A guggolás művészete

hirdetes

A guggolás művészete

GB
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Látszatra a guggolás egyszerű gyakorlatnak tűnik. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed. Ez a mozgás érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. A guggolás megdolgoztatja a combizmokat, a csípő- és a farizmokat, a lábbicepszet és a hátizmok alsó részét. A hasi, a felső háti, a vádli- és a vállizmokat is igénybe veszi.

Guggolás fontossága

 

A guggolások végrehajtása előtt vedd számításba a következő tényezőket:

 

  • Könnyű súlyt használj, amíg nem sajátítod el a mozgás mechanikáját ( testsúly 25%-a, pl.: 20 kg-os olimpiai rúd, vagy 10-15 kg-os tárcsa),
  • Kezdetben a mozgás formára összpontosíts , nagy ismétlésszámmal,
  • hirdetes
  • Amint az erőd növekszik a súlyzók nagyságát 5%-al vagy ennél kisebb arányba emeld,
  • Fontos, hogy a felsőtested kellően erős legyen ahhoz, hogy a súlyokat alá tud támasztani.

 

Forrás: https://shop.builder.hu/guggolas-a2571

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő alakformálás edzésmódok fitness

Szótár

Keményítő

  A keményítők bonyolultabb összetételű szénhidrátok. A keményítő fehér,... Tovább

Kakukkfű

Latin neve: Thymus serpyllum   Eredete, élőhelye   A Földközi-tenger térségében... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.