13 napos diéta, ami garantáltan meghozza az eredményt! - Fogyás nem egész 2 hét alatt!

13 napos diéta, ami garantáltan meghozza az eredményt!

FO
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Végre egy étrend, ami garantáltan meghozza azt az eredményt amit szeretnél! Nincs benne semmi csalás! Az egésznek annyi a lényege, hogy végre nem egy fogyókúrát hoztam neked, hanem egy étrendet, ami segíti az anyagcsere folyamatokat, és így beindulhat az áhított fogyás. Sőt, be is fog indulni, és 13 nap alatt végre látványos eredményeket érhetsz el! A többi már csak rajtad áll!

13 napos diéta, ami garantáltan meghozza az eredményt! - diéta

 

A fogyás kérdése sokunknak problémát okoz. Manapság a diétát, fogyókúrák és étrendkiegészítők labirintusában pedig ember legyen a talpán, aki ki tud igazodni. Könnyen beleesünk olyan ígéretekbe, amiknek a vége több napnyi éhezés, és egy klassz kis jojó effektus.

 

Van viszont sok olyan jó és hasznos étrend, ami a gyors fogyás helyett valós ígéreteket tesz. A titok nagyon egyszerű: nem a drasztikus és betarthatatlan kalóriamegvonással dolgozik, hanem olyan ételeket épít be nagyobb számban, amik segítik az anyagcsere folyamatokat, és így egyenletes, tartós fogyáshoz vezetnek. A most következő étrend is ilyen. Nem is használnám rá a fogyókúra szót, hiszen nem egy időszakos dologról van szó, aminek a végére lefogysz 40 kilót. Viszont ráléphetsz egy olyan útra, ami jó irányba terel, és 13 nap múlva garantáltan látni fogod az eredményt, mindezt erőlködés nélkül – és ez lesz az, ami motivál a továbbiakban az álom alak eléréshez! Lássuk az étrendet!

hirdetes

 

1. nap

 

Reggeli: 1 csésze kávé üresen, vagy maximum nagyon kevés édesítőszerrel és növényi eredetű tejjel

hirdetes

Ebéd: 2 főtt, vagy lágy tojás (kinek hogy viseli jobban a gyomra), 25 dkg vegyes zöldségsalátával

Vacsora: 20 dkg sovány hús, zöldségsaláta olívaolajjal, citrommal (ebből ehetünk annyit, amennyi jól esik)

 

2. nap

 

Reggeli: 1 csésze kávé az első naphoz hasonlóan, de az édesítő helyett maximum 1 kocka cukrot is használhatunk

Ebéd: 20 dkg sovány hús, zöldségsaláta olívaolajjal, és citrommal

Vacsora: 20 dkg sonka, 1 sovány joghurt
 

Lapozz a többi napi étrendért!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes
akaraterő alakformálás diéta étrend fogyás fogyókúra táplálkozás
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.