Szuper feneket és combokat varázsolhatsz ezzel a 3 székes gyakorlattal!

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ki ne szeretne karcsúbb, formásabb lábakat és feszes, kerek popsit? Ha te is erre vágysz, ismerd meg ezt a 3 pofon egyszerű gyakorlatot, és valósítsd meg álmaidat!

3 gyakorlat a csinos popsiért és combokért

 

Mindenki szeretné tökéletesíteni magát: kicsit laposabb has, feszesebb combok, kerekebb popsi, kinek mire van igénye. Sokszor azonban nem a hirtelen sok és kemény edzés az, ami meghozza az eredményét, hanem a jó öreg, egyszerű és jól bevált gyakorlatokkal lehet a leglátványosabb eredményt elérni. Gondolok itt például a guggolásra. Ha minden nap guggolsz párat, súlyok nélkül is fergeteges eredményt érhetsz el, és kondibérletre sem kell költened! A most következő 3 gyakorlat könnyedén elvégezhető otthon is! Semmi másra nem lesz szükséged, csak 1 székre, és persze kitartásra! Ja majdnem kifelejtettem a legfontosabbat: új, rövid szoknyákra és nadrágokra is, mert ettől garantáltan szuper csini lábaid és gyönyörű popsid lesz!

 

A most következő gyakorlatokat azért is szeretem, mert nem telnek sok időbe és az otthon kényelmében is bármikor elvégezhetőek, mindemellett tényleg szuper eredményt lehet elérni velük. Csupán fogjunk egy széket, és álljunk neki a gyakorlatoknak, figyelve a helyes testtartásra. A lényeg, hogy rendszeresen végezzük ezeket, és garantálom, hogy álom combjaid és feneked lesz jutalomként!

hirdetes

 

1. Láblendítés

 

Állj meg a széked mögött és kezeiddel kapaszkodj meg a háttámlában. Sarkaid legyenek összezárva, a lábfejek nézzenek kifelé, közben pedig kissé hajlítsd be a térdeidet és a jobb lábfejedet tedd a bal bokád mögé. Mindvégig tartsd a törzsedet egyenesen és szorítsd össze a farpofáidat, majd emeld meg hátrafelé a jobb lábadat. Csinálj 2 emelést, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. 15-20-szor ismételd mindkét oldalra.

hirdetes

 

 

Könnyítés: Nem is annyira könnyítés, mint a helyes gyakorlat elvégzéséhez elengedhetetlen tipp, hogy ne emeld a lábaid túl magasra. Nem az a lényeg, hogy magasra lendíts, hanem hogy feszüljenek és dolgozzanak az izmok. Ha a derekad folyamatosan le-fel jár, akkor helytelenül végzed a gyakorlatot, sose lesz olyan eredménye, amit szeretnél, ráadásul a gerincedet is kinyírod vele. Szóval alacsonyabbra, de helyesen!

 

Nehezítés: Nehezítésként, ha nem vagy teljese edzetlen, akkor egyszerűen ne kapaszkodj a székbe, vagy csak hajlítsd be jobban a térdeidet, és végezd így a gyakorlatot.
 

Lapozz a másik 2 szuper egyszerű gyakorlatért!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
alakformálás edzésmódok fitness fogyás mozgás sport
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.