30 nap az életmódváltásért

hirdetes

30 nap az életmódváltásért

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

 

A személyre szabott edzésprogram végső célja az életmódváltás, ami az edzés, a táplálkozás és a  regeneráció megfelelő megosztását ill. a tudatos, jól megtervezett mindennapokat és az önmegvalósítást jelenti. Az egyik legnehezebb dolog a rendszeres, kiegyensúlyozott táplálkozásra való ráállás, a következő 30 napos feladatsor ebben nyújthat segítséget:

1. Nap: Selejtezd ki a hűtőből a 3 leginkább kísértésbe ejtő ételt !
2. Nap: Vásárolj be ! ( friss és fagyasztott gyümölcsök, zöldségek, sovány húsok, sovány sajt, ízesítés nélküli gabonapelyhek, túró, fagyasztott hal, barnakenyér, szójaszeletek, margarin, ásványvíz, édesítőszer )
3. Nap: Egyél meg két adag gyümölcsöt és két adag zöldséget !életmódváltás, személyi edzés, hatékony fogyás
4. Nap: Ebédnél egyél fél adagot a következőkből: rizs, tésztafélék, krumpli, édesség
5. Nap:  Igyál 2l ásványvizet !
6. Nap:  Egyél jó minőségű fehérjét a személyi edződ által kiszámított mennyiségben !
7. Nap:  Egyél a következőkből: tojás, zsírszegény sajt,csirkemell, szója, bab, hüvelyesek
8. Nap:  Készíts valamilyen diétás ételt !
9. Nap:  Nézd meg a vásárolt termékek címkéjét ! ( kalória, fehérje, szénhidrát, zsír )

hirdetes
10. Nap:  Készíts omlettet két tojásfehérjéből és egy egész tojásból
11. Nap: Éttermekben válassz megfelelő ételt !
12. Nap: Írd le mit ettél ma ! Határozd meg, hogy mennyi kalóriát, zsírt és szénhidrátot fogyasztottál !
13. Nap:  Diétás étel készítése !
14. Nap:  Növeld a rostbeviteled ! ( teljes kiőrlésű gabona, bab, zabpehely, körte, lencse )
15. Nap:  Számol ki a ma elfogyasztott zsírok mennyiségét !
16. Nap: Minden étkezéskor hagyd meg az adagod negyedét !
17. Nap:  Pakolj tele egy tálat friss gyümölcsökkel és nassolj ebből !
18. Nap:  Főzz valami diétás ételt !
19. Nap:  Készíts vacsorára egy nagy tál salátát !
20. Nap:  Újabb ivókúra: 2l kalóriamentes ital elfogyasztása !
hirdetes
21. Nap: Minden étkezéskor csökkentsd az adagodat !
22. Nap: Készíts elő könnyen elvihető ételeket !
23. Nap: Készíts egy könnyű franciapirítóst reggelire !
24. Nap: Igyál kevesebb kalóriát ! A 100%-os gyümölcslevekből csak egy pohárnyit !
25. Nap: Válassz ki az elmúlt napok programjaiból kettőt és ma tartsd be mind a kettőt !
26. Nap:  Rostnap: reggelire egyél egy fél csésze zabpelyhet banánnal !
27. Nap:  Ellenőrizd mindennek a szavatossági idejét !
28. Nap:  Számold ki a ma elfogyasztott kenyérfélék szénhidráttartalmát !
29. Nap:  Főzz valamilyen diétás ételt !
30. Nap: Következhet egy táplálkozási program, amit ezután be tudsz tartani!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 204

Átlagos értékelés: 4.9