Derék-, és csípőformálás

hirdetes

4 hetes derék-, és csípőformáló torna mindenkinek!

Sz.F.
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Derék-, és csípőformálás

Csípő és derékformáló 4 hetes otthoni torna

Heti 4-szer érdemes ezt a gyakorlatsort végigcsinálni!

Az első hét: 15 ismétlés mindegyikből 3 körben

A második hét: 15 ismétlés mindegyikből 4 körben

A harmadik hét: 20 ismétlés mindegyikből 3 körben

A negyedik hét: 20 ismétlés mindegyikből 4 körben

 

Szoríts a térdeid közé egy labdát, kicsit rogyaszd be a lábad, és súlyzóval a kézben, vagy a nélkül forgasd a törzsed jobbra és balra. Nyugodtan végezd ütemesen, de egy jobbra és egy balra fordulás jelent 1-et.

Állj váll szélességű terpeszbe, emeld fel a súlyzókat a magasba, és a képen látható módon emeld a jobb lábad miközben a súlyzókat a válladhoz húzod. Miközben leteszed a lábad nyomd fel újra a súlyzókat. Először csináld meg az adott ismétlésszámot az egyik oldalra, majd utána jöhet a másik oldal. Valójában még a vállaidat is jól átmozgatod ezekkel a gyakorlatokkal.

 

Állj váll szélességű terpeszbe, emeld a súlyzót előre mellmagasságba, fogd őket össze, vagy használj csak egy súlyt. A törzseddel először fordulj jobbra majd balra, miközben a csípőd előre néz. Egy jobbra és egy balra fordulás jelent 1-et.

Állj vállszélességű terpeszbe, a kezek a test mellett, súlyzó a kézben. Először döntsd a törzsed jobbra, majd vissza, és ismételd ezt meg amennyiszer kell, és utána térj át a másik oldalra.

Forrás: erezdmagadjol.hu cikke alapján.

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás edzésmódok fitness mozgás

Szótár

Hipoglikémia

  Hipoglikémiának nevezzük azt az állapotot, amikor a vércukorszint a normális érték... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes