Az immunrendszer erősítése hatékonyan

Az immunrendszer erősítése hatékonyan

A legyengült immunrendszer (vitamin- és mozgáshiány) miatt könnyen megbetegedhetünk! Hogy elkerüljük ezeket a kellemetlen betegségeket meg kell erősítenünk immunrendszerünket. Megmutatjuk, hogyan:

Hasznos tanácsok az immunrendszer erősítéséhez

Mit tehetünk az immunrendszer erősítéséért?

 

Sokan nem tudják, de az immunrendszer erősítése a lúgosító étkezés által is hatékonyan elérhető. Ha szerevetünkben a savas hatás van nagyobb arányban, akkor könnyebben megbetegszünk. Az egyensúly helyreállítása érdekében lúgos hatású ételeket kell fogyasztanunk. Ilyen a legtöbb zöldség, és néhány gyümölcs is. A friss tejtermékek még lúgosító hatásúak, míg a hosszú tároláson átesettek már savas hatásúak. A telített zsírokat (vaj) kerüljük és helyette a telítetlen zsírokat (Oliva olaj) válasszuk.


Fontos az is, hogy mit iszunk. Kerüljük a sok „műitalt” és igyunk vizet, ásványvizet. Igyunk minél többet, mert a folyadékbevitelnél nemcsak a minőség, de a mennyiség is számít.
 

 

Ezekkel erősítsd az immunrendszeredet

 

Ha valaki stresszes életet él, az nemcsak az immunrendszert gyengíti, hanem egész életére negatív hatást gyakorol. A stressz minél nagyobb, annál károsabb hatást gyakorol szervezetünkre. De megállíthatjuk a káros folyamatot. Rengeteg stressz oldó technika létezik, ami hatékonyan alkalmazható. Az emberek nagy része elfogadja, hogy stresszes életet él, de ennek nem kell így lenni, egy kis szemléletmód váltás, és máris más színben látjuk a problémáinkat. A nyugodtabb élet nem csak immunrendszerünknek tesz jót, hanem az élet bármely területén pozitívan hat.

 

A legtöbb ember vitaminokkal védi immunrendszerét. Ez a népszerű módszer az egyik leghatékonyabb lépés immunrendszerünk erősítése során. A vitaminok közül az immunrendszer teljesítőképességéhez nélkülözhetetlen a C-vitamin, A-vitamin, E-vitamin.
 
C-vitamin: zöldpaprika, paradicsom, burgonya, fejes saláta, káposzta, brokkoli, kelbimbó, karfiol, áfonya, som, szeder, ribizli, csipkebogyó, narancs, citrom, grapefruit.
 
A-vitamin: máj, vese, szív, tojássárgája, tengeri halak, narancsfélék, sötétzöld leveles zöldségek, paradicsom, répa, paraj, kajszibarack, kelkáposzta, sárgadinnye, sütőtök, pirospaprika.
 
E-vitamin: növényi olajok, zöldnövények, virágpor, méhpempő, méz, gabona magvak, a csíráztatott magvakból nyert olajok.

 

Aktív életmód 

Az aktív életmód főleg a sok mozgásban mutatkozik meg. Ha egész nap ülünk, heverünk, azzal immunrendszerünknek sem teszünk jót. Bár a folyamatok nem közvetlen viszonyban hatnak egymásra, de az eredmény ugyanaz lesz. A sok állott levegőn a tv előtt heveréstől gyengül az immunrendszerünk. Gyakran menjünk ki a friss levegőre, és végezzünk célzott mozgást.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

2019-04-16

Aludj, mint a bunda: 7 tipp álmatlanság ellen

Álmatlansággal küzdesz? Íme 7 pofonegyszerű tipp, amit ha betartasz, akár már ma éjjel úgy alhatsz, mint a bunda. Szervezetünk megfelelő működéséhez a pihentető alvás elengedhetetlen, most ebben segítünk.

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

2019-04-15

15 perces reggeli jóga, hogy jól induljon a napod

A jóga feltölt, kiegyensúlyozottá tesz, formálja a testet, hozzájárul a lelki béke eléréséhez. Jógázni jó, de nem csak este, vagy munka után. Íme egy 15 perc alatt elvégezhető gyakorlatsor reggelre, hogy jobban induljon a napod.

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

2019-04-05

15 nap 15 tipp, hogy kiegyensúlyozottabb életet élj

15 napon keresztül tedd meg ezt az egy-egy dolgot, hogy kiegyensúlyozottabb és boldogabb életet élj. 15 nap és 15 tipp a boldogabb, pozitívabb életért. Érezd jól magad a bőrödben.

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

2019-04-03

7 nyújtógyakorlat, amitől pillanatok alatt hajlékonnyabbá válsz

7 egyszerű, de nagyszerű nyujtógyakorlat, amiktől pillanatok alatt hajlékonyabbá válsz. Próbáld ki ezeket a gyakorlatokat és élvezd, ahogy tested rugalmasabbá, hajlékonyabbá válik.

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

2019-03-26

Hízhatsz-e a fogamzásgátlótól? Utánajártunk!

Hízás fogamzásgátló szedésétől? Lehetséges? Van összefüggés? Utánajártunk, hogy számíthatsz-e súlynövekedésre a fogamzásgátló szedésétől. Íme a szakmai álláspont!

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

2019-03-19

Edzés kismamáknak az erőnlét fenntartásához

Összeszedtünk négy olyan gyakorlatot, amelyeket kismamák is elvégezhetnek, hogy erőnlétüket fenntarthassák akár a mindegyik trimeszterben. A gyakorlatokat egyszerűen, otthon is el lehet végezni, és nem több 5 percnél! Mutatjuk is a gyakorlatokat!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
169 032
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
863 503
Közösség

Szótár

Körte típusú elhízás

A körte típusú elhízás során az alma típusú elhízással szemben nem a hasra, hanem a... Tovább

Nyírfacukor

    Mi is az a nyírfacukor   A nyírfacukor egy fehér,édes,... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 201

Átlagos értékelés: 4.9