9 tuti tipp a nyári formához

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

H.Róbert
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A nyár hivatalosan június 21-én kezdődik, de igazából a nyári szezont onnantól számíthatjuk, amikor már strandolni, és egyéb szabadtéri programokat lehet csinálhatunk. 
Sokan szeretnének a nyárra a legjobb formájukba kerülni, de mégis gyakran elkésnek vele. Ha te is így jártál, ne ess pánikba még bőven van időd formába hozni magad, ha megfogadod a következő tippjeinket. 
 

Tuti tippek a nyári formához

1.    Igyál sok vizet!


Nyáron különösen nagy figyelmet kell szentelni annak, hogy pótold a napi folyadék szükségletedet. Erre természetesen a víz a legalkalmasabb. Bármilyen csábító is lehet egy hideg jeges tea, vagy egy üdítő, ezek mind tele vannak cukrokkal és különböző mesterséges anyagokkal. Ha oda figyelsz, hogy napi 2-3 liter vizet megigyál, biztosan észre fogod venni magadon a pozitív hatásait. 

 

2.    Sétálj!


A mozgás alatt nem muszáj mindig valami intenzív kimerítő edzésre gondolni. A séta ugyan olyan hatékony tud lenni, mint bármi más. Télen és hidegebb időkben valószínűleg sokunknak nincs kedve elhagyni a házat csak ha muszáj. Azonban most, hogy itt a jó idő, rengeteg lehetőség nyílik meg előttünk a szabadban. Minden nap egy kis séta az erdőben, parkban vagy akár a városban jót fog tenni az egészségednek és rengeteg kalóriát is égetsz el vele. Ha tudsz, tölts le a telefonodra lépés számlálót, és mérd hány lépést tettél meg aznap. Növeld a távot időről-időre. 

hirdetes

 

3.    Sok zöldség és gyümölcs!

hirdetes


Azt hiszem azt már mindannyian tudjuk, hogy a zöldségek és gyümölcsök rendszeres napi fogyasztása elengedhetetlen fontosságú az egészséges étrend kialakításában. Rengeteg, a szervezetünk számára szükséges vitamin és ásványi anyag található bennük.  Ha komolyan gondolod a bomba nyári formát, akkor ezek fogyasztása nélkül bizony nehéz dolgod lesz elérni azt.

 

4.    Pihend ki magad! 


Az elegendő mennyiségű alvás az élet minden terén fontos. Fáradtan nem lesz elég energiád, hogy munka vagy iskola után még sportolj, illetve a megfelelő táplálkozásra is odafigyelj. Kipihenten energikusabb, jobb kedvű leszel. Igyekezz napi 7-9 óra alvást biztosítani magadnak. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.