Végezd el ezt a 6 japán gyakorlatot az egészségesebb életért!

6 japán gyakorlat az egészségesebb és hosszabb életért

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Mindannyian szeretnénk egészségesebben élni, és hosszabb időt tölteni szeretteink társaságában. Ha az örök élet titka még nem is létezik, az élettartamunkat jelentősen megnövelhetjük, ha odafigyelünk magunkra. Ismerd meg te is ezt a 6 egyszerű japán gyakorlatot, és építsd be a mindennapjaidba!

6 japán gyakorlat az egészségesebb életért

 

Katsuzo Nishi egy japán mérnök és aikido tanár, aki gyermekkorában nagyon gyenge volt, ezért az orvosok azt jósolták neki, hogy nem fogja megélni a 20 éves kort. A szülei természetesen ezt nem akarták annyiban hagyni, ezért egy buddhista kolostorba küldték, ahol 3 évet töltött el, és különféle meditációs technikákat sajátított el, nem is eredmény nélkül. Katsuzo Nishi folyamatosan kereste azokat a módszereket, amikkel javíthatja az egészségét. Ehhez mind keleti, mind európai orvosi könyveket olvasott, 1927-ben pedig ő maga is kiadott egy könyvet, amiben a saját módszereit írta le a test megerősítésére. A könyv mai napig ismert és alkalmazott technikáit fogom most bemutatni nektek.

 

1. Gerinc- és has gyakorlat

 

Gerincünk a helyes testtartásban játszik hatalmas szerepet, amire ha nem figyelünk eléggé, könnyen komoly problémák alakulhatnak ki. A most következő gyakorlaton felül nem csak a nappali órákban, de este is muszáj hatalmas figyelmet fordítani arra, hogy gerincünk rendesen meg tudjon pihenni. A Novetexnél olyan alvásszakértők dolgoznak, akik bármilyen kérdésedre tudnak válaszolni, és ide kattintva segítenek a számodra leginkább ideális matrac kiválasztásában is. Az online matracvásárlásnak köszönhetően pedig gyorsan és egyszerűen megrendelhetjük a terméket, hogy mielőbb élvezhessük a nyugodt és pihentető alvást! De lássuk a gyakorlatot!

hirdetes

 

 

-    Ülj lótuszülésbe és ereszd le kissé a vállaidat. Mozgasd a vállaidat le-fel, közben figyelj a helyes testtartásra. Térj vissza a kiindulási helyzetbe, döntsd a fejed a bal, majd a jobb válladra.

-    Tedd a tenyered a talpadra, majd emeld meg a fejed úgy, hogy az állad felfelé nézzen, ezután hajtsd le, hogy az állad a mellkasodat érje

hirdetes

-    Emeld fel a karodat oldalra, tedd a padlóra és hajlítsd be a könyöködet. Érintsd össze a kezeidet az arcod előtt, majd a hátad mögött, miközben megérinted a mellkasodat az álladdal. Ezután vidd ki oldalra a kezeidet és a lapockáidat érintsd össze. Egyenesítsd ki a hátadat, vidd vissza a fejedet és tartsd ezt a pózt 7 másodpercig.

-    Térj vissza kiinduló pozícióba és ismételd meg az első gyakorlatot. Miközben felfelé mozdítod a vállad, lélegezz be, amikor lefelé, lélegezz ki.

-    Dőlj balra, majd jobbra és ezután pihenj 10 percig.

-    A gyakorlatokat ismételd meg 10-szer. Minden gyakorlat után végezd el a következőt: nyújtsd ki a karjaidat előre, és nézz hátra mindkét vállad felett.
 

Lapozz a többi technikáért!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.