A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd és lendületed egész évben kitartson

hirdetes

A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd egész évben kitartson

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Hivatalosan már a tavasz is elkezdődött, már 3 hónapja tapossuk az új esztendőt. De vajon neked kitart a lendületed? Bízom benne, hogy neked igen, de nekem őszintén be kell vallanom, most eljutottam arra a pontra, hogy szükséges némi motivációt találnom az elkövetkezendő hónapokra, hogy végig kitartsak a célom mellett. Ezért most veled is ismertetem, hogy mi az a 3 módszer, amivel nyíl egyenesen tudsz haladni a célod felé.

A kitartás titka - 3 módszer arra, hogy a motivációd egész évben kitartson és ne add fel

 

Ahogy telnek a hetek és napok, arra lettem figyelmes, hogy egyre könnyebben meggyőzöm magamat arról, hogy egy extra kocka csoki senkinek sem árt. De mindnyájan tudjuk, hogy nagyon is árt, hiszen ez egyenes út a régi rossz szokások felé, amik aztán szépen meggátolnak bennünket az áhított cél elérésében. Mert ez után jön majd az, hogy ha egy napot kihagyok, az még nem a világ vége, aztán pedig 1 hónap múlva rájövünk: semmi sem változott! Ahhoz, hogy ezt elkerüljük, 3 olyan pofon egyszerű dolgot kell követnünk, amikre nem is gondolunk első körben! Lássuk mik ezek!

 

1.    Határozd meg az időkeretet!

 

hirdetes

Ez az első és legfontosabb lépés, és ezt a  legnehezebb betartani is, jól tudom. De kezdjük az alapokkal. Először is adj magadnak egy reális célt, hogy mikorra és mennyit szeretnél változni. Valami egzotikus helyre mész nyaralni? Az időpont is meg van már? Szuper, akkor te már pontosan tudod, mikorra szeretnéd elérni az áhított alakot. Ezt az időkeretet felállítani és betartani nagyon fontos, két dolog miatt is. Az egyik, hogy nincs több kifogás és halogatás, hogy majd holnaptól elkezdem: kezd el most! A másik, hogy ha elképzeled magad a folyamat végén, akkor tarts ki emellett. Azaz a heti edzéseidet ne hagyd ki, ne add fel vagy csalj a diétáddal stb. Mert ha arra gondolsz, +így fogok kinézni pár hónap múlva”, akkor az valóban legyen is úgy! Ez a fajta időkeret azért is fontos, mert motivációt ad számunkra, valamit végeredményt, hiszen van egy időpont, amikor konkrétan learathatjuk munkánk gyümölcsét.

hirdetes

Ez persze nem azt jelenti, hogy utána fel kell mindent adni, el kell dobjuk magunktól az összes súlyzót, és holnaptól visszatérhetünk a régi rossz szokásainkhoz és helytelen életmódunkhoz. Nem, viszont az időre elért eredmény további lendületet és motivációt ad ahhoz, hogy folytassuk, új célokat tűzzünk ki magunk elé, és folytassuk amit elkezdtünk. Ez az életmódváltás alapja. Ez egy hosszú távú befektetés, amiért a szervezetünk rendkívül hálás lesz, mi pedig roppant büszkék. Na meg amúgy is… milyen jól fogunk kinézni a strandon egy apró kis bikiniben, miközben koktélt szürcsölünk? Legyen ez az ünneplése az elért céljaidnak, és a motiváció ahhoz, hogy érdemes ezt tovább csinálni, nem pedig feladni.
 

Ne maradj le a másik két módszerről sem, lapozz tovább!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő alakformálás egészséges életmód életmód

Szótár

Objektív edzésterhelési összetevők (külső terhelés)

  Objektív összetevők a terhelés intenzitása, időtartama, ingersűrűsége, terjedelme... Tovább

purinszegény diéta

Ízületi problémák esetén a fájdalom néha elviselhetetlen. A fájdalom csökkentését... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.