Bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat

A legjobb csakraerősítő gyakorlatok

A keleti hagyományok szerint minden embernek 7 fő csakrája van, melyek lehetővé teszik a tiszta életerő felszívódását. A következőkben bemutatjuk a legjobb csakraerősítő gyakorlatokat, amiket érdemes kipróbálnod! 
 

Csakraerősítő gyakorlatok

1. GYÖKÉRCSAKRA-FÖLDELÉS

Ülj egyenes háttal egy széken, talpaid legyenek a talajon. Figyeld a légzésed, ahogy a levegő ki-és beáramlik az orrodon keresztül. Képzeld el, hogy spirális fényszálak indulnak a Föld középpontja felé, férfiaknál az egyes csakrából, nőknél a kettes csakrából. Képzeld el, hogy a fényszálakon keresztül összekötődsz a Földanyával: belégzésre fölveszed a Föld energiáját, kilégzésre szétoszlik az aurádban. Néhány perc után köszönd meg a Földanyának a segítséget, figyeld a légzésed, majd néhány mély lélegzet után kinyithatod a szemed.

 

2. NEMI CSAKRA-FÉNYGÖMB FELVEZETÉSE

Képzeld el, hogy a kettes csakra erőiből egy izzó narancsszínű gömb alakul ki a medenceüregben. Légzésed segítségével vezesd föl a fénygömböt a köldökcsakrába és színezd át sárgára. Majd vezesd tovább a fénygömböt a szívcsakrába, ahol alakítsd át zöld színűvé. A légzés segítségével a felvezetést végezd egészen a koronacsakráig, a csakraszíneknek megfelelően.

 

3. HASI CSAKRA-NAPFONAT LÉGZÉS

Ébredés után szívd be a levegőt a hasüregbe. Anélkül, hogy kifújnád a levegőt, a has behúzásával tol fel a levegőt a mellkasba, majd lökd vissza a hasba, miközben ellazítod a hasad. Tologasd a levegőt a mellkas és a hasüreg között, ameddig bírod, utána hasból lélegezd ki. Végezz néhány felső légzést ( tüdőbe szívd be a levegőt ), majd ismételd meg a gyakorlatot még kétszer. A gyakorlat stimulálja  a hasi csakrát és oldja a stresszt.

 

4. SZÍVCSAKRA-SZÍVMEDITÁCIÓ

Ülj egyenes háttal , figyeld a légzésed, ahogy a levegő ki-és beáramlik az orrodon keresztül. Koncentrálj a szívcsakrára és képzeld el, mintha ott lélegeznél fényt ki-és be. Amikor úgy érzed, felfényesedett a szívcsakra, képzeld el, hogy a szíved kitágul olyan nagyra, amekkora te vagy. Képzeld el, hogy te magad válsz szívvé, csak szívből, csupa szeretetből vagy. Küldj ebből a szeretetből gondolatban egy személynek vagy a  Földnek.  Maradj pár percig ebben a szeretetteljes állapotban, majd néhány mélylélegzet után kinyithatod a szemed.

 

5. TOROKCSAKRA-HANGLÉGZÉS

Ülj egyenes háttal és lazítsd el a tested. Főleg a nyaktájék legyen laza. Képzeld el, hogy belélegzed az „a” hangzó energiáit a körülötted levő térből. Tartsd bent pár másodpercig, majd kilégzéskor hangoztasd minél hosszabb ideig. Ismételd háromszor, majd folytasd az „e,i,o,u” hangzókkal. Két hangzó között végezz öt felső légzést.

 

6. HOMLOKCSAKRA-FÉNYMEDITÁCIÓ

Gyújts egy mécsest, helyezkedj el törökülésben úgy, hogy a mécses lángja egy-két méterre szemmagasságban legyen. Nézz a lángba, hunyd be a szemed és képzeld el, hogy a fény beáramlik a homlokcsakrádon keresztül és leáramlik a szívcsakrádba. Képzeld el, hogy a szívedből kiáramlik a fény és eközben egyre fényesebbek lesznek a gondolataid, érzéseid és szándékaid. Figyeld a légzésed és pár perc után kinyithatod a szemed.

 

7. KORONACSAKRA-KAPCSOLAT A VÉDŐANGYALLAL

Gyújts mécsest a védőangyal tiszteletére. Ülj egyenes háttal és figyeld a légzésed. Képzeld el a fejed fölött a védőangyalt. Gondolatban kösd össze a szívcsakrádat az ő szívcsakrájával. Képzeld el, hogy a fényszálon áramlik a szeretet közöttetek, kilégzésre felé, belégzésre feléd. Maradj pár percig ebben az állapotban, éld át a köztetek áramló szeretetet. Köszönd meg a védőangyalnak. Néhány mély légzés után kinyithatod a szemed. 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

2019-04-16

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

Álmatlansággal küzdesz? Íme 7 pofonegyszerű tipp, amit ha betartasz, akár már ma éjjel úgy alhatsz, mint a bunda. Szervezetünk megfelelő működéséhez a pihentető alvás elengedhetetlen, most ebben segítünk.

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

2019-04-15

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

A jóga feltölt, kiegyensúlyozottá tesz, formálja a testet, hozzájárul a lelki béke eléréséhez. Jógázni jó, de nem csak este, vagy munka után. Íme egy 15 perc alatt elvégezhető gyakorlatsor reggelre, hogy jobban induljon a napod.

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

2019-04-05

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

15 napon keresztül tedd meg ezt az egy-egy dolgot, hogy kiegyensúlyozottabb és boldogabb életet élj. 15 nap és 15 tipp a boldogabb, pozitívabb életért. Érezd jól magad a bőrödben.

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

2019-04-03

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

7 egyszerű, de nagyszerű nyujtógyakorlat, amiktől pillanatok alatt hajlékonyabbá válsz. Próbáld ki ezeket a gyakorlatokat és élvezd, ahogy tested rugalmasabbá, hajlékonyabbá válik.

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

2019-03-26

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

Hízás fogamzásgátló szedésétől? Lehetséges? Van összefüggés? Utánajártunk, hogy számíthatsz-e súlynövekedésre a fogamzásgátló szedésétől. Íme a szakmai álláspont!

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

2019-03-19

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

Összeszedtünk négy olyan gyakorlatot, amelyeket kismamák is elvégezhetnek, hogy erőnlétüket fenntarthassák akár a mindegyik trimeszterben. A gyakorlatokat egyszerűen, otthon is el lehet végezni, és nem több 5 percnél! Mutatjuk is a gyakorlatokat!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
165 635
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
860 106
Közösség

Szótár

Bazsalikom

Latin neve: Ocimum basilicum L.   Származása, élőhelye   Dél-Ázsiában,... Tovább

Cellulit

  A cellulit vagy más néven narancsbőr a bőr göröngyös, narancshéjra emlékeztető... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 230

Átlagos értékelés: 4.7