

Koleszterin

  A szervezet ezt a zsírnemű anyagot részben a táplálékból nyeri, részben pedig... Tovább

C-vitamin

Aszkorbinsav. Vízben jól oldódó, erősen redukáló vegyület. Képlete: C6H8O6. Teljesen... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 149

Átlagos értékelés: 5.0