Bemutatkozás

Bemutatkozás

Az vitalzonet 2008-ban- Máté Balázs élvonalbeli online marketingtanácsadó és Joósz Andrea személyi tréner munkájára alapozva - hoztuk létre azzal a céllal, hogy vendégeinknek segítsünk megtalálni azt az utat, mely a mozgás - táplálkozás - regeneráció - önismeret egységére épülve teremti meg a testi-lelki-szellemi harmóniát úgy, hogy közben ügyfeleink megvalósítják  önmagukat és életmódot váltanak.
Szolgáltatásaink között szerepel személyi edzés, mobil személyi edzés, harcművészeti személyi edzés, Pilates, kettlebell és TRX edzés.
 Cégek számára állapotfelmérés csomagokat, csapatépítő tréningeket és wellness tanfolyamokat kínálunk, amik napjainkban egyre meghatározóbbá válnak a multinacionális cégek működésében: a magas vitalitás, a jó kondíció és masszív egészségi állapot, az esztétikus külső, az önbizalom jelentős mértékben fokozza a munkatársak teljesítőképességét és -készségét. Minden vállalat teljesítménye alapvetően a foglalkoztatottak teljesítményétől függ. A szellemi kvalitások, iskolázottság, kapcsolatrendszerek, speciális ismeretek és a motiváltság mellett a dolgozók teljesítményét alapjaiban befolyásolja a fizikai kondíció és az egészség vagy éppen a megbetegedésre való hajlam. Nem csupán a betegségek következtében kieső napok, hanem a csökkent munkavégző képesség és az indiszponáltságból fakadó alulmotiváltság is jelentős bevételkieséshez és felesleges kiadásokhoz vezet.
A gyenge immunrendszer, az állandó stressz és a nem megfelelő táplálkozás fogékonnyá teszik a dolgozókat a fertőző betegségekre. Az ülő életmódból és mozgáshiányból fakadó gerincproblémák indiszponálttá tehetik a munkatársakat, vagy súlyosabb esetekben hosszabb betegállományt eredményezhetnek.

Az vitalzone cikksorozataiban friss információkhoz juthatsz a legújabb fitnesz trendekről és edzésmódszerekről, az egészséges táplálkozás alapelveiről és különböző irányzatairól és  hasznos tanácsokat kaphatsz az életmódváltás problémás területeivel kapcsolatban.
A Fogyiblog és a Sikersztorik rovatban a sikeres 5%-ba tartozókról olvashatsz, akikkel nap – mint nap találkozunk itt  Gödöllőn. Ezek az emberek vallanak arról a rögös útról, ami a sikerhez vezetett:
-  elmondják, hogy az életmódváltásban nincsenek csodaszerek, rövidebb utak, titkok, csak  kőkemény munka és szenvedélyes elhatározás,
- megismerhetjük sikertervüket, amihez következetesen tartották magukat és megingathatatlanul hittek benne,
-  vallanak majd arról, hogy a rossz szokásaikat miként sikerült újakra  cserélni és hogyan segítette vagy gátolta őket  közvetlen környezetük,
- elmesélik, honnan vették azt a hatalmas belső erőt, ami végig motiválta őket, azt a szenvedélyt, amivel képesek voltak mindig eggyel többször megpróbálni, mindig eggyel többször felállni, mint a többiek
-  megtudhatjuk, hogy milyen az életük a sikerek után, milyen új célokat tűztek ki maguk elé.
A Receptek rovatban egészséges, a mai rohanó világban is könnyen elkészíthető ételek leírásahoz juthatsz, Tápanyagtáblázatunkban megtalálod a főbb élelmiszerek kalóriatartalmát és tápanyag összetételét.
A Beszéljük meg blogban választ kaphatsz az életmódváltás problémás területein felmerülő kérdésekre, Online tanácsadás szolgátatásunkkal azoknak szeretnénk segíteni, akik nem tudnak személyesen eljönni Gödöllőre.


Az vitalzone  segítséget nyújthat minden olyan embernek, aki hisz a sport, a helyes táplálkozás, a regeneráció  és az önismeret egészségmegőrző hatásában.  A sikeres életmódváltás egy komoly önismereti kaland, amely nem csak az alakformálásról és az étrendről szól, hanem arról is, hogy milyen ember vagy és milyen lesz a hátralévő életed!  Csodát nem ígérünk. Nem is ígérhetünk, hiszen a csoda benned van. Találd meg, valósítsd meg önmagad !
                                                                         
 Magamról röviden:

 Joósz Andrea vagyok, 1990-ben kerültem Gödöllőre, ahol Környezetgazdálkodási Agrármérnök ill. Külkereskedelmi Üzletkötő diplomát szereztem. A sport gyerekkorom óta jelen volt az életemben, anyukám testnevelő tanárként és aerobik edzőként dolgozott. Bár soha nem voltam élsportoló, de a saját olimpiámat megnyertem: harmonikus családban élek, van egy gyönyörű kisfiam a rendszeres edzéseknek köszönhetően szebb lett a külsőm és boldogabb lett az életem. Személyi edzőként 11 éve dolgozom a HS Sportcentrumban, ahol hétköznapi emberekkel foglalkozom, akik minden edzés után győztesnek érezhetik magukat, legyőzik az akadályokat és megvalósítják önmagukat. 2009 szeptemberétől harcművészeti személyi edzéseket is tartok. A karate területén elért övfokozataim: Wado-Ryu  Karate 1. dan, Kyokushin Karate 3. kyu, Okinawa Goju-Ryu Karate 4. kyu. Német és angol felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezem, szívesen vállalok edzést külföldi vendégek részére is. BemutatkozásJelenleg asztrológiát tanulok, hogy segítsek megteremteni vendégeimnek a test-lélek-szellem harmóniáját azáltal, hogy egyre jobban megismerik önmagukat. Szeretem a munkámat, örömöt okoz, hogy vendégeimet megismertethetem a kardio - és súlyzós edzésmódszerekkel, ill. a harcművészet fogásaival és hozzájárulhatok egészségi állapotuk javításához. Munkám során  egyénre szabott életmódprogramokat tervezek és az egészségmegőrzésre, életmódváltásra  ill.  a jó közérzet kialakítására helyezem a hangsúlyt. 
A POLAR cég pulzusmérőit a kezdetektől fogva használom, elengedhetetlennek tartom az edzések során az egyénre szabott, optimális terhelés betartását. Vendégeim 90%-a saját pulzusmérővel rendelkezik és edzésnaplót vezet.
Munkám alapvetően  FUNKCIONÁLIS TRÉNING - re épül, amit nagymértékben befolyásol küzdősport múltam. Számos, a küzdőspotból vett elemet alkalmazok az edzéseimen. A funkcionális tréning lényege, hogy a mindennapi életből vett mozdulatokat használ (guggolás, kitörés, emelés, rotáció) és/vagy kapcsol össze (guggolás-fej fölé emelés, kitörés-oldalemelés stb.) aktív erőkifejtés közben. A cél minél több izomcsoportot megmozgatni minden egyes gyakorlat során.
A Funkcionális Tréning egy olyan edzésmódszer, amelynél az egyes izomcsoportokat nem izoláltan, hanem különböző mozgásmintákba integráltan gyakoroltatom. Ezért „integrált tréning”-ről is beszélhetünk. Az ízületeket és izmokat minden lehetséges dimenzióban / síkban  ún. lánc-szisztémában mozgatom,  ezáltal teljesítményük javul, és a hétköznapokban „funkcionálisabban” működhetnek.
A tréninget saját testsúlyunkkal végezzük, de színesíthetjük, nehezíthetjük az edzést a Funkcionális Tréning eszközeivel.

A funkcionális tréning alapelvei:
•        Nem izmokat edzünk, hanem mozdulatokat gyakorolunk
•        Minden mozdulat több ízületet vesz igénybe
•        Minden mozdulat legalább két síkban zajlik
•        Minden mozdulat megszólítja a szenzomotórikumot
•        A mozdulatokat a neutrális test- ill. ízületi helyzetekből indítjuk
•        Egy mozdulatnál először stabilizálunk, és csak azután indítjuk el a mozgást
•        Egy gyakorlat kivitelezésénél és az ismétlések számánál a mozgásminőség a döntő
•      Minden mozdulatot olyan módon, olyan tempóban kell végezni, hogy az edzésen résztvevő képes legyen mindezt kontroll alatt tartani



A FUNKCIONÁLIS TRÉNING előnyei a hagyományos súlyzós/gépes erőedzéssel szemben:

Hagyományos edzés
•        egy izomra fókuszál
•        ülve vagy támasztott pozícióban végezzük
•        izolált és kevésbé funkcionális mozgásminta
•        a keringési rendszerre kevésbé van hatással
•        a gépeken az ízületi szalagoknak a vezetett mozgás miatt kevésbé kell stabilizálni
 
Funkcionális tréning
•        több izmot stimulál egyszerre
•        a törzsizmok stabilizálnak, ezáltal egyidejűleg azokat is fejlesztjük
•        gyakorlatias, funkcionális mozgásminta
•        komoly terhelés a keringési rendszerre is
•        az ízületi szalagok is aktívan részt vesznek a stabilizálásban

Amikor az egyensúlyozásra kényszerítő eszközöket is használom, koncentráltan kényszerülnek dolgozni az egyensúlyi helyzet megtartásáért felelős izomcsoportok is. Így gyorsabban és arányosabban fejlődnek izmaink, mint stabil alátámasztás estén, ezért azoknak is érdemes használni ezt az edzésmódszert, akik rövid idő alatt szeretnének feszes, kidolgozott, szálkás izomzatot.

Minden mozgásmintát az edzést végző személy napi igényeihez lehet igazítani. A módszer ezen sajátossága mind az élsportolóknak, mind a szabadidő sportolóknak, mind az átlagembereknek hasznára válnak.



                                                                          






 


címkék: verseny