notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A legjobb hasizomgyakorlatok, nézd meg te is, hogyan végezheted helyesen

A hasizomgyakorlatokról Sasától

Kiss Sándor - Sasa
hirdetes

Hasizom esetében tényleg a konyhanyelv lesz a legegyszerűbb, és ha nem akarjuk bonyolítani, akkor, aki tanulta az úgyis többet tud, aki nem annak meg legyen elég annyi, hogy a törzs előre és oldalra hajlításában játszanak szerepet.

A hasizomgyakorlatokról

 

Hajlítás, vagyis itt már látszik, hogy a hátad nem maradhat egyenes. Ez főként akkor lesz hasznos infó, amikor pl függésben vagy könyök támaszban húzod fel a térded. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy csak vízszintesig húzzák fel a combjukat, csakhogy ez egy nagyon pici izmot dolgoztat csak, az úgynevezett csípő horpasz izmot. Ahhoz, hogy ez a gyakorlat egy jó kis hasazás legyen, fentebb kell húzni a térded, ez pedig csak akkor fog létrejönni, ha a csípőd behajlik.

 

Ha könyöktámaszban csinálod, akkor 99%, hogy a keretnek van hátulja, ami a hátadat megtámasztja. Amíg csak vízszintesig húzod fel a térded, addig a csípőd is hozzáér. Viszont, amint magasabbra húzod, a csípőd elemelkedik tőle és ez lesz az a pont, amire neked szükséged van.

hirdetes

 

Szerző: Kiss Sándor - Sasafitness

A hasizomgyakorlatokról

 

Teljes felülés, hasprés, döntött padon történő felülés, mind-mind a has izmait fogja dolgoztatni.


hirdetes
Oldalt is találhatók has izmok, amik egymásnak ellentétesen működnek, így jöhet létre az, hogy pl. egyenes törzzsel oldalra tudsz dőlni. Ezzel egyébként a gyakorlatot is elárultam.


Nagyon jó hasizom erősítő gyakorlat még az alkartámasz. Itt az elején nem árt egy kis segítség, hogy tudd, mikor egyenes a hátad, jól tartod-e magad, nem fordul-e el a csípőd valamelyik irányba. Itt is igaz, hogy akkor lesz egyenes a hátad, ha behúzod a hasad.


Oldalsó alkartámasz is végezhető viszont erre is igaz, hogy általában azért végzik, mert arra alapozna, hogy az úszógumi kisebb lesz. Nem lesz! Sőt, még a zsírt is feltolja a megvastagodott izom. Lehet csinálni és kell is, de tudni kell, hogy ettől még senkinek nem lett kisebb az úszógumija.


Derék és hátfájósoknak pedig nagyon jó alternatívákat fog adni egy személyi edző, amikor összeállítja az edzéstervet!

 

Szerző: Kiss Sándor - Sasafitness

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Tesztoszteron – nőknek is?

2019-06-17

Tesztoszteron – nőknek is?

A férfiak sokkal többet termelnek és sokat is használnak, azonban a nők is nagyon érzékenyek a tesztoszteronra. Ha alacsony a tesztoszteron szinted, gyengülnek a csontjaid, csökken az izomzatod feszessége, és csökken a szexuális vágy is benned.

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

2019-06-13

Miért veszélyes az alacsony testzsír százalék?

Az egészséges testzsírszázalékod – amennyiben egészséges nő vagy, sosem kellene, hogy 10% alá csökkenjen. A férfiak képesek a testzsírszázalékukat egészen 4%-ig csökkenteni az egészségük veszélyeztetése nélkül, de ez a lányok esetében nem így van.

Tényleg működnek a zsírégetők?

2019-05-23

Tényleg működnek a zsírégetők?

Manapság már számos „csodabogyót” és módszert találhatunk az interneten, amelyek gyors fogyást ígérnek. Nos, ezekben sajnos nem szabad hinni, hiszen amilyen gyorsan esetleg képesek segíteni rajtunk (no persze igen drágán), olyan gyorsan vissza is szaladnak ránk a kilók.

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

2019-05-23

Hogyan javíthatod egyensúlyodat - és miért olyan fontos?

Az edzések során általában célként kevesen tűzik ki maguk elé az egyensúly javítását. Azonban igen fontos ez is, hiszen a jobb egyensúly az élet minden területén pozitív előnyökkel jár. Lássuk, miért is olyan fontos a megfelelő egyensúly fejlesztése.

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

2019-05-03

7 Alapvető edzőtermi szabály, amelyeket tudnod kell

Az edzőteremben is vannak kimondatlan alapvető szabályok, amelyeket érdemes betartani. Ezek az edzőtermi etikett szabályok sokaknak alapvetők, mégis érdemes róluk beszélni, hiszen kezdőként jó, ha tisztában vagy velük. Lássuk, mire kell odafigyelned, ha lemész a konditerembe.

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

2019-04-17

Csak 15 perced van? Itt a tökéletes edzés az alakformáláshoz!

A rövid, de intenzív edzések is lehetnek ugyanolyan hatékonyak, mint a hosszú edzések. Ha csak 15 perced van, de szeretnél formába jönni, akkor ezt a lépcsős edzéstervet neked találták ki. Mindössze 15 perc alatt mind a lábaidban, mind a farizmokban garantált lesz a másnapi izomláz. Mutatjuk, hogyan.

hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
72 628
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 526 776
Közösség

Szótár

B6-vitamin

Piridoxin. A piridoxin-koenzimek részt vesznek az aminosav anyagcserében, a zsírok... Tovább

GI-diéta

Dietetikusunkkal egyetértve mindig fontosnak tartottam a fogyás folyamatában a GI - szerepét.... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.9