Ezekkel a nem mindennapi, ám annál egyszerűbb egészséges tippekkel te is feldobhatod mindennapjaidat.

hirdetes

Egészséges élet négy lépésben

cs
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Nem kell gyökeresen megváltoztatnod életed minden egyes területét ahhoz, hogy rövid időn belül érezhető változásokat észlelhess magadon. Az egészséges életmód persze egy hosszútávú dolog, de akár már ma is nekiállhatsz! Tedd meg azt a bizonyos első lépést!

Egészséges tippek a hétköznapokra

A következőkben felsorolt tippek célja az, hogy megindítsanak az egészségesebb életvitel útján. Hogy mennyire veszed komolyan, az csak rajtad múlik majd! Az alábbi ötleteknek köszönhetően sokkal kiegyensúlyozottabb életed lehet; egészséges életmódod kialakításához és fenntartásához pedig folyamatos motivációt és táplálékkiegészítő termékeket a Fitwebshop táplálékkiegészítő webáruház oldalán találhatsz. Személyes tapasztalatom, hogy nem mindegy, honnan rendelem meg az étrendkiegészítő termékeket, így ha te is osztod a véleményemet, és megbízható forrásból szeretnéd beszerezni táplálékkiegészítőidet, akkor őket ajánlom felkeresni. Ide kattintva még többet megtudhatsz róluk: táplálékkiegészítő webáruház. Lássuk a tippeket:

hirdetes

 

1. lépés: Állapotfelmérés

Nem kezdhetsz el tervezni anélkül, hogy ismernéd jelenlegi helyzetedet és állapotodat. Nézzük, hogy mi mindent kell elintézned.

 

Egyeztess házi- és fogorvosoddal

Kérj rutinvizsgálatot és intézd el az esetleges szükséges oltásokat. Ragadd meg az alkalmat minden fontosabb kérdés megvitatására is.

 

Ellenőrizd a BMI-det

Mérd meg a testsúlyod, a magasságod, majd számold ki ezekből a testtömeg-indexedet (BMI). Ezek alapján kiderítheted, hogy mennyire egészségesek jelenlegi arányaid.

 

hirdetes

Mérd fel eddigi aktivitásod

Mennyi mozgást végzel egy átlagos héten? Mennyire megterhelő az, amit ilyenkor csinálsz? mennyire változatos? Élvezed?

Általánosságban egy felnőttnek hetente összesen két és fél óra fizikai aktivitásra van szüksége, vagy 75 percnyi nagy intenzitású edzésre (pl. aerobik), illetve hetente két napi izomerősítő gyakorlatozásra.

 

Vezess ételnaplót

Írj le mindent, amit egy nap megeszel – ne hagyj ki semmit! Ez segít majd kiszűrni azokat a dolgokat, amikről észre sem veszed, hogy egy nap mennyit viszel be a szervezetedbe.

A hangulat és energiaszint megfigyelése
Csak az egészséges igazán, aki érzelmileg is rendben van, és elegendő energiája van a napi teendők elvégzéséhez. Hogy érzed magad? Észrevetted már magadon a depresszió és szorongás tüneteit? Sikerül rendszeresen az ajánlott 7-8 óra alvást teljesítened, amire a szervezetnek szüksége van?

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő egészség egészséges életmód egészséges táplálkozás lelki egészség

Szótár

Rúd

  Különböző hosszúságú fémhenger, melynek végére tárcsák... Tovább

Takarítás

Takarítás A takarítás a mi szenvedélyünk! 60 fős állományunk az ország... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.