Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Egy gyakorlat hatékonyabb, mint 1000 felülés!

hirdetes

Egy gyakorlat hatékonyabb, mint 1000 felülés!

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A has valószínűleg a legproblémásabb terület a fogyás tekintetében. Mindannyian lapos és izmos hasról álmodozunk, de a felüléseket mindenki gyűlöli. Jó hírünk van! A fitness szakértők végre megtalálták a megoldást, amivel – állítják – 1000 felülést kiválthatunk.

Egy gyakorlat hatékonyabb, mint 1000 felülés!

Ennek a hihetetlen gyakorlatnak a neve plank. Statikus mozgás, melynek során a teljes testsúly a lábujjakra és a kezekre nehezedik, miközben a test olyan egyenes, mint egy deszka. A test egyetlen centit sem mozdulhat, éppen ez segít hozzá a lapos és erős hashoz, de ez eredményezi a hátfájás megszűnését is, mivel az erős hasizmok a gerincet is támogatják.

 

Amit nagyon fontos tudni erről a gyakorlatról, hogy ha hetente több alkalommal napi 10 percet gyakoroljuk, jobb eredményt fogunk elérni, mintha 1000 felülést végeznénk.

hirdetes

 

Mindazonáltal meg kell győződnünk arról, hogy testünk a megfelelő pozícióban van és figyeljünk a következőkre is!

  • Nyomjuk a tenyereket szorosan a talajra és nyújtsuk ki vállainkat, hogy akkora távolságra legyenek egymástól, amekkora csak lehetséges. Nyújtsuk ki a nyakat, a kezünket pedig helyezzük el kényelmesen, de ne lazítsuk el őket.
  • Bár a fő hangsúly a hasizmokon van, éreznünk kell a fájdalmat a lábban is. Ha nem érezzük, a sarkakkal támaszkodjunk jobban a lábujjakra, így a combfeszítő izom jobban megfeszül. Gyakoroljunk nyomást a fenékre, hogy az alsótest izmait is működésbe hozzuk.
  • hirdetes
  • A feneket ne emeljük fel, tartsuk alacsonyan. A testnek egy egyenes vonalat kell képeznie, nem egy háromszöget.
  • Ritmusosan lélegezzünk ki és be, így könnyebben megtarthatjuk ezt a testhelyzetet.
  • Megtartani a testet ebben a pozícióban alapvetően fontos és könnyebben megvalósítható, ha azt képzeljük, egy pohár vizet egyensúlyozunk a hátunkon, amiből egy csepp víznek sem szabad kiborulnia. 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás edzésmódok életmód fitness fogyás fogyókúra mozgás

Szótár

Glikémiás index (GI)

A glikémiás index (GI) egy olyan mutatószám, melynek segítségével az élelmiszereket 1-100-ig... Tovább

ingatlanközvetítő tanfolyam

Az ingatlanközvetítő tanfolyamon elsajátítható a teljes szakmai tudás mely szükséges a... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.