Állóképesség növelő és fogyást segítő ugróköteles edzés!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 25. Kedd - Márk
hirdetes
 | Szerző: TR
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, edzőterem, egészség, egészséges életmód, elhízás, fitness, mozgás, sport, stressz, túlsúly

Ugróköteles edzésterv, amivel nő az állóképesség és gyorsabban megy a fogyás!

hirdetes

Fogyás ugróköteles edzéstervvel

Gyerekkorában biztos mindenki nagyon szeretett ugrálóketelezni és kísérletezni, hogy milyen magasra vagy milyen gyorsan tudtok ugrálni. Most mutatunk nektek egy hatékony ugrálóköteles edzést, amivel növelhetitek az állóképességeteket és az erőnléteteket és még a fogyás is gyorsabban fog menni. 

Az ugrókötelezés egyik nagy előnye, hogy a lábaid mellett a karjaid is egyenletesen mozognak így ez a ugróköteles edzés egy remek mód az állóképesség fejlesztésre. Ha viszonylag sok felesleg van rajtad, akkor elsőre nem ajánlott ugrálással kezdeni a zsírégetést, de akin néhány kiló plusz van, vágjon bele bátran és meglesz az eredménye! 


A következő edzésterv több hétre szól, minden héten egyre nehezülnek a feladatok, ahogy annak lennie kell, de az eredmény biztosan látszani fog! Ehhez az ugróköteles edzéstervhez használjatok gumikötelet! Ha keményebb talajon végzitek a gyakorlatot akkor mindenképp legyen rajtatok sportcipő. 

hirdetes


Fejlesszétek a koordinációtokat és az egyensúlyérzéketeket! 

 

hirdetes
hirdetes

Hihetetlen átalakulás egy év alatt

Hihetetlen átalakulás egy év alatt

2017-04-20

Mindig nagy lendületet ad egy ilyen sikersztori: ez a srác megelégelte a puhány testét, és eldöntötte, változtat az addigi életén! Nézd meg, hova jutott!

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

2017-04-19

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!


2017-04-25 5 hasizom erősítő gyakorlat, amikhez csak egy székre és 10 percre lesz szükséged!

Szeretnél látványos hasizmokat szerezni, de nem tudsz vagy nem akarsz terembe járni? Ezeket a hasizom erősítő gyakorlatokat egy egyszerű szék mellett is elvégezheted!

2017-04-20 Ezért változtasd meg az életed!

Úgy érzed, hogy valami nincs rendben az életedben? Nem vagy elégedett magaddal, ezért kevés az önbizalmad és önváddal telnek a napjaid? Itt az ideje lépned!

2017-04-24 Diétás, egészséges OREO recept

Mindenki álma végre valóra válik! Diéta idején is fogyassz Oreot! Isteni kényeztetés a sok zöldség és gyümölcs mellett neked is a kedvenced lesz, ráadásul még bűntudatot sem okoz a fogyasztása.

2017-04-21 Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!

Ezért híznak másképpen a nők és a férfiak

Magyarország előkelő helyet foglal el a legelhízottabb országok élmezőnyében – sajnos. Az Amerikai Egyesült Államokhoz hasonlóan mindennapos...

5 testtartás javító jógagyakorlat íróasztalnál dolgozóknak

Ülve dolgozni kényelmesnek tűnhet, de a folyamatos ülés legalább olyan fájdalmas lehet, mint a fizikai munka – ezek a jógapózok segíthetnek...