notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Az immunrendszer erősítése hatékonyan

Az immunrendszer erősítése hatékonyan

hirdetes

A legyengült immunrendszer (vitamin- és mozgáshiány) miatt könnyen megbetegedhetünk! Hogy elkerüljük ezeket a kellemetlen betegségeket meg kell erősítenünk immunrendszerünket. Megmutatjuk, hogyan:

Hasznos tanácsok az immunrendszer erősítéséhez

Mit tehetünk az immunrendszer erősítéséért?

 

Sokan nem tudják, de az immunrendszer erősítése a lúgosító étkezés által is hatékonyan elérhető. Ha szerevetünkben a savas hatás van nagyobb arányban, akkor könnyebben megbetegszünk. Az egyensúly helyreállítása érdekében lúgos hatású ételeket kell fogyasztanunk. Ilyen a legtöbb zöldség, és néhány gyümölcs is. A friss tejtermékek még lúgosító hatásúak, míg a hosszú tároláson átesettek már savas hatásúak. A telített zsírokat (vaj) kerüljük és helyette a telítetlen zsírokat (Oliva olaj) válasszuk.


Fontos az is, hogy mit iszunk. Kerüljük a sok „műitalt” és igyunk vizet, ásványvizet. Igyunk minél többet, mert a folyadékbevitelnél nemcsak a minőség, de a mennyiség is számít.
 

 

Ezekkel erősítsd az immunrendszeredet

 

Ha valaki stresszes életet él, az nemcsak az immunrendszert gyengíti, hanem egész életére negatív hatást gyakorol. A stressz minél nagyobb, annál károsabb hatást gyakorol szervezetünkre. De megállíthatjuk a káros folyamatot. Rengeteg stressz oldó technika létezik, ami hatékonyan alkalmazható. Az emberek nagy része elfogadja, hogy stresszes életet él, de ennek nem kell így lenni, egy kis szemléletmód váltás, és máris más színben látjuk a problémáinkat. A nyugodtabb élet nem csak immunrendszerünknek tesz jót, hanem az élet bármely területén pozitívan hat.

hirdetes

 

A legtöbb ember vitaminokkal védi immunrendszerét. Ez a népszerű módszer az egyik leghatékonyabb lépés immunrendszerünk erősítése során. A vitaminok közül az immunrendszer teljesítőképességéhez nélkülözhetetlen a C-vitamin, A-vitamin, E-vitamin.
hirdetes
 
C-vitamin: zöldpaprika, paradicsom, burgonya, fejes saláta, káposzta, brokkoli, kelbimbó, karfiol, áfonya, som, szeder, ribizli, csipkebogyó, narancs, citrom, grapefruit.
 
A-vitamin: máj, vese, szív, tojássárgája, tengeri halak, narancsfélék, sötétzöld leveles zöldségek, paradicsom, répa, paraj, kajszibarack, kelkáposzta, sárgadinnye, sütőtök, pirospaprika.
 
E-vitamin: növényi olajok, zöldnövények, virágpor, méhpempő, méz, gabona magvak, a csíráztatott magvakból nyert olajok.

 

Aktív életmód 

Az aktív életmód főleg a sok mozgásban mutatkozik meg. Ha egész nap ülünk, heverünk, azzal immunrendszerünknek sem teszünk jót. Bár a folyamatok nem közvetlen viszonyban hatnak egymásra, de az eredmény ugyanaz lesz. A sok állott levegőn a tv előtt heveréstől gyengül az immunrendszerünk. Gyakran menjünk ki a friss levegőre, és végezzünk célzott mozgást.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
301 984
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 426 371
Közösség

Szótár

Genetika

A genetika, magyar nevén örökléstan az élőlények sejtjeben lévő infomációhalmaz... Tovább

Mozgáskoordináció

  Azon képesség, amely a mozgások végrehajtásának célszerű szabályozását segíti... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 201

Átlagos értékelés: 4.9