Formálódj te is a következő 5 gyakorlat segítségével

hirdetes

5 egyszerű, 30 másodperces gyakorlat a tökéletes testért!

Szélesi Ferenc
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Mindenki a tökéletes testről álmodozik, sokan azonban csak a kifogásokat keresik, hogy miért nem vágnak bele a munkába. A legnagyobb kifogás az időhiány…éppen ezért hoztam nektek most 5 gyakorlatot, amik 30 másodpercesek, mégis tökéletes testet varázsolhatsz a segítségükkel! 

5 gyakorlat a tökéletes testért

 

5 roppant egyszerű erőgyakorlatot mutatok most nektek, melyek szálkássá, egyben formássá varázsolják az egész testeteket. Mind nőknek, mind férfiaknak ajánlom ezeket a gyakorlatokat, nem kell elmenned konditerembe sem, nem kell hozzá venned semmit, mindössze pár percre van szükséged hozzájuk! Naponta maximum 15 perc…remélem, hogy azért ennyi belefér a zsúfolt napodba! 

 

Azt azért hozzáteszem, hogy pár napos csodát ne várjatok a gyakorlatoktól, kitartónak kell lenned, és emellett is oda kell figyelned az étkezésre és az sem árt, hogyha más mozgásformát is alkalmazol. Gyakorlatokra fel, a következő oldalon megmutatom mind az ötöt! 

 

5 gyakorlat a tökéletes testért

 

1. Guggolás

A gyakorlatot álló testhelyzetből kezdjük, karjainkat emeljük fel, mégpedig úgy, mintha egy labdát tartanánk a kezeink között. Majd guggoljunk le, úgy, mintha a labdával megérintenénk a földet, a gyakorlatot ismételjük 30 másodpercig!

hirdetes

 

 

2. Könyök-fekvőtámasz

Vegyünk fel hagyományos fekvőtámasz pozíciót. Ezután a jobb karunkat engedjük le, de behajlított könyökkel, majd utána a balt is. Ezután egyenesítsük ki a jobb karunkat, majd a balt, és kezdődhet mindenez elölről, 30 másodpercen keresztül.

 

Forrás: Filantropikum

5 gyakorlat a tökéletes testért

 

3. Sziklamászó állás

A jobb kezünket nyújtsuk fel, a bal kezünket tegyük a mellkasunk elé. Ezután kezdjünk sprintelni, közben váltogassuk a kezünket. Itt is 30 másodpercig kell kibírni.

 

 

4. Térdemelés, fekve

Hasaljunk le, az alkarunkkal támasszuk ki magunkat. Emeljük fel a csípőnket, és előbb a jobb, majd a bal térdünket húzzuk a mellkasunk irányába. Fél perc az egész.

hirdetes

 

Forrás: Filantropikum

 

5 gyakorlat a tökéletes testért

 

5. Elrugaszkodó fekvőtámasz

Guggoljunk le, a kezünket tegyük le a földre, majd a lábainkat nyújtsuk egy mozdulattal hátra, mint mikor fekvőtámaszhoz készülődünk. Ezután húzzuk vissza, majd ugorjunk a magasba, és a térdünket közbe húzzuk fel a mellkasunkig. Ez a gyakorlat is fél percig tart.

 

Ha elfáradtunk, tartsunk egy 30 másodperces szünetet, de amíg erőnk van, végezzük a gyakorlatokat.

 

Forrás: Filantropikum

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
alakformálás edzésmódok edzőterem egészséges életmód fitness fogyás fogyókúra

Szótár

F-vitamin

F-vitamin   Az esszenciális zsírsavakat régen a vitaminok közé sorolták. Az emberi... Tovább

Catering

A catering szó egy angol kifejezés, elsődleges jelentése: tömeg-ellátás, tömeg-élelmezés,... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 143

Átlagos értékelés: 4.7