notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Az immunrendszer erősítése hatékonyan

Az immunrendszer erősítése hatékonyan

hirdetes

A legyengült immunrendszer (vitamin- és mozgáshiány) miatt könnyen megbetegedhetünk! Hogy elkerüljük ezeket a kellemetlen betegségeket meg kell erősítenünk immunrendszerünket. Megmutatjuk, hogyan:

Hasznos tanácsok az immunrendszer erősítéséhez

Mit tehetünk az immunrendszer erősítéséért?

 

Sokan nem tudják, de az immunrendszer erősítése a lúgosító étkezés által is hatékonyan elérhető. Ha szerevetünkben a savas hatás van nagyobb arányban, akkor könnyebben megbetegszünk. Az egyensúly helyreállítása érdekében lúgos hatású ételeket kell fogyasztanunk. Ilyen a legtöbb zöldség, és néhány gyümölcs is. A friss tejtermékek még lúgosító hatásúak, míg a hosszú tároláson átesettek már savas hatásúak. A telített zsírokat (vaj) kerüljük és helyette a telítetlen zsírokat (Oliva olaj) válasszuk.


Fontos az is, hogy mit iszunk. Kerüljük a sok „műitalt” és igyunk vizet, ásványvizet. Igyunk minél többet, mert a folyadékbevitelnél nemcsak a minőség, de a mennyiség is számít.
 

 

Ezekkel erősítsd az immunrendszeredet

 

Ha valaki stresszes életet él, az nemcsak az immunrendszert gyengíti, hanem egész életére negatív hatást gyakorol. A stressz minél nagyobb, annál károsabb hatást gyakorol szervezetünkre. De megállíthatjuk a káros folyamatot. Rengeteg stressz oldó technika létezik, ami hatékonyan alkalmazható. Az emberek nagy része elfogadja, hogy stresszes életet él, de ennek nem kell így lenni, egy kis szemléletmód váltás, és máris más színben látjuk a problémáinkat. A nyugodtabb élet nem csak immunrendszerünknek tesz jót, hanem az élet bármely területén pozitívan hat.

hirdetes

 

A legtöbb ember vitaminokkal védi immunrendszerét. Ez a népszerű módszer az egyik leghatékonyabb lépés immunrendszerünk erősítése során. A vitaminok közül az immunrendszer teljesítőképességéhez nélkülözhetetlen a C-vitamin, A-vitamin, E-vitamin.
hirdetes
 
C-vitamin: zöldpaprika, paradicsom, burgonya, fejes saláta, káposzta, brokkoli, kelbimbó, karfiol, áfonya, som, szeder, ribizli, csipkebogyó, narancs, citrom, grapefruit.
 
A-vitamin: máj, vese, szív, tojássárgája, tengeri halak, narancsfélék, sötétzöld leveles zöldségek, paradicsom, répa, paraj, kajszibarack, kelkáposzta, sárgadinnye, sütőtök, pirospaprika.
 
E-vitamin: növényi olajok, zöldnövények, virágpor, méhpempő, méz, gabona magvak, a csíráztatott magvakból nyert olajok.

 

Aktív életmód 

Az aktív életmód főleg a sok mozgásban mutatkozik meg. Ha egész nap ülünk, heverünk, azzal immunrendszerünknek sem teszünk jót. Bár a folyamatok nem közvetlen viszonyban hatnak egymásra, de az eredmény ugyanaz lesz. A sok állott levegőn a tv előtt heveréstől gyengül az immunrendszerünk. Gyakran menjünk ki a friss levegőre, és végezzünk célzott mozgást.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Ezzel az öt lépéssel véget vethetünk egy mérgező kapcsolatnak

2019-09-12

Ezzel az öt lépéssel véget vethetünk egy mérgező kapcsolatnak

Hogyan szabadulhatunk meg egy mérgező kapcsolatból? Segítségképpen íme öt gyakorlati lépés Philip Zimbardo és Rosemary Sword szociálpszichológusok Időperspektíva-módszer a gyakorlatban című könyvéből.

A stressz okozza a gyomorfekélyt? – Tíz

2019-09-11

A stressz okozza a gyomorfekélyt? – Tíz "gyógyító" mítosz

Az utóbbi évtizedekben számos teória, alternatív gyógymód született, amely sokszor még az orvostudomány alaptételeit is megkérdőjelezi. Sokszor gyógyítatlan betegségeknél, gyakran a rák esetében bukkannak fel az univerzális csodaszer-elméletek.

Mitől is vagy igazán nő?!

2019-09-02

Mitől is vagy igazán nő?!

Ahhoz, hogy valaki nőies legyen, elég pár ruha, némi pipere és egy jól belőtt haj.

Lebegéstartály: „negyven perc felért ötórányi mély alvással”

2019-08-28

Lebegéstartály: „negyven perc felért ötórányi mély alvással”

Ki ne vágyna tökéletes nyugalomra, ha csak rövid időre is? Egy jónéhány évtizede létező módszer, amely már itthon is elérhető újfajta felfrissülést ígér. Nem kell hozzá más, mint egy speciális tartály testmeleg sós vízzel, ahol teljes csönben és sötétségben lebeghetünk.

Egyszerű trükkök, amivel növelheted az önbizalmadat

2019-08-19

Egyszerű trükkök, amivel növelheted az önbizalmadat

A legtöbb nő sajnos nem rendelkezik elég önbizalommal. Pedig mindegyikük gyönyörű és különleges kortól, testalkattól függetlenül. A következőkben adunk néhány hasznos, mégis egyszerű tanácsot, melyek segítségével növelheted az önbizalmadat!

Ismerd meg a nő erejének pilléreit

2019-08-07

Ismerd meg a nő erejének pilléreit

A belőle fakadó és benne átfolyó Hit, Álom és Szeretet, mely képes arra, hogy megtartsa a legnehezebb terheket, és támaszul szolgáljon A Férfinak.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
88 675
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 910 410
Közösség

Szótár

Lándzsás útifű

(Plantago lanceolata)   Eredete, élőhelye   A lándzsás útifű Európában és... Tovább

Dietetikus

A dietetikus élelmiszertudománnyal, táplálkozástudománnyal foglalkozó szakember. Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 201

Átlagos értékelés: 4.9