Jótékony hatású, frissítő turmixok

Jótékony hatású, frissítő turmixok

  Frissítő turmixok, amik nemcsak finomak, de egészségesek is. Jótékony hatásuk a stressz elűzésétől kezdve egészen az immunerősítésig terjed. Érdemes kipróbálni!

turmix

A turmix

 
A turmixok, a gyümölcslevekkel ellentétben gyümölcsdarabokat is tartalmaznak, így a gyümölcs húsában lévő vitaminok sem vesznek el. A házilag készített turmixok sokkal egészségesebbek a boltban vásároltaknál, hiszen nem tartalmaznak tartósítószereket, csak természetes anyagokat. A friss gyümölcsök jótékony hatása a turmixba kerülve segít egészségünk megőrzésében. Nincs is másra szükség, mint sok finom és friss gyümölcsre, egy turmixgépre és fantáziára. Kedvcsinálónak megmutatunk 3 igazán finom turmixot, a jótékony hatásukkal együtt.
 

Bogyós-banán turmix

bogyós turmix

 

Hozzávalók: 

 
1 banán; 1 marék bogyó gyümölcs; 1 evőkanál mandula; 1,5 dl élőflórás joghurt; fahéj
 

Elkészítés:

 
A banánt hámozd meg és aprítsd fel, add hozzá a bogyós gyümölcsöket, a mandulát és a joghurtot majd turmixgépben keverd krémesre. Ha szükséges öntsd hozzá vizet is. Töltsd pohárba, fűszerezd egy csipetnyi fahéjjal és díszítsd a megmaradt gyümölccsel.
 

Hatása:

 

Tartalmaz C-, B3- és B6 vitamint, magnéziumot, káliumot és mangánt. Segít az izmok és idegek egészségének megőrzésében, elűzi a stresszt, energiával tölt meg, serkenti az emésztőrendszert és csökkenti a koleszterinszintet.
 

Krémes mangó turmix

krémes turmix

 

Hozzávalók: 

 
1 mangó; 1 banán; 1 narancs; kókusz
 

Elkészítés:

 

Hámozd meg a gyümölcsöket és távolítsd el a mangó magját. Turmixold krémesre az összes hozzávalót. A pohár száját vizezd be, majd mártsd kókuszreszelékbe és így töltsd ki a krémes italt.
 

Hatása:

 
Ez a turmix gazdag A-, C-, E- és B-vitaminokban, valamint kalciumot, káliumot, magnéziumot, mangánt és vasat is tartalmaz. Növeli az energiaszintet, stressz űző, antibakteriális, rákmegelőző, immunerősítő és méregtelenítő hatása is van.
 

Trópusi turmix

 trópusi turmix

 

Hozzávalók: 

 
2 narancs; 1/4 sárgadinnye; 1/4 ananász; 1 kivi
 

Elkészítés:

 
Mosd meg és hámozd meg a gyümölcsöket, majd préseld ki a levüket. Töltsd pohárba és kínáld egy szelet naranccsal vagy kivivel.
 

Hatása:

 

Az ananászban található bromélián nyugtatja a gyomrot, a dinnye pótolja a víz-, a narancs pedig a C-vitaminveszteséget. Vitaminok közül A-, B6 és C-vitaminban gazdag, nyomelemek és ásványi anyagok közül pedig a folsav, magnézium, kálium, foszfor, vas és fehérje tartalmát érdemes említeni. Antioxidáns, gyulladáscsökkentő, stressz űző és méregtelenítő hatású, ezen kívül az emésztőrendszert is serkenti.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Még több cikk

A kurkuma előnyei

2019-04-18

A kurkuma előnyei

A kurkumát már több ezer éve fogyasztják az emberek az egész világon. Az internetnek köszönhetően ennek a fűszernek a népszerűsége a közelmúltban igencsak felgyorsult. A kurkuma egy szuperétel, vagyis egy szuperfűszer. De miért? Összeszedtük előnyeit!

Egyszerű ropogós alma - többféle édességben

2019-04-17

Egyszerű ropogós alma - többféle édességben

Ez az egyszerű almás süti többféleképpen is elkészíthető, és nem csak egészséges verzióban, de hagyományos módon is. Olyannak készíted el, amilyennek szeretnéd! Nagyon egyszerű, nem igazán kell mérni sem a hozzávalókat és akár a saját ízlésedre is formálhatod.

5 tojáshelyettesítő vegánoknak és tojásallergiásoknak

2019-04-17

5 tojáshelyettesítő vegánoknak és tojásallergiásoknak

Manapság egyre több embernél alakul ki ételintolerancia a tojásra vagy a tojásfehérjére. Esetükben igen nehéz az étkezés, hiszen rengeteg termékben használnak tojást. Nem csak a feldolgozott élelmiszerek esetén nehéz elkerülni a tojást, de az otthon elkészített sütemények, receptek többsége is tartalmazza a hozzávalót. De mivel helyettesíthető a to

Csokoládés mogyoróvajas fehérjés zabgolyók

2019-04-11

Csokoládés mogyoróvajas fehérjés zabgolyók

Ha egészséges édességre vágynánk, amely beilleszthető diétánkba is, akkor ez a recept tökéletes lesz. Ezek az egyszerű és ízletes zabgolyók nagyszerűek lesznek édes snacknek. Tele vannak egészséges zsírokkal, fehérjékkel és szénhidrátokkal töltve, amelyek együttesen segítenek eltelíteni és hízni sem fogunk.

Tényleg egészséges a burgonya?

2019-04-11

Tényleg egészséges a burgonya?

Kevésbé sokoldalú zöldség van a burgonyánál: süthetjük, főzhetjük, készíthetünk belőle pürét, hozzáadhatjuk süteményekhez vagy készíthetünk belőle különböző tésztákat is. Sokan mégsem fogyasztják túl gyakran magas szénhidráttartalma miatt. Azonban számos egészségügyi előnye van a burgonyának. Lássuk, melyek ezek!

Milyen előnyei vannak a csicseriborsónak?

2019-04-09

Milyen előnyei vannak a csicseriborsónak?

Eredetileg a Földközi-tengeren és a Közel-Keleten termesztett csicseriborsó, más néven garbanzo bab, elterjedt a gasztronómiai befolyása az egész világon. Fogyasztása számos potenciális egészségügyi előnnyel jár. De lássuk miért ennyire népszerű étel a csicseriborsó!

Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
169 032
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
863 503
Közösség

Szótár

VLCD

A VLCD a very low calory diet angol kifejezés rövidítése, mely a nagyon alacsony... Tovább

Személyi edző

  Olyan szakirányú végzettséggel és ismerettel rendelkező sportszakember, aki egyénre... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 104

Átlagos értékelés: 4.7